Kesäkuun kuulumiset :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadesiru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tännekin poika tulossa ja makeaa on tehnyt mieli koko raskauden ajan. Aiemmin ostin kaupasta herkutteluun sipsejä ja ne katosivat aina tehokkaasti. Nyt tekee mieli karkkia ja jäätelöä ja sipsipussit saa notkua rauhassa keittiön pöydällä päivästä toiseen. :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eli ei se ihan yksiselitteisest mee nii et tyttö makee ja poika suolainen mut usein kuitenki :) meil ei näkyny kumpi sielt olis tulos mut muistaakseni esikoisen raskaudessa teki enemmänki suolasta mieli. ja hän on siis poika :) no, sepä jää nähtäväks sit :)

Eihän tuota tosiaan ole todistettu, mutta mulla mennyt juurikin näin. :) Suolaista ja kaikkea terveellistä teki mieli poikaa odottaessa ja nyt voisin elää leivoksilla ja suklaalla. Tällä kertaa tyttöä on lupailtu.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Poika tännekin tukossa ja enempi makeaa tekee mieli kuin suolaista. Alkuraskaudessa hedelmät himoitti ja nyt vois elää suklaalla ja jäätelöllä..

Kaksi poikaa tulossa..
Edellisellä sivulla joku mainitsi zero limpparista. Eikös siinä käytettävä makeutusaine ole "kiellettyjen listalla "?
Olen itsekin kyllä hampurilaisravintolassa tilannut zeroa, mutta kai se on siinäkin kohtuus kaikessa? :)

Syklamaatti ja sakariini on THL:n suositusten mukaan vältettyjä makeutusaineita raskauden aikana. Eikös Zerossa ole sukraloosia ainakin? Sitä saa käyttää (kohtuudella toki). Itse juon vain light-limuja, joten olen yrittänyt niitä makeutusaineita tiirata. En ole juurikaan vielä törmännyt noihin kiellettyihin makeutusaineisiin limuissa, lähinnä aspartaamia ja asesulfaami K:ta näyttää olevan enimmäkseen.

Meille on tyttö tulossa, ja mieli on tehnyt niin suolaista kuin makeaakin epäterveellistä koko raskauden ajan. :wink

Takaisin