Kesäkuun kuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me lähetään juhlimaan juhannusta mökille ystäväpariskunnan kanssa ja mökiltä on yhtä pitkä matka sairaalaan kuin kotoakin niin ei tarvitse sitä jännittää :) Juhannus kun on juhlittu pitäis heti järkätä esikoisen 2v synttärit kunhan vaan olen yhdessä koossa siihen saakka :) Neuvolan täti kovasti sitä epäili mutta olen vieraille varottanut että saattavat juhlat peruuntua jos tulee aika synnyttää.

Miu88, just noin se meilläkin menee. Ja mummona on ollu jo 21 vuotta ja yhteensä 7 lastenlasta mut sama meno jatkuu ei mitään kuuntele! :/

Ai saaaaakeli, että taas ottaa pattiin! Muutettiin lähelle mummoa eli mun äitiä, että on hoitoapua ja seuraa meille... Mutta taitaa olla viimenen kerta ku tänne tultiin, ärsyttää ihan saatanasti!!! Joka kerta pitää tunkea tolle alle kaks vuotiaalle keksiä, pullaa, mehua, jätskiä jajaja... Aaaarg!!! Ihan sama vaikka sanon että ei saa antaa, pitää syödä oikeaa ruokaa. Eih. Kuuroille korville saatana kaikuu! Kyllähän toi lapsikin on toki jo oppinu, että kun itkee ettei halua syödä oikeeta ruokaa niin mummo kyllä heltyy ja antaa keksiä tilalle. Vittu!! Täytyy pysyä muutama viikko pois mummon luota niin jospa sen paksuun kalloon sit menis, että jos mä kiellän sen makean antamisen niin sitä ei anneta!
Meillä on ollu ihan sama alusta asti. Mummon luona saa tehä mitä tykkää ja syyä mitä tykkää ja kaiken saa periksi... ei auta vaikka kuin toppuuttaa ja kieltää. mekin vielä ollasn aika tarkkoja mukulan syömisistä... mutta se on ollu kyllä tosi hyvä että mummolassa syödään myös terveellisesti ja monipuolisesti mutta sitten varsinkin vaarilta saa munkkkia pullaa keksii jne... mutta se että ne tuputti niitä herkkuja jo tosi varhaisessa vaiheessa oli huonoa.. kun kotona yritettiin välttää makeita herkkuja pitkään....

Onneksi itsellä appivanhemmat ja vanhemmat yleensä kysyy saako antaa. Yleensä saavat luvan mikäli on ensin syöty ruokaa.

Täällä on bebe kääntyny taas perätilaan ARGH ärsyttää niin suunnattoman paljon!!!!!!! :mad: Tnää rv 34+0 ja 26.6 yrittävät kääntää jos sillon vielä perätilassa ja jos se on vaan mahdollista. Just ku ehti huokasta helpotuksesta niin eikä mitä!

Tosi monilla isovanhemmilla muuten tuntuu olevan se ajatus, että no tää on mummula, täällä hemmotellaan... :rolleyes:

Pullat leivottu! :smiley-ashamed004
Ja hitto että mun on hiki, vaikkei ulkonakaan ole mikään kuuma ja ilmalämpöpumppu pauhaa sisällä viillentämässä... mutta tuo uunin vieressä kökkiminen varmaan "vähän" vaikuttaa asiaan.

Yök, tyypillä on taas hikka masussa, tänään jo kolmatta kertaa... musta tää tuntuu aina vaan ihnottavammalta ja inhottavammalta. En osaa selittää miksi...

Pahin ketutus itsellä nyt laantunut, huh. Ei siinä mitään pahaa, jos siellä mummolassa käytäs vaan harvoin, mutta mekin käydään siellä yleensä useamman kerran viikossa nii menee jo vähän yli herkuttelu. Ei kai se auta ku käydä harvemmin, jos se on ainut tapa säännöstellä. Harmi vaan :(

Mustakin Martuti tää hikottelu alkaa olla ilkeän tuntuista. Ei enää mitään kovin pientä liikettä, vaan tuntuu että puoli mahaa tärisee kun tyyppi aloittaa hikottelun. :grin Hyvää se vaan tekee toisen keuhkoille mutta tuntuu joka päivä ikävämmältä...

