Kesäkuun kutkutukset

Voi ei Olivia :grin noi on kyllä vähän hankalia tilanteita!
Meillä oli myös lakkiaisissa maljat ja mies vaivihkaa tyhjensi molempien lasit, itse käytin lasia vain huulila. Ei kukaan ainakaan sanonut mitään joten salaisuus ehkä säilyi.

Onkohan liian aikaista ostaa rattaita? :rolleyes: On. Mutta haittaako se? :D
Esikoisen kanssa en uskaltanut ostaa oikein mitään ennen ekaa ultraa. Yhden bodyn vissiin ostin.
 
Heihel, jos hyvät sattuu tulemaan vastaan niin miksipäs ei. :happy:
Uusiahan sais tietysti lähempänäkin mut jos käytettyjä etsii ja sattuu sopivat tulemaan vastaan niin eikun ostamaan! :happy:
 
Vähän käytettynä olisi mahdollista saada sellaiset mistä oon haaveillut. Muutos hinnassa on kuitenkin niin iso että houkuttaisi kovasti! :rolleyes:

Jos nyt jotain kävisikin niin toivottavasti tulisi jossain vaiheessa uutta tärppiä, joten käyttöön ne tulisi ehkä/toivottavasti silti lopulta :) Ja jos niin ikävästi kävisi että plussaa ei uudestaan kuuluisi niin saahan ne sitten myytyä tarvittaessa...
 
Heihel, kyllä täällä saa ainakin pidätellä itseään ostelemasta kaikennäköistä :grin Ei raaskis millään ees lähtee itselleen ostelemaan vaatteita kun saattaa vahingossa askel hairahtaa vaikka lastenvaateosastolle.. Tai sitten kirpparit, ne on kyl pahimpia! Tuntuu tursuavan kaikennäköstä vauvatavaraa! :grin :love017
 
Nooo, pitäähän sitä vähän saada jotain saada ostaa! Ja kirpparille jos menee niin aika pienellä hinnalla voi saada paljonkin hyvää tavaraa :grin Jos mä nyt päädyn ostamaan kokonaiset vaunut jo tässä vaiheessa niin silloin se on todellakin OK ostaa jotain pientä vauvanvaate tai -tavara himoissaan :grin:grin
 
Mä oon myös jo välillä kattellu rattaita,mut en kuiteskaan vielä raski ostaa :D kait sitä jotkut sisarusrattaat tarvitaan kun neiti on vasta 1v :)
 
Mä oon esikoisen kans kesän viä kotona ja elokuus töihin, miehellä alkaa kuukauden päästä loma ja sitte se pitää isyysloman päälle. Tanskaan mennään Heinäkuus :D

Mä justiin aloin pistää esikoisen pieniä vaatteita pois ja kaukalon varastoon ja puhuttii alakerran hoitopöydän poislaittamisesta mutta ehkei ny sitte laitetakkaa :D väliaikaisvarastoon vaan kaikki. Ja kehto pitäis viedä meidän huoneesta pois mutta katotaan viedäänkökää.. Rattaita en toisia hommaa ku kannan liinas ja repus paljo :)
 
Niemja minkä ikäinen esikoinen on? :)
Mä meen myös elokuussa takas töihin,mut sit voikin samantien ilmoittaa että jään loppuvuodesta pois :p
 
Oi,pieni vielä ❤️ mulla on 1v tyttö ja en ois aatellu että näin nopeesti tärppää toinen :)
 
Joo emmäkää uskonu että tärppää ku ekaa tehtiin 1.5v :D tuli yllätyksenä kyllä. Eikä ollu seksiä oviksen aikoihinkaa :D
 
Täällä napsahti ekasta kierrosta. :p Oli vielä tarkotus vältellä ovulaatiota :eek: en todellakaan uskonut että tärppäisi, lähipiirissä kun on saanut seurata lapsettomuushoitojakin. Tosin äitin alkoi kuulemma aikanaan odottaa minua heti ensimmäisestä yrityskierrosta:grin
Mutta mä en kyllä vieläkään ole täysin tätä odotusta sisäistänyt.. Raskaana, minäkö? Kuka nipistäisi :grin
 
Summer2, ihana :grin En mäkään oo ihan täysin tätä sisäistänyt vaikka ihan suunniteltu juttu olikin, välillä tulee vaan sellanen välähdys että "ai niin, mä oon muuten raskaana!" :grin Meillä tärppäs kolmannesta kierrosta.
 
Neuvolatäti ei vielä 23.päivä suostu ultraan ku neuvolan mukaan vasta 6+5 sillon :/ pyydän juhannuksen jälkeen ultran!
 
Meillä myös ekasta sai alkunsa tämä, kierrot vasta esikoisen jäljiltä palanneet kuvioihin. Mutta oon kuullut juttua että synnytyksen/raskauden jälkeen tulevat kierrot olisivat tavallista hedelmällisempiä. En kyllä tiedä kuinka pitkään :grin
 
Meillä esikoinen napaasi heti ekalla yrityksellä, ja tätä kakkosta yritettiinkin sitte se puoli vuotta. Viimeisestä kierrosta tikuttelin oviksen ihan alkupäivistä, onneksi, ovis kun olikin 3 päivää aikaisemmin kun luultiin :)
 
Takaisin
Top