Kesäkuun kuulumiset :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadesiru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jadesiru

Satasella mukana keskusteluissa
Eli kesäkuun sekalaiset kuulumiset tänne.

Itse voisin aloittaa kertomalla jos joitakin kiinnostaa että tosiaan
Helsingin Femedassa Bruno Cacciatoren vastaanotolla kävin siinä 4D ultrassa josta sai läjän kuvia sekä dvd-n koko ultrauksesta, hintaa Kela-korvauksen jälkeen 210€
Eli hinta on todellakin noussut. Aiemmin muutama vuosi sitten hinta oli 160€

Siinä siis hintatietoja ketä kiinnostaa mennä :)
Itseäni ei kaduta ollenkaan vaikka noin paljon maksoikin.

Ihanaa kesää kaikille <3

Tuliko sieltä jotain lisäinfoa? Siis jotain mitä et saanut polin rakenneultrassa?

Jadesiru: Bruno on kyllä ihan mahtava lääkäri. :) Tuo 210€ on kyllä hurja summa. Itselläni oli tärkeä se varhaisultra, jossa myös kävin Femedassa. En muista paljon se maksoi - oisko ollut 160€? Sekin oli minusta tosi kallis. Toki oma päätös mennä ylimääräiseen utraan kullakin. :)

Omaa: Kävinpä juuri uimahallissa uimassa 1000 metriä ja nyt on mitä mainioin olo. Yritän ottaa nyt tavaksi tuon uimassa käymisen, kun se nivel- ja selkä ystävällistä liikuntaa. ;) Sitä paitsi se nosti sykettäkin ihan mukavasti. (Minulla ei ollut sykemittaria, mutta huomaahan sen muutoinkin.) ;)

Huomenna on rakenneultra, jännittyneisyyttä ja pientä ahdistusta ilmassa omalta osaltani :/ Ahdistaa ajatus siittä että jos vauvasta löytyy jotain vakavaa poikkeamaa/vikaa, mitäs me sitten tehdään?! :o ei tämmöstä sais miettiä mutta eipä sille mitään mahda, tulee varmaan pitkä ja huono yö :D joudun vielä yksin olemaan kun mies on töissä :D noh huomenna ollaan taas hieman viisaampia :) jännittää myös tuo sukupuoli asia, kumpihan sieltä mahtaa tulla :) !!? OLISPA JO AAMU!! :) <3

Tipitii, meilläkin huomenna varhaisultra ja väkisinhän se vähän jännittää vaikka yrittää sulkea sellaiset "mitä jos" -ajatukset pois mielestään. Todennäköisestihän sekä meidän että teidän vauvoilla on kaikki hyvin :) Masu kaverikin vissiin aistii äidin jännityksen kun potkuttaa mahdottomasti ♡ kerrohan sitten miten meni. Uskomatonta että kohta saatetaan tietää kumpaa mallia tulokas on ;)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

^Varhaisultra? Ettei kuitenkin rakenneultra? :D
Mulla oli tänään sokerirasitus ja luoja se litku oli imelää!! Huomenna tulee sitten tuloksia, aika huolettomin fiiliksin mennään..
Melkoinen jytke alkoi hetki sen liemen juonnin jälkeen, taisivat tulla sokerihumalaan :D

Oho :D melko täpinöissään kirjotellu. Heh. Kyllä joo rakenneultra oli kyseessä. Kaikki mitä saatiin mittailtua oli pienellä hyvin :) joku luu jäi kasvoista katsomatta kun kaveri nukkui sellaisessa asennossa eikä suostunut pyörähtämään. Mennään siis vielä huomenna uudestaan :)

Tänään oli neuvolalääkäri. Meni varmaan 8 min siinä huoneessa vaan. Kaikki arvot hyviä.
Vissiin mun pitää erikseen sitten gynekologiaika varata, olen vaan niin pirun huono soittamaan aikaa, mutta kai se nyt tässä samassa menee muiden raskausvaiheiden käyntien lomassa.

