Ihanaa kun järkyttävät liitoskivut on helpottanut ja pääsee taas liikkumaan niin paljon helpommin, eilen illalla kävin jopa pienellä pyörälenkillä! Että mä nautin kun tuuli tuiversi tukkaa, tuntui ihan samalta kun ennen raskautta, ainut vaan että maha meinasi kovetella ja olla jo vähän tiellä. Kohta pitää jo varmaan haarat levällään pyöräillä, no ehkä mä sit jo jätän pyöräilyn sikseen.
Mutta se fiilis!!
Närästää ja väsyttää mutta pääasiassa olo on onnellinen, töissäkin taas jaksaa paremmin ja kun tietää kuinka vähän on jäljellä enään..Jipii!
Jokos joku muu on pessyt vauvan pyykkiä? Mä oon eilen ja tänään antanut pyykkikoneen laulaa, pessyt kirppiksiltä löytyneitä ja kaverilta saatuja pikkuvaatteita. Huvittavaa ripustaa niitä narulle, niin pieniä!
Paljon on toki vielä hankittavaa, isoimmatkin ostokset vielä tekemättä. Vielä ehtii...
Mutta se fiilis!!Närästää ja väsyttää mutta pääasiassa olo on onnellinen, töissäkin taas jaksaa paremmin ja kun tietää kuinka vähän on jäljellä enään..Jipii!

Jokos joku muu on pessyt vauvan pyykkiä? Mä oon eilen ja tänään antanut pyykkikoneen laulaa, pessyt kirppiksiltä löytyneitä ja kaverilta saatuja pikkuvaatteita. Huvittavaa ripustaa niitä narulle, niin pieniä!
Paljon on toki vielä hankittavaa, isoimmatkin ostokset vielä tekemättä. Vielä ehtii...