Kyllä huomaa, että aika kulunut nopeaa, muistan, että justiiin kun tänne kirjautu niin oli viimenen tää lokakuisten odottajien foorumi ja nyt tuola on jo helmikuun odottajat 2015

Meillä vähän reilu 3kk meidän beibin laskettuunaikaan ! Huikeeeeta !
Jadesiru saitteko hyviä kuvia pikkuisestanne ? Muistan kun me oltiiin tytöstä 4d ultrassa, niiin kun vertasin hänen kasvojaaan niihin kuviin kun hän syntyi, oli yhden näköisyys 100% :nen. Eli kasvonpirteet olivat tosi selkeeet ja nähtiin miltä pienemme näyttää.

Kurmeliini saitteko tietää sukupuolta
Mulla nykyään menee yöt ihan valvoessa. närästää, jalat puutuu, supistaa, sattuu häpyluuhun TAI HERÄÄN MUUTEN VAAN ! Viime yönä taaas istuskelin koirien kanssa pihalla terassilla puoli viiteen saakka
Eilinen päivä oli oikein vastustusten vastutus päivä, jonka kruunasi,se että iphoneni meni rikki, eikä auttanut kun mennä kauppaan ja ostaa uusi. kyllä otti aivooon taas maksaa uusi puhelin, kun edellisestä justiiin mennyt takuu umpeeen. Eniten ärsyttää kun sinne jäi kaikki numerot, kuvat, videot ym......
ehkä mä pääsen tästäkin vielä yli

Pieni prinsessa monottelee jo kovaa masusssa, välillä ihan sattuu kun toinen punkaa. Mulla on koko ajan sellanen malttamaton olo, että haluaisin jo pienemme nähdä. Eilen luin jotain vanhaa vauva lenteä, sielä ihana odotus extra ja kätilöiden haastattelua synnytyksestä, ihan tippa linssissä sitä luin.
MÄKIN HALUAN JO SYNNYTTÄÄ ! Silti välillä tulee semmonen pelko synnytystä kohtaa, vaikkakin mulla mennyt kaksi edellistä synnytystä hyvin, verrattuna moneen muuhun. :):):):) kaiketi ihan normaalia.
Tänään pitäisi leipoa ja siivota, huomenna aletaaan juhlia meidän lasten 3 ja 4 v synttäreitä ja sunnuntaina jatkuu partyt. ja vielä heinäkuun eka viikonloppu menee juhliessa lapsiamme. PIdetään ainakin kolmena päivänä, koska vieraita tulossa niin paljon. Ollaan todettu tää hyväksi taktiikaksi. Näin keritään kaikkien vieraiden kanssa vaihtaa kuulumisia. :):):):):):) Toivotaaan että ei sada, niin saa olla myäs ulkona. :)