Kesäkuun korinat

Saatiinko yhtään juhannusvauvoja tähän ryhmään? Syntyneisiin ei ainakaan ole kukaan vielä päivittänyt, mutta vaikea uskoa, ettei näitä vielä olisi tupsahdellut lisää. :) Itellä ei mitään merkkejä synnytyksestä... 37+3.
 
Mietin kans samaa inkivääri!

Mä heräsin viime yönä menkkakipuihin, ja valvoin puolisen tuntia niiden takia. Aamulla herätessä vain kaameat liitoskivut ja vatsa hieman kosketusarka. Ei sais vielä tapahtua mitään kun mies on reissussa huomisiltaan... en kyllä odotakaan tosissaan vielä mitään tapahtuvan, vaikka kohdunkaula oli ihan kypsä jo rv 31. Ihan sen takia kun esikoinen syntyi 41+1.
Tänään tasan 37+0.
 
Mulla on edelliset syntyneet 39+5 ja 41+3, että sen perusteella en mäkään kauheasti odota, että mitään olisi ihan hetkeen tapahtumassa. Miehen veli asuu ulkomailla ja on just tulossa tänne, mutta lähtee pois 11 päivää meidän lasketun jälkeen, että sen puolesta toivon, että ehtisivät näkemään vauvan.
 
Meillä esikoinen syntyi 37+1, mutta tämä pikkukakkonen viihtyykin pidempään -joten ei tullut meillekään juhannusvauvaa. :) Hieman rupee jännittämään kyllä, esikoisesta ei kerennyt. :D
 
Mä käyn myös tarkistelemassa aina välillä että joko on muitakin heinäkuisia saanut vauvan kuin kaksi jo ilmottautunutta :)
 
Myökään ei saatu kolmatta 26 päivän lasta. :-D ellei sitten viihde vielä kuukautta sisäpuolella. Käynnistys päivä taitas sattua just 26 mut tuskaa olis olla sinne asti. Täällä siis 37+1 tänään ja nyt on varmaan vauvakin laskeutunut kun liikkumaan lähtö on niin tuskaa. Tänään laitettiin vauvalle sänkykin valmiiksi tytöt oli ihan ihmeissään. :) nyt on vaan lähinnä semmonen olo että tulee kunhan on tullakseen. Yllätyksenä se tulee kuitenkin miten lähtee käyntiin ja millon.
 
Mäkin niin odottelin että saatais juhannusvauva mutta turhaan :D ei tunnu bebellä olevan mikään kiire ulos.. Rv 38+4 tänään :)
 
Nonniin..tervehdys kaikille..neuvolalääkäri oli tiistaina ja vauva rt..huh ja kuulemma ei tilaa enää edes ei ole kääntyä.kiinnittynyt tokikaa ei ollu eikä ihan alakuopis mutta toivotaa nyt että pysyy oikein päin.

Koko vastas viikkoja ja ei tällä kertaa tarvi nyt ainakaan toistaiseksi äitipolille seurantaan Niinkuin edellisen kanssa.

Mites teillä muilla menee..turvottaako..väsyttääkö.supistaako..mulla vatta hyvääsesti kovettuu mutt kipeitä suppareita ei ole vielä tullut. Huomaan kyllä ettei iha nii jaksa kun menneinä aikoina. Täytyy huilata aina kun mahdollisuus on.. 4-6 vuotiaat täs kaverina että aina se ei onnistu mutt yritellään.

Vauvanhuonetta laitettii maanantaina ja pitäs vielä vaatteet ym laittaa oikeille paikoille. Ja se sairaalakassi pakata. On tätä odotettu mutta siltikää ei tajua että pian se pieni on sylissä.

Voidaan hyvin, rv 36+1
 
Mismi mulla sama juttu et maha kovettuu monta kertaa päivässä mut kipeitä suppareita ei oo tullut. Eilen illalla tuli parin tunnin ajan kipeitä vihlaisuja alas muutaman minuutin välein, sukkapuikkokipuja vissiinkin. Väsyttää ja turvottaa.. Eniten kyllä lähiaikoina ollut pinnalla turhautuneisuus ja epätoivo ettei vauva synny ollenkaan :sad001 olin jotenkin asennoitunut siihen että syntyis etuajassa ja mitä lähemmäs laskettua mennään sitä pidemmältä odottaminen tuntuu... Rv 39+1 tänään.
 
Mua supistelee edelleen jatkuvasti, ja joka päivä tulee myös kipeitä supistuksia ja menkkakipumaista jomotusta ja poltetta. Uutena lisänä kipeät ja terävät vihlaisut alapäässä. Tänään sitten vielä selvisi, etten voi synnyttää tätä lasta vaan leikataan, joten mitään toiveikkuutta ei herätä nämä kivut vaan päinvastoin: sektio laitettiin vasta 22.7. vaikka olen jo ihan turhautunut tähän olotilaan ja vauvakin todettiin isoksi. Jos synnytys käynnistyy, se tietää kiireellisempää leikkausta, ja sitä nyt vielä vähemmän toivon.
 
