Helou pitkästä aikaa!
Varmaan kokonainen kuukausi ollut taukoa, en oo kirjotellut tänne mitään.
Koulu on nyt päättynyt onnellisesti toistaiseksi, seuraavan kerran palaan sinne sitten joskus reilun vuoden päästä.
Muutimme tässä kuun vaihteessa uuteen asuntoon, pienempään tosin, mutta paljon mukavammalle alueelle. Kaksio tämä vain on, mutta kyllä me tässä pärjätään ihan hyvin. Tälläinen luhtitalo, omat sisäänkäynnit ja ensimmäisessä kerroksessa niin pääsen helposti kulkemaan vaunujen kanssa. ja oma pieni piha sekä sauna :) Tälläistä omakotitalo, lapsiperhealuetta ja Päijänne tuossa 50m päässä. :)
viikkoja on tänään 24+5, pitäisi tällä viikolla saada vietyä nuo Kelan paperit, että pääsisi odottelemaan äitiyspakkausta.
Kaikki on onneksi mennyt ihan hyvin. tuossa kun tein tuota hoitotyönharjoittelua niin välillä kyllä supisteli jonkun verran ja alkoi tuntumaan masussa muutenkin, kun täytyy aikuisia ihmisiä pestä ja hoitaa ja touhuta. Mutta nyt olenkin sitten koko kesän kotona. Mietin, että jos saisin sairaslomaa, niin ei tarvitsisi ihan rahattomana olla. Kuitenkaan kun en pystyisi tekemään kyllä oman alani hoitotyötä enää.
Masu on kasvanut jo todella kovasti ja siellä potkitaan ja möngerretään joka päivä aika lailla. Liikkeet näkyy jo todella selkeästi läpi, toinen puoli mahasta vaan nousee, kun pikku jalka siellä potkii. :) Mieskin on jo ihan innoissaan, kun tuntee ja näkee liikkeet niin selkeästi. :)
suonenvetoja on ollut, mutta nyt kun oon ollu tässä viikon kotosalla, niin tuntuu että nekin alkaa helpottamaan. alaselkä tosin ei anna armoa, sitä särkee kyllä. ja jos makaa jossain vähänkin kovemmalla alustalla niin tuntuu, ettei pääse kääntymään mihinkään suuntaan tai edes nousemaan ylös.
oon ollut myös vähän huolissani kun nyt on muutamana päivänä tullut rusehtavaa valkovuotoa aikalailla, että mistähän se mahtaa kertoa? torstaina on neuvola onneksi, niin pääsen sieltäkin sitten kysymään.. toivottavasti ei mitään vakavaa olisi.
ihanaa kesää kaikille! niillekin, jotka kärsivät hikoilusta. minä en onneksi kärsi, pitäisi ostaa uudet bikinit, niin pääsisin vähän rannalle ottaa aurinkoa mahani kanssa! :D