Kesäkuun kohellukset

Mulla on muutto isompaan vielä kuukauden päässä. Muuttopäivää päättäessä kyselin lapsen lähiaikoina saaneilta kavereilta, uskaltaako sen jättää viikolle 31 ja kuulemma pitäisi olla ok jos kaikki menee normaalisti (?). Toisaalta kiva, kun on kesällä vapaata ja näin koleilla säillä ei ole mikään ongelma pysyä sisällä ja pakkailla kaikessa rauhassa komero kerrallaan. Vaikka kiire kai se kuitenkin lopulta tulee... Oli varmaan vähän huonosti laskelmoitua potkia lapsen isä viime viikolla kuvioista lopullisesti kun sille olisi noin konkreettisiakin hommia, mutta on tässä muutakin miettimistä kuin se, ilmestyykö se lopulta kuitenkaan paikalle kun sitä tarvittaisiin. Mistä näitä peterpaneja oikein tulee? :rolleyes:

Mahassa potkitaan ja myllätään, mutta en kyllä usko erottavani hikkaa ja muita pienempiä hipaisuja toisistaan.
 
Juhannus ei varsinaisesti ollut yhtä lepoa, kun oltiin mökillä ja kokkasin ja katoin ruuat koko porukalle jokaisena päivänä monta kertaa... Jaloissa tuntui, että ei oo paljon levätty. Mereen en uskaltautunut kuin polvia myöten, sen verran kylmää vettä ja vielä tuuli siihen päälle.
En oo ainakaan tajunnut, että vauvalla ois hikkaa... Voisko se tärinä/hytkyminen olla sitä?
 
Mä oon muutaman kerran ollut huomaavinani hikan. :) Esikoinen oli kans aika kova hikkaamaan.
Viimeksi kun muutettiin niin olin kans viimesillään raskaana. Onneksi muuttoapua oli ettei mun tarvinnut nostaa itse mitään painavia juttuja. Rankkaa se oli silti ja siinä vaiheessa oli kaikki vauvavalmistelutkin tekemättä vielä.

Syyskuinen, aika rankka tilanne sulla. Sen kun tietäis mikä noita miehiä riivaa.
 
Mun tehtävä muutossa on olla tyttöjen kanssa uudessa asunnossa:)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Hikka tuntuu mulla ainankin sellasena pikkiriikkisenä "napsauksena" 1-2 sekunnin välein. Kestää parisen minuuttia. Yleensä se hikka tuntuu mulla häpyluussa, sellanen naputus :D
 
Hyvä diili, CMT :) Mun rooli on pakkaamisen lisäksi neuvoa tyttökavereita ja niiden miehiä kantamisessa ja tehdä niille mansikkakakku :wink

Kiitos Aamu symppauksesta. Mä olen oikein tyytyväinen tilanteeseen nyt kun mulle pitkään selvä ratkaisu meni toivottavasti perille vastapuolellekin. Mulla on kuitenkin iso tuki kaikenlaista läpikäyneistä yksin- tai yhteishuoltajina ja/tai uusperheissä elävistä kavereista ja omasta perheestä.
 
No jopas on monta muuttajaa. Minäkin muutin edellisen raskauden aikana, mutta se oli suunniteltu jo ennen kuin raskaudesta oli mitään tietoa. Me päädyimme ostamaan ulkopuoliselta muuttofirmalta kantajat, vaikkei olisi ollut varaa. Se oli hyvin sijoitetut sataset. En koskaan katunut. Jouduimme muuttamaan arkena keskellä päivää, joten mitään kaveriapua ei olisi voitukaan saada.
 
Ainiin, mekin muutettiin juuri. Tai meillä muutto on sellainen pidempi prosessi. Nyt on uudessa asunnossa kaikki välttämätön, mutta paljon on vielä vanhempien varastoissa. Neuvolassa mulle ei oo sanottu mitään painavien juttujen kantamisesta, enkä oikein tiedä mikä olisi sopiva kilomäärä, mitä saisi vielä nostella. Välillä oon kantanut vähän painavampia kasseja ja huonekaluja toisesta päästä, mutta onneks ei mitään ikävää oo niistä seurannut.
 
Voimia muuttajille!! Kovaa hommaa mut sitten palkitaan kun kaikki laatikot uuteen kotiin on kannettu :) ottakaa varovaisesti silti! Mäkin kysyin tuosta kantamisista neuvolassa ennemmin, eipä se muuta osannut sanoa kuin että ihan normaalisti voi nostella ja kantaa niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Mulla taitaa olla niin heikot lihakset että heti kun nostelen jotain esikoista (10kg) painavampaa niