Kesäkuun kutkutukset

Heippis pitkästä aikaa kaikille! :)
Jäi kirjoittelut vähäksi aikaa kun oltiin koko perhe kipeänä ja itsellä ollut jo muutaman viikon ihan jäätävä työpäivän mittainen pahoinvointi joka päivä. :depressed: Saattaa myös alkaa illasta uusiks. Hajuaisti (muutenkin herkkänenäinen) hermeettinen. Mikään ruoka ei maistu. Pienimmälle kakkavaippaa vaihtaessa meinaa aina tulla yrjöt mikä on kurjaa. Yhdessä kohtaa käytiin hienosti jo potalla tarpeilla mutta nyt kun tekee hampaita (kaikki isot kerralla) ei oikein suostu syömään mitään..:dead:) on pottailusta otettu takapakkia. Lisäksi on ihan hirvee väsymys. Nukkuisin vaan jos voisin. Onneksi saan nyt vielä olla kotosalla. En tiedä kuinka töissä jaksaisin.
Kävin viikolla ultrassa ja pikkuisella näytti kaikki olevan hyvin. Vahva sydämensyke ja pienet jalkojen ja käsien alut olivat jo kehittyneet. L.a. arvioitiin tammikuun loppuun 29. päivä. Mutta jos vaan muille sopii pysyisin mielelläni tässä ryhmässä. :joyful: Itse veikkaan että syntyy helmikuun puolella. Sunnuntaina alkaa kymmenes rv. En vieläkään ole soittanut neuvolaan. Seur. viikolla sitten.
Hyviä vointeja kaikille!!
:goodnight:Heartbigred:love7
 
Niemja & 5830

Mä taas edellisyönä heräsin kolmelta yöllä eikä unesta tietoakaan... puoli viiden jälkeen sit vasta unen päästä kiinni. Weird.

Sit on tää et illalla väsyttää mut ei tuu uni ja sit aamupäivällä nukkuis niinku ei ikinä ennen olis saanu unta :D Huoh..
 
Niemja & 5830

Mä taas edellisyönä heräsin kolmelta yöllä eikä unesta tietoakaan... puoli viiden jälkeen sit vasta unen päästä kiinni. Weird.

Sit on tää et illalla väsyttää mut ei tuu uni ja sit aamupäivällä nukkuis niinku ei ikinä ennen olis saanu unta :D Huoh..

Täällä sama juttu. Miksi ei voi nukkua yhtä soittoa yli kuutta tuntia!!? Tässä kökkinyt hereillä taas jo viidestä asti vaikka olisi ollut mahdollista nukkua pitkään.
 
Ihmeellistä mitä kaikkea raskaus saa jo ihan alussa aikaan.

Kroppa ja pää ihan sekasin. Jälkikäteen tulee ajateltua mennyttä viikkoa "yhtenä isona kaiken maailman oireitten sekamelskana". Niitä kun tulee ja menee koko ajan :)
 
Teillä muilla on ihan samaa ku mulla, yöt on täällä menny ihan höpöksi. Kun sais nukkua niin eikö mitä, herään keskellä yötä valvomaan ja aamulla olen ihan puolikuollut! Ajattelin että ei ehkä johtuisi raskaudesta mutta pakko johtua siitä kun nämä uniongelmat alkoi vasta tämän myötä! En muista esikon odotusajalta vastaavaa unettomuutta. Mies ei tajuu yhtään... Sanoo vaan että älä nuku päivällä! Ei tuo kyllä päiväunien syytä ole, ennenkään päiväunet ei oo mun yöunia vienyt. Vähänkö oon välillä kypsä tohon ukkoon kun se ei tajua yhtään tätä väsymyksen määrää, arvostelee vaan. Murr :shifty:
 
Mulla johtuu ihan selvästi raskaudesta, esikoisen aikaan oli samaa hommaa. Ei mulla menny ku 4h viimeyönä nukahtaa ja nyt aiva kuollu vaikka sainko nukkua myöhään. Tänään olis ensi hautajaiset ja vettä tulee ku esterin perseestä ja sen jälkeen illalla kihlajaiset ja pitäis jaksaa vielä baariin lähteä, juhlapari tietää raskaudesta ja muille sanon että pitää ajois olla kotona sunnuntaina nii en juo. Sitä en tiä mitä porukoille sanon...
 
Tsemppiä kaikille zombeille :Heartred
Mulle ei nukahtaminen tuota ongelmia, nukahdan melkein pystyyn. Ja olen saanut nukkua, mutta mikään ei riitä. En meinaa herätä koko päivään. Ja meilläkään mies ei jotenkin ymmärrä. Haluaisin pystyä touhuamaankin jotakin, en vain nukkua ja kärsiä oloista.
 
