Kesäkuun kutkutukset

Määkään en ole varmaan vielä oikein sisäistänyt uutisia, vaikka oireita on kyllä :D Mietin jatkuvasti ar-ultraan menoa (vaikka on päätetty ettei mennä), kun haluais varmuutta :)
 
Mä meen kans mutta ny pähkäilen meenkö ennen juhannusta (pienet viikot mutta syke näkyis) vai sitte vasta rv8 ku oikiasti jotaki näkyis. Vaikiaa :D
 
Joo mä aattelin kans ny sitkutella rv8 joka olis neuvolan mukaan vk27 nii vois sinne varata ajan.
 
Muakin kiinnostais alkuraskauden ultra.. oon käynyt myös edellisen kahden kohdalla :) toki se on hintavaa ainakin pk seudulla mut mitäpä sitä ei tekis oman mielenrauhan eteen:rolleyes:
 
Mä hain kolmannen paketin testejä jo... Mitennii en usko tulosta :D ja totesin että jos tämä jää viimeseksi raskaudeksi nii haluan nauttia tuplaviivoista vielä ku voin.
 
Mä yritän odotella maanantaille (6+0) ja tehä sen viimisen digin mut kyllä kuumottelee tikutella ennenki ku on nii kiva saada kahta viivaa :-)
 
Mäki joudun ehkä digin ostamaan kun päästään reissusta kotiin. Tarkistaa mitä viikkoja näyttää.

Stressaavaa ollut ruokailla täällä reissussa! Eilen oli pohjanoteeraus Tukholmassa.. Tilattiin hampurilaiset eikä kukaan kysynyt pihvin kypsyydestä mitään ja ite tottunut että Suomessa hampurilaispihvit on kypsiä. No tämähän oli sitten raaka sisältä! Kävin englanniksi sanomassa asiasta niin palvelu oli tosi tylyä. Sain kuitenkin uuden hampurilaisen kypsällä pihvillä.

No sit laivalle oltiin otettu "hienompi illallinen" ja alkupalapöytä oli täynnä semmosia mätejä ja pateita mitä mä en voinu syödä. Otin sitten listalta palan lohta ja pyysin täysin kypsänä sen, samoin pihvin. Kaipaan kotiin omien terveellisten ruokien ääreen! Tänään lähdetään ajamaan pohjoiseen.
 
Onko teillä lähipiirissä/kavereissa kenties muita raskaana olevia? Mä havahduin toivomaan että joku kavereista odottais samaan aikaan mun kanssa, tää kun on ensimmäinen kerta ja kaikki on uutta niin ois ihana jos ois joku kenen kanssa jakaa juttuja :) kai se olis ihan mahdollista että lähipiiristä kuuluis myös pian uutisia, mun kavereista kun juuri kenelläkään ei ole vielä lapsia vaikka kolmeakymppiä lähestytään ja osa on jo sen saavuttanutkin :grin
 
Mulla yks kaveri testaa viikon päästä mutta muilla on vielä pieniä lapsia, mä olin eka joka lähti toiselle kierrokselle.. Ihan naapuris asuu kaveri jonka kans on esikoisilla viikko ikäeroa. Muuten vain tutut on raskaana ja kaikilla syksyllä LA.
 
Mullakin pari kaveria raskaana ja pari kaveria just esikoisensa saanut. On siis onneks ihmisiä keiden kanssa jutella näistäkin asioista! :happy:
 
Summer, saa nähdä. Vielä ollaan niin alussa, et ei oo tullu kellekään kerrottua. Muutama kaveri kyl kakkoshaaveista tietää, ni varmaan ar -ultran jälkeen kerron :) yks kaveri sai vasta varhaisen keskemenon, joten sieltä toivon raskauskamua jos heillä uudelle tärpille on lupa annettu :) esikoista odottaes oli parin kk. sisällä 3-4:llä kaverilla la joten oli kyl vertaistukea tarjolla lähellä :)
 
Mulla kaksi kaveria sai juuri esikoisensa mutta toinen heistä asuu aika kaukana. Lisäksi yksi kaveri saa toisen heinä-elokuussa mutta hänkin asuu kaukana. Onneksi on tuo yksi läheinen kaveri joka asuu aika lähellä :) muuten ei oo oikein vertaistukea lähellä.
 
Mulla esikoisen aikaan oli sattumalta useampi tuttu raskaana ja LA:t aika lähekkäin, mikä alkuun oli kivaa, mut nyt ollaan kyllä aika vähän tekemisissä enää. Nyt on yks tuttu saamassa alkusyksystä vauvan. Oon toistaiseks ihan helpottunut, että tiedossa ei oo samanlaista äitikööriä kuin esikoisen kohdalla...tiedättehän naiset ja hormoonit? Jos ei itse ärsyynny toisten sanomisista niin takuulka omat mielipiteet loukkaa jotakuta.
 
Mulla sattui hyvin viime viikolla että oli vielä tyksin endopolille sovittuna aika ja he siellä ultrasivat että on varmast oikeassa paikassa ja silloin oli 6+1.. Syke näkyi ja kokoa huimat 6mm ensi ke onkin jo eka neuvola rv7+0..mutta siellä ilmeisesti vaan löpistään jtn?
Mulla odottaa pikkusisko neljättään samaan aikaan.. Meillä on 6 vkoa eroa la:ssa ☺
 
Takaisin
Top