Hyvä olo itellä muuten fyysisesti. Henkisesti rasittaa tää tässä kämpässä asuminen, tahdon niin kovasti muuttamaan jonnekin rauhalliseen isompaan asuntoon ja laittamaan sitä kuntoon, pesän tekeminen mielessä ja rentoutuminen, pois äänihäiriöistä ja enemmän tilaa.

On tää raskaus, olen hajamielinen ja kömpelö ja kaikki ajatukset tosiaan ovat vaan vauva, vauva, vauva.
Kävin lainaamassa kirjastossa muutaman Vauva-lehden ja varasin netin kautta muutaman odotus ja vauva-aika kirjan.
Tahdon vaan käydä kirppareilla ja lastentarvikeliikkeissä katselemassa kaikkea.

Jippii, tulokset tuli ja kaikki arvot täydelliset! Eli ainakaan vielä ei radi:a täällä!
Painoa tullut raskausaikana 7kg mitä hämmästelen suuresti, kuvittelin nousevan nopeempaa tahtia!

Kyllä huomaa, että aika kulunut nopeaa, muistan, että justiiin kun tänne kirjautu niin oli viimenen tää lokakuisten odottajien foorumi ja nyt tuola on jo helmikuun odottajat 2015:p:p
Meillä vähän reilu 3kk meidän beibin laskettuunaikaan ! Huikeeeeta !:angel8
Jadesiru saitteko hyviä kuvia pikkuisestanne ? Muistan kun me oltiiin tytöstä 4d ultrassa, niiin kun vertasin hänen kasvojaaan niihin kuviin kun hän syntyi, oli yhden näköisyys 100% :nen. Eli kasvonpirteet olivat tosi selkeeet ja nähtiin miltä pienemme näyttää. :p:p

Kurmeliini saitteko tietää sukupuolta :rolleyes:

Mulla nykyään menee yöt ihan valvoessa. närästää, jalat puutuu, supistaa, sattuu häpyluuhun TAI HERÄÄN MUUTEN VAAN ! Viime yönä taaas istuskelin koirien kanssa pihalla terassilla puoli viiteen saakka:confused:
Eilinen päivä oli oikein vastustusten vastutus päivä, jonka kruunasi,se että iphoneni meni rikki, eikä auttanut kun mennä kauppaan ja ostaa uusi. kyllä otti aivooon taas maksaa uusi puhelin, kun edellisestä justiiin mennyt takuu umpeeen. Eniten ärsyttää kun sinne jäi kaikki numerot, kuvat, videot ym......
ehkä mä pääsen tästäkin vielä yli :eek::grin
Pieni prinsessa monottelee jo kovaa masusssa, välillä ihan sattuu kun toinen punkaa. Mulla on koko ajan sellanen malttamaton olo, että haluaisin jo pienemme nähdä. Eilen luin jotain vanhaa vauva lenteä, sielä ihana odotus extra ja kätilöiden haastattelua synnytyksestä, ihan tippa linssissä sitä luin. MÄKIN HALUAN JO SYNNYTTÄÄ ! Silti välillä tulee semmonen pelko synnytystä kohtaa, vaikkakin mulla mennyt kaksi edellistä synnytystä hyvin, verrattuna moneen muuhun. :):):):) kaiketi ihan normaalia.