Käytiin eilen valokuvauksessa. Kuvaaja oli kiva ja saatiin tosi erilaisia mahakuvia ja kuvia musta ja meistä. Alkuun mies ei oikeen paidattomuudesta pitäny mut ku näki kuvat niin ymmärsi heti miks ilman paitaa. Kerrankin sai olla vetämättä mahaa sisään. Itseasiassa parissa asennossa työnsin niin ulos ku pysty... odotan vaan kuvia nyt.... jos rahatilanne sallii niin suosittelen. Nyt saatiin kuvia meistä.
 
Äh mä haluaisin niin kovasti mökille, mut sinne on matkaa 280km ja viikkoja kuitenkin jo 38. Mut mitään oireita ei oo ja pystyisin hyvin istumaan autossakin tuon matkan, tiistaina matkustettiin 400km takas kotiin eikä ollu paljon hankalampaa kuin normaalistikaan. Ääh, tää on ihan kauheeta aikaa ku ei voi tietää millon syntyy, joten ei uskalla mennä mihinkään missä on kivaa ku ne on kaukana.
 
Tänään neuvolassa alapaine koholla yli 90, mutta ei muita myrkytysoireita ja kaikki muut mittaukset ok. Nyt pitää seurailla että tuleeko mitään muita myrkytyksen oireita (päänsärkyä, näköhäiriöitä) mutta itse toivoisin että kielisi lähestyvästä synnytyksestä, sillä ensimmäisen kanssa ei ollut toksemiaa ja esikoisen kanssa se on tavallisesti yleisempää. Turvotusta ja väsymystä on! Eilen illalla ja tänä aamuna tuntuvia harkkasupistuksia mutta ei vielä merkkejä niistä oikeista kuitenkaan
 
m82 Me käytiin myös valokuvauksessa :) Otettiin musta yksinään ja myös yhdessä miehen kanssa. En malttais odottaa nähdä kuvia, mut on perheystävän ottamia nii en kehtaa hoputtaa :D
 
Mulla tänään oli äippäpolilla käyrien otto ja ultraus. Epäili aluksi perätila vauvaa vaan onneksi on rt! Ja pää kuulemma tosi alhaalla, että ei ihme vaikka vihloo pahasti välillä alapäähän. Vauvan ison koon takia lähete Synnytys sairaalaan jotta ne arvioi käynnistetäänkö ennen laskettua aikaa ☺ ensimmäinenkin lapsi oli iso, että toisaalta mua ei pelota tuo koko.
 
Täälläkin kyllä maha kovettuu ja nyt alko uutena tulla maitoakin. Mut ei mitään muita oireita ja just semmonen olo että tää ei synny koskaan. Joka ilta salaa miettii että ehkä tänä yönä.. No joo ei. Esikoinen synty näillä viikoilla just. Toinen viikon myöhemmin. Tää varmaan menee sitten laskettuun. Ei jotenkin enää jaksas tätä mahaa. 37+5
 
Mulla tänään oli äippäpolilla käyrien otto ja ultraus. Epäili aluksi perätila vauvaa vaan onneksi on rt! Ja pää kuulemma tosi alhaalla, että ei ihme vaikka vihloo pahasti välillä alapäähän. Vauvan ison koon takia lähete Synnytys sairaalaan jotta ne arvioi käynnistetäänkö ennen laskettua aikaa ☺ ensimmäinenkin lapsi oli iso, että toisaalta mua ei pelota tuo koko.
Millon sulla on laskettu? Mulla 12.päivä kans kokoarvio tays: ssa, vaikka vauva ihan käyrällä on kasvanutkin. Jouduin oikein kinuamaan lähetettä, kun mulla on taas kauhee pelko että tulee taas mörssäri :S esikoinen oli yli 4,5kg ja synnytys alkoi menemään jo vähän liian jännäksi. Nyt en aio odottaa rv42 että käynnistetään.

Pelkään että sanoo että jos edellinenkin mahtu niin mahtuu toinenkin, mutta olisin ihan valmis jo nyt! Mulla on laskettu 24.7. Vaikee kuvitella että olis mitenkään pieni, kun minä ja mun mies ollaan oltu yli 4kg myös, kulkee geeneissä siis.
 
Paratiisi: mulla olis a kuppi tai no lerpakkeet. Pakko pitää B kupin push up liivejä jotta ees vähän saa paidan alle jotai muotoa... nänni pihat sellaset lautaset noissa olemattomissa...

Täällä myös synnytys mielessä. Kaiken näköistä ajatusta jotka vaihtelee useinkin päivän mittaan vägän fiiliksen mukaan. Loma alkanu ok. :) eka kipeä supistus tuntunut. Niviskivut pahemtuneet... Tästä se lähtee
 
Takaisin
Top