Kesäkuun kutkutukset

Täälä ollaan hereillä esikoisen takia.. Se on ny 3vk vähintään ottanu tavaksi herätä 4-5 mais aamusta huutamaan silmitöntä huutoa 40-60min ja mikää ei auta. Mies hakoo sen loppuviimein meidän sänkyyn (nukkuu omas kämpäs) mutta mä en saa sängys olla ku muuten huutaa viä pahemmin. Yötissistä luovuttiin pari viikkoa sitte mutta huudot alkoi jo ennen sitä.. Ei vaan ota helpottaakseen yhtää. Ja koko yö herätään tunnin kahden välein muutenki.. Ei paljo auta nämä valvomiset tähän väsyyn.
 
Mulla ei esikoisen kohdalla ollut kukaan kavereista raskaana tai edes vauvallinen. Nyt onkin ihan erilaista kun muutamalla tutulla on pieni lapsi tai ovat raskaana :)

niemja, sympatiaa valvomiselle!
 
Kiitos Heihel! Onneks meen vanhemmille loppuviikosta nii saan vihdoin nukkua, ei oo tullu 8kk nukuttua :D
 
Tiedän tunteen, 11kk ei yhtään kokonaista yötä takana :rolleyes: tai pidempään kun loppuraskaudessakin tuli heräiltyä vähintään pari kertaa yössä.. Tosin meillä heräilyjen määrä vaihdellut viime kuukausina todella paljon ja nyt menossa taas vähän helpompi jakso, 1-3 herätystä yössä, aamulla noustaan yleensä klo 5-6.
 
Ei oo helppoa sieläkää Heihel :/ meillä alkoi joku kuukausi sitte tää järjetön huutaminen, huudetaan vaan monta kertaa yös ja mikää ei auta. Ne tunnin välein herätyksetki vielä meni mutta tää huutaminen... Ja halutaan kans herätä puol5 enkä siihen suostu nii sitte se huutaa taas sen tunnin ja sitte nukahtaa. Pian saaki valvoa kahden kans sitte :D
 
Meillä oli jossain vaiheessa vähän samanlaista. Kun oppi nousemaan, nousi monta kertaa yössä seisomaan sängyssä ja sitten aloitti huutamisen. Huojui ja heilui ihan unessa mutta monta kertaa piti laskea takaisin alas ennekuin tyytyi siihen ja jatkoi unia. Ja tunnin kuluttua uudestaan. Hampaiden teko on meillä myös yleensä aiheuttanut levottomia öitä jopa useamman viikon ajaksi. Seuraavia hampaita odotellessa...
Mutta me sovittiin jo esikoisen kanssa että alkaa tässä 9kk sisällä nukkumaan kokonaisia öitä :wink Eli homma hoidossa, ei tarvitse vuorotellen hypätä isomman ja pienemmän takia :grin Ja kakkonenhan varmaan on paljon parempi nukkumaan.. mitäs muita juttuja oonkaan vakuutellut itselleni.. :rolleyes:
 
Heihel mä oon samaa sanonu että seuraava on unelmavauva joka nukkui täysiä öitä laitokselta asti... :D
 
Teidän yöt kuulostaa... No hirveiltä. Mä en tiedä pysyisinkö hengissä jos en saisi nukkua kun tämä väsymys on niin jäätävää. Esikoinen onneks antaa mun nukkua päiväunetkin ja harvoin häiritsee jossei oo ihan tulenpalavaa asiaa.

Mulla jatkuu tänään työt eikä yhtään huvita! Nyt vois vaan nukkua vrk ympäri.
 
Mä juuri tässä jonain päivänä mietin tätä nykytilannetta verrattuna siihen kun esikoista odotin. Mulla oli töissä silloin aika stressaavaa ja kuolemanväsyneenä koin sen todella raskaaksi, tein kolmivuorotyötä ja pitkiä työvuoroja. Nyt vaikka unta saakin välillä todella heikosti niin huonojen öiden jälkeen voin kuitenkin jäädä kotiin koomailemaan. Poika ei paljon välitä vaikka äiti olisi räjähtäneen näköinen ja haukottelisi aamusta iltaan. Ei tarvitse välttämättä miettiä mitään sen monimutkaisempaa kuin että mitäs sitä tänään syötäisiin.

