Kesäkuun kutkutukset

Mammattaa meillä siirrettiin omaan huoneeseen 3kk ikäsenä siinä toivos että nukuttais paremmin ja parhaina öinä herättiin vaan kahdesti mutta nyt yli kuukausi ollu ihan kauheaa huutamista. Yötissistä luovuttiin 3vk sitte samoilla huutamisilla. Saa nähä helpottaako koska..

5830 haistappa p... :D no ei, kiva että edes jonku vauvat nukkuu, mäki oon kuullu että sellasia on olemas :'D
 
Niemja, mä en tienny sellasia olevan ennenkuin meidän neiti synty :)
 
Joo, meillä ei nukuta öisin eikä päivisin :D mulla on kans tälle seuraavalle tilaukses tuollaset yöunet! :wink
 
No mä just meinasin laittaa että 5830 vauva kuulostaa just sellaselta mikä meille ois nyt seuraavaksi tulossa :grin
Tosin meillä taisi tän ekankin kanssa mennä ekat 3kk kohtuu hyvin nukkuen, sellasissa 3-4h pätkissä, 5-6kk iässä valvoi joka yö pari kolme tuntia yhtäsoittoa klo 23-3 välillä. Tätä jatkui kunnes siirtyi perhepedistä omaan sänkyyn jossa yöt rauhoittui ehkä kuukaudeksi. Sitten tuli hampaita ja sitten oppi konttaamaan ja sitten taas hampaita... näissä vaiheissa ollut aina tota tunnin tai parin välein heräilyä :wacky:
 
Meillä ihan laitokselta asti taas herätty 1-2h välein, hyvänä yönä nukkunu sen yhden/kaks 3-4h pätkän ja yhden kerran jopa 5h! Mutta meillä lähdettii ryömimään 5kk ja noustiin seisomaan tukea vasten 6kk ja lähettiin käveleen tukea vasten ja konttaan ja nouseen itte istuun 7kk että ne valvottas öisin..
 
Meillä kans esikoinen ei kyllä ikinä vauvavuoden aikana nukkunut yli viittä tuntia putkeen ja 5 tuntiakin oli hyvin harvinaista! Yleensä heräs öisin 1-3 tunnin välein.. Nyt ikää 1v5kk ja muutaman kuukauden on nyt nukkunut aika hyvin, kerran yössä herää ja silloin otan meidän väliin ja uni jatkuu aamuun asti. Toki nykyään sitten herätään aamulla jo kuuden jälkeen, tää väsynyt mamma kyllä haluais nukkua vähän myöhempään, mutta onneksi menee sitte jo 11 jälkeen päikkäreille ja pääsee itsekin vähän lepäämään.
 
Meillä on poika ollut kyllä ihana nukkuja. Tais olla 3 yö kotona laitokselta, kun alkoi nukkumaa 5-6 tunnin pätkissä. :angelic:Joitakin hampaisiin liittyviä valvomisia on ollut, mutta poika on ollu kipeenäkin vain 2 kertaa tän 2 vuoden aikana. No sillä se voikin olla että toinen lapsi on toiveissa :shy:
 
Jännä miten paljon nää vaihtelee ja että vatsassa voi nytkin kasvaa ihan kumpaa vaan ääripäätä oleva yksilö.. tai sitten jotain siltä väliltä. Mä itse olen kuulemma aina ollut hyväuninen ja nukahtanut tyytyväisenä itsekseni vauvana mutta sisareni taas oli todella huono nukkumaan.Toivo on kyllä aika kova että tällä seuraavalla ei olisi kovasti taipumusta yökukkumiseen :rolleyes:
 
Niemja, kuulostaa tosi tutulta! Meillä ei oo missään vaiheessa nukuttu mitään pitkiä pätkiä päivälläkään... Saa nähdä, mihin tää väsymys vielä johtaa... :D
 
Olin 1v6kk esikoisen, siskoni ja mummoni kanssa Ruotsissa sukuloimassa 5 päivää. Tyttö heräili joka aamu jo viideltä ja tän alkuraskauden väsymyksen kanssa olin pian ihan zombi. Selvittiin reissusta, mutta kyllä tuntui pitkältä ne viisi päivää! Nyt ollaan pari päivää oltu kotona ja tuntuu, että väsyn ihan pikkujutuista. Kaupassakäynti tai tunti leikkipuistossa väsyttää niin, että tarvis päästä päikkäreille. :eek:
 
Meillä poika on kanssa hyvä nukkuja, nykyään tosin heräilee n.kuuden-seiskan aikaan aamulla, mutta yöt nukutaan. 2kk iästä on nukkunut yöt kokonaan lukuunottamatta hampaiden tuloa tms. :) siksi varmaan meilläkin on toinen tulossa, muuten ei varmaankaan :| jännityksellä odotan mitä tulevaisuus tuo tullessaan :D
 
Voi apua näitä mun öitä :sour: Tyttö luki mulle iltasadun klo 20 ja nukahdin, sit heräsin eka kerran klo 22 pissalle, toka kerran 1.45 pissalle ja sit ei uni enää tullutkaan. Kaikki yöpeikot hyökkää kimppuun ja tulee mietittyä kaikkia asioita.

Heräsin kuudelta ihan krapulaisessa olossa. Päivän pelastus on ettei tarvi lähteä töihin kun on pitkä viikonloppu. Toivottavasti tämä tasaantuu ettei koko odotusaika ole yhtä heräilyä öisin.
 
Olivia täälä valvotaan alkuyö, vaikka kuinka olis väsy nii ei vaan saa unta ja pyörin monta tuntia sängys. Jaksamisia töihib!
 
Tänään käyty ultrassa! Vastasi viikkoja 6+1 ja omien laskujen mukaan 6+4. Kaikki oli hyvin, sydän löi ❤ seuraavassa ultrassa selviää laskettuaika onko se 6.2 vai alkuraskauden ultran mukaan 9.2. Ihana kätilö oli ja puoli tuntia meni.
 
Se kun oot super väsyny ja pyörit silti 2h sängys saamatta unta. :mad: menee hermot!
 
Takaisin
Top