Alice_78
Vauhtiin päässyt keskustelija
Täällä alkaa pikkuhiljaa muuttostressi kasvamaan... Tänään käytiin katsomassa tulevaa uutta kämppää, tykkäsin. Käytiin samalla reissulla varaamassa uusi ruokailuryhmä ja tietokonepäytä. Kotona varasin muuttofirman ensi torstaiksi ja nyt pitäis alkaa siivoomaan/järjestelemään paikkoja. Uunikin on niin järkyttävässä kunnossa että siinä menee puoli iltaa hinkkaillessa. Oma vika, mitäs oon ollu laiska siivooja. Viikonloppuna alkaa sitten pakkaaminen ja ylimääräisten kamojen hävittäminen. Eipä meillä olis ollu muutakaan juhannukseksi, töissäkin oon aamupäivät. Ei malttaisi oottaa, että reilun viikon päästä pääsee saunaan :)
Kävin tänään hakemassa raskaustodistuksen vuokranantajalle. Paluu matkan, n. 1,5 km tein kävellen ja kyllä alkoi koskemaan mahaan, sitä kiristystä ja vihlontaa. En edes kävellyt lujaa. Tiedän että ole rapakunnossa, liekö siinä syy kipuiluun. Poistuisikohan toi kipuilu kun vaan kävelis enemmin. Mutta ei kyllä ollut hauska kävelymatka.
Vähän harmittaa kun neuvola tulee vaihtumaan, mutta eiköhän sielläkin ole mukavia "tätejä". Nytkin mun neuvolahoitaja (mikä niiden oikea nimitys on?) olisi jäänyt kesälomalle heinäkuussa, joten olisi vaihtunut kumminkin. Paitsi jos neuvolakäyntejä on harvemmin kesällä (nytkää ei ole mikään tiuha tahti).
5 viikkoa ja 4 päivää äippälomaan... Ja viikot paukkuu
Kävin tänään hakemassa raskaustodistuksen vuokranantajalle. Paluu matkan, n. 1,5 km tein kävellen ja kyllä alkoi koskemaan mahaan, sitä kiristystä ja vihlontaa. En edes kävellyt lujaa. Tiedän että ole rapakunnossa, liekö siinä syy kipuiluun. Poistuisikohan toi kipuilu kun vaan kävelis enemmin. Mutta ei kyllä ollut hauska kävelymatka.
Vähän harmittaa kun neuvola tulee vaihtumaan, mutta eiköhän sielläkin ole mukavia "tätejä". Nytkin mun neuvolahoitaja (mikä niiden oikea nimitys on?) olisi jäänyt kesälomalle heinäkuussa, joten olisi vaihtunut kumminkin. Paitsi jos neuvolakäyntejä on harvemmin kesällä (nytkää ei ole mikään tiuha tahti).
5 viikkoa ja 4 päivää äippälomaan... Ja viikot paukkuu