Eli koen että tällä hetkellä pääsen kuitenkin helpommalla kuin ekassa raskaudessa. Ja multa lähtee kyllä valtavat sympatiat niille joilla töissä raskasta tämän väsymyksen kanssa. Saatikka jos on vielä voimakasta pahoinvointia tai muita ikäviä oireita. Ja supersympatiat niille jotka sekä valvovat yöt kotona että käyvät töissä, siihen vaaditaan jo superihmisyyttä :wideyed:


Hyvää työpäivää Olivia ja tsemppiä väsymyksen kanssa!
 
Täälä viimeyö oli kyllä ihan pohjanoteeraus, poika huuti 9-2.30 5-30min välein täyttä huutoa, sitte se nukku 3h ja taas huuti. Ei oikee enää ketää hymyylytä täälä noitten öitten takia ja tekis vaan mieli heittää poika pihalle huutamaan. Ugh. Onneks ei vielä oo töitä stressinä ja mieski jaa pian lomalle.
 
Voi ei :sad001 Voisko sinne olla hampaita tulossa vai mistähän nyt tuulee?
Tsemppiä! Nukkuuko edes päivällä? Saisitko levättyä päikkäreiden ajan edes?
 
En tiedä olisko niitä vai mitä huutaa. :/ saan vähä päivällä levättyä ja onneks pian mennään mummolaan.
 
Noi yölliset huutojutut on kyllä niin karseeta.. meilläkin meni viime yö penkin alle, täällä tehdään hampaita hartaudella.
 
Mamabel voimia sinnekkin! Tulispa hampaat pian, kuten myös tänne niitä toivon..
 
Meillä oli kans alkuvuodesta n.10kk -> joku ihme jakso et 2-4 välillä pidettiin joku huutokonsertti.. varmaan sekä liikkumiseen et hampaisiin liittyvää ärsytystä.. ajan kanssase sit meni ohi, mut omaan unirytmiin tuo oli kyl pahin mahollinen aika ku oli just päässy syvään uneen.. melkonen zombiolo iski muutamassa yössä sit siihe tuli joku lenssuki ja laps alko syömään 04 mut se saatiin sit onneks nopsaan kuriin ku mies siirty nukkuu esikon viereen ettei haise tissimaito nokkaan :dance018

Nyt muute ykspäivä typy yritti josko tissistä viel irtois jotain ku olin suihku jälkee viel sohval pyyhe pääl. Oli taito vissii unohtunu.. nuolas muutaman kerran ja tyyty sit taputtelee tissejä hetken et mikäs funktio näil olikaan :laughing025 eihän meil oo ku vajaa 3vkoa siit ku imetys loppu, tos laskin et tärppiovulaation jälkee ku alko imetys sattuun ni sit lopetin heti ku tilaisuus tuli :oops:
 
Voi hitsi näitä öitä!! Kauhee väsymys on ja silti mä herään klo 3.30 kauheessa pissahädässä ja nyt ei sitten tuu uni. Sanonko mistä tämä on! Jos nyt nukahdan niin aamuherääminen on yhtä tuskaa ja töihin lähtö.

Toivottavasti muita on nukuttanut paremmin!
 
Toivottavasti sulla Olivia aamu sujui edes jotenkuten kohtuullisesti!

Meilläkin tämä yö huonompi. Useampi herätys yöllä ja neljästä aloitti sitten heräämisen uuteen aamuun, otin kainaloon ja yritin saada siihen nukahtamaan, ei onnistunut... Nyt alkais olla jo valmis päiväunille :banghead:

Kaku, ihana tissintutkija :grin Yllättävän nopeasti se taito on sitten päässyt unohtumaan!
 
Meillä ei poikaa saatu ennenku puol12 yöunille mutta nukkui jopa 4! Ja siitäki suht hyvin nukahti ku mies anto vettä. Mutta nyt se nukkui välis, tuskin omas huonees nuon hyvin menis..

Tsempit valvojille ja Olivialle jaksamisia töihin!
 
Meillä kans 8kk esikoinen herättää ja valvottaa öisin. Viikko sitten siirrettiin omaan huoneeseen nukkumaan siinä toivossa, et nukuttaisiin kaikki paremmin. Muutama yö mentykin kahdella herätyksellä klo 01ja 04. Mutta nyt huomaa, miten väsyttää tämä raskaus, eikä millään jaksaisi yöllä herätä ja nousta. Tissitellään vielä, pitäis varmaan kohta puoliin lopetella yötissittely... Välillä onkin koittanut nukuttaa ilman tissiä uudelleen, mutta siitä seuraa vaan aivan kauhea huuto. :/
 
Takaisin
Top