Tänään pitäisi leipoa ja siivota, huomenna aletaaan juhlia meidän lasten 3 ja 4 v synttäreitä ja sunnuntaina jatkuu partyt. ja vielä heinäkuun eka viikonloppu menee juhliessa lapsiamme. PIdetään ainakin kolmena päivänä, koska vieraita tulossa niin paljon. Ollaan todettu tää hyväksi taktiikaksi. Näin keritään kaikkien vieraiden kanssa vaihtaa kuulumisia. :):):):):):) Toivotaaan että ei sada, niin saa olla myäs ulkona. :)

Eilinen oli vaikea paiva, ei siis mitaan huonoa tapahtunut, mutta miksi asioiden taytyy tapahtua aina yhta aikaa? Nyt juuri on niiiiin monta rautaa tulessa, etta eilenhan se sitten riitti ja mitta tuli tayteen. Hetkeksi ahdistuin, kun muistin lukeneeni, etta lapsi tuntee nyt viikolla 24 sen mita odottava aitikin - voi raukka! Olivatkohan ne sitten hanen elamansa ensimmaiset itkupotkuraivarit? Mieheni totesi, etta rakas, jos tytto yhtaan aitiinsa tulee, niin se on ainakin varmaa, etteivat nama ole viimeiset. :D

Tanaan on kuitenkin uusi paiva, aurinko paistaa ja elama on taas ihanaa! Olen koko toisen kolmanneksen (eilista lukuunottamatta) liidellyt jossain pinkeissa hattaroissa ja odotuksen auvossa. Olen vain niiiiiiin hyvantuulinen ja varmaan arsyttavan jarkeva. Hehe. Mutta nyt on erityisesti tosi hyva mieli siita, etta isoimmat tavarat lapselle on hankittuna/hankinnassa ja olen tosi tyytyvainen niihin. Olen aina ollut aivan mielipuolinen sisustushullu ja nyt alan tuntea, etta tuo amatoorisisustusarkkitehti alkaa nostaa paataan lapsen huoneen suuntaan. Etta varokaa vain - tama projekti tulee lahtemaan kasista jossain vaiheessa. :)

Ja sekin on ihanaa, etta tanaan PERJANTAI! Ja naen pari opiskelukaveriani piiiiiiiitkasta aikaa! Ehka halkean onnesta. :) Hauskaa paivaa!

Jenni-Julia, meillekkin tulossa pieni rinsessa! ♡

Toinen kolmannes on tosiaan raskaudesta ihanaa aikaa, ei sitä ole liioteltu <3 Rakenneultraan lasketaan jo öitä täällä, ihan innoissaan ollaan molemmat.. Kun saisi tietää kumpi tulee, terveys tietenkin etusijalla...

Ensimmäiset juhlat raskauden aikana tulossa huomenna, ystävien häät... Siis kunnolliset, onhan tässä muutamat kissanristiäiset käyty.. Ja eilen myös join ensimmäisen 0,0% sidukan saunajuomana... Olihan se ihan jees, eipä tuo korvaa oikeaa, enkä sitä oikeastaan edes kaipaa.

Täälläkin rakenneultraa kovasti ootellaan,se on vasta 10.6. Vaavin liikkeet on ruvennu tuntumaan, mikä on ihan mieletöntä! <3 Miulla on tippunu paino reilu 5 kiloo ekasta neuvolasta, tästä neuvolatätikin oli hieman ihmeissään..tosin miulla on hiukan ylipainoo,et se eikai sen puoleen ole pahasta! Olo on ollut ihan mielettömän hyvä, hellekelit tosin kiusaa töissä,mutta muuten vointi on ollut mainio!

Johannainen, minkä merkkisen sidukan joit? Olen myös haaveillut sauna sidukasta :)

mä oon myös noita alkoholittomia juonu mm. paljussa, mutta juu eihän se korvaa "oikeaa". Kyllä se alkoholi vaaan tuo makua :wink

Mä ainakin tykkään siitä kopparbergin alkoholittomasta karpalosiideristä! :) NAM!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ella84, kiitos vinkistä. Kokeilen ehkä jo tänä iltana! :) en ole ikinä alkoholittomia maistanut. Kerron sitten mitä tykkäsin.

joo se karpalo on hyvää ja sit mun suosikkini on rekordeligin mansikka-lime :) se on ihan superhyvää näin 0% ,mä luulen että olutihmisenä en pitäisi siitä alkoholiversiosta ollenkaan :D

Takaisin