Mä kans valvon yli puolen yön ja herään vessaan keskellä yötä joskus kolmen aikaa ja millää ei meinaa saada unta enää ja sit kuuden jälkee pirteenä ylös vaikka sais nukkua unta ei meinaa illalla saada millää ja unet ja painajaiset on alkanu vaivaa. Hajuaisti on kehittyny ihan superhyväks..
 
Täälläpä on monta yökukkujaa..
Todella rasittavaa herätä ennen neljää ja valvoa pari-kolme tuntia ja nukahtaa pariksi tunniksi taas.
Onneksi nyt kesäloma ja lapsetkin niin isoja (18-5v), niin tarvittaessa saan ummistaa silmät päivällä.

Jaksamisia kaikille teille, jotka joudutte nousemaan töihin tai ette halutessa saa ummistaa silmiä :love022 muoks. Tuon piti olla halaushymiö!
 
Muokattu viimeksi:
Huhhuh, kaveri kävi lapsineen (5&2v) kylässä. Ihanaa nähdä niitä mut vilkkaat lapset kyllä imee minusta kaikki mehut. Kun ne lähti niin jaksan vain maata. Oma tyärkin (7v) totesi että onpa hän nyt väsynyt :hilarious:

Nyt tuntuu että joka homman jälkeen iskee kauhea uupumus. Tänään en ole päiväunia nukkunut mutta olo on semmonen että vois nukkua suorilta 3 h.
 
Täälä kans ihan jäätävä väsy ja reissusta kotiuduttu, poika on vaihteeks kärttyynen ja mies krapulas, minä toooosi väsyny ja siskoo tuli kylään. Mahtava ilta siis tiedos :D
 
Mikä siinä on, kun et herää yhtään kertaa yöllä vessaan (klo 24-06 välillä), niin saman tien pelkää pahinta.. "Noniin, nyt siellä ei ole enää ketään, kun ei pissatakkaan."

Okei, join illalla tosi vähän.

Mutta silti, tän takia toivoisi kunnon/vahvoja oireita.
 
Tänään alkaa kauan odotettu neljä iltaa kestävä tenniskurssi ja pitääkin olla eka päivä, kun huono olo on vellonut oksuiluun asti. Meinasin äsken pöntön halailun jälkeen soittaa kurssin opelle, että en taida tulla, mutta hittolainen, kyllä mä meen koittamaan! Iso vesipullo ja pari muovipussia mukaan. Kai ne ennenkin on nähneet huonovointisia äitejä. :D
 
Maarika sopii toki että jäät tänne vaikka LA meneekin tammikuun puolelle! Voihan se silti syntyä helmikuussa :) Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Tsemppiä Hulina, josko se huono olo helpottuisi vielä sopivasti kurssille :rolleyes:

Mulla meni viikonloppu kiireisenä ja siinä touhutessa ei ehtinyt juuri ajatella salamatkustajaa. Etominen vaivaa edelleen vahvasti mutta siitä huolimatta tuli viikonlopun jäljiltä sellainen olo että en mä varmaan raskaana edes ole, oon erehtynyt o_O
 
Toivottavasti Hulinan olot on helpottanu!

Täälä turvotuksen lisäksi ei juuri mitää oireita :sad001 pelottaa tosi paljo huominen ultra. Ja pikkusisko on vielä meillä, en saanukkaa sitä huomenna yökylään, joten jos ne huonot uutiset tulee nii en voi surra.. Ku perhe ei siis tiedä enkä halua kertoakkaa. Siskolle sanon meneväni gynekologille joten se tuskin kyselee sen enempää ja jos se äitille soittaa nii voin sanoa että kävin tarkastukses :D ugh. Onneks poika eroahdistuksineen sekä tuo sisko (10v) pitää suht kiireisenä illan ja huomisen.
 
Tajusin, että täähän voi syntyä vasta maaliskuun puolella ihan helposti, ku LA 21.2. ja helmikuu muutenkin lyhyt kuukausi, jännää!
 
Vieläkö teitä öisin valvottaa? Argh! Yöllä kun valvoo, niin ei jaksa olla tehokas seuraavana päivänä.
Nälkäkin on. Ei jaksaisi nousta syömään.

Kohtuu ärsyttävääääääää :mad:
En ainakaan muista muissa raskauksissa olleen tällaista kukkumista.

Mitä te muut teette, kun valvottaa? Itse tapan aikaa tällä kännykällä. Pitäisi varmaan siirtyä johonkin hyödyllisempään, vaikka siivoiluun.. Josko sillon uni ei jättäisi :smiley-chores020
 
Takaisin
Top