Martuti, mäkin leivoin tänään kanelikierrepullia muffini vuokiin!
Kuinkas sattuikaan sopivasti. Mä aloitin jo aamulla 6.30 taikinan teon, ku ei vaan nukuttanu ollenkaan kun mies lähti töihin.Mullakin tavoitteena laittaa noi pakkaseen, niin on sitten edes jotain tarjottavaa valmiina.
Pitänee jatkaa tuota pakkasen täyttämistä vielä tässä viimesten viikkojen ajan.

HuhHuh, enpä käy enää yksin kaupoilla. Meinas sitten taju lähtee Prismassa. Kauhee tuskan hiki, heikotus ja silmissä sumeni. Onneks satuin just olee sellaisella käytävällä jossa oli sellanen pyörillä oleva jakkara. Istuin sitten siihen huilimaan. Pelastus sattui olemaan muutaman käytävä hyllyn päässä suklaa maistiaiset, sain siitä vähän virtaa, että jaksoi kassalle jonottaa ja autolle kävellä. Tämä oli todella erikoinen juttu, koska olin lähtiessä syönyt ja kävelly toosi hitaasi kaupassa, ostoksia ei onneksi paljoa ollut.

Samaa mieltä kuin Martuti ja Avea, että toi hikka on aika ilkeen tuntuista.

Kivaa kun saadaan suljettu oma ryhmä! Ymmärsinkö nyt oikein, ettei ne tekstit näy edes muille sitten kuin meille jotka siinä ryhmässä on?

Mustakin hikottelu tuntuu tosi ikävältä! :( Tiedän että tekee hyvää vauvalle, mutta kyllä se pistää pinnan kireelle kun musta se tuntuu sille että on toinen sydämensyke mahassa kun toinen jyskyttää rintakehässä. Menee jotenki oma syke ihan sekasin ja alkaa tulemaan sellanen hölmö ahdistus. Sekavasti selitetty mutta sekava on postaajakin :D

Åke, mä käsitin asian just noin kun sen jutun luin. Ilmeisesti vähän niinkun feissarin salainen ryhmä. :D

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app

hah, huomasin vasta otsikon... täytynee tutustua aiheeseen...

Joo täälläkin hikotellaan monta kertaa päivässä ja tuntuu se vaan ärsyttävältä. Ihan niinkun toinen mätkis nyrkillä tappavan tasasesti tonne johonkin ja vielä kun se tuntuu vaan päivä päivältä kovemmin..huah. Täytyy vaan koittaa aatella että se on vauvalle hyväks, vaikka onkin todella ärsyttävän tuntusta :confused::)

Meillä miehen mielestä vauvan hikka on äärettömän mielenkiintosta, sillon aina tykkää pitää kättä tai korvaa mahaa vasten :D

Toi on kyllä kiva tuo suljettu ryhmä, niin voi tosiaan vähän vapaammin aktiivi porukka sit kirjoitella :)

Joo eikös se suljettu ryhmä ole sitten sellainen, että ne kirjoittelut näkee vain ryhmään kuuluvat henkilöt...? Niin mä sen ymmärsin.

Pullat olis pakkasessa, jes. Mä luulen että leipomiset etukäteen saa nyt riittää, kun on pullat ja marjapiirakka (sitten on lisäksi kaupasta ostettuja keksejä ja coctail-piirakoita sun muuta...). Hauska Satsuma että sä teit samoja pullia :p

Nyt syömään loimutettua lohta, mies juuri tuli savunhajuisena sisään ja kutsui syömään :grin

Täällä kanssa hikotellaan monta kertaa päivässä, välillä kestää minuutin ja välillä mooooonta minuuttia. Ja mulla se hikottelu tuntuu kahdessa kohdassa, eli joka kerta potkasee mua alavatsaan ja samaan aikaan pää nytkähtää kylkiluitten välissä :grin

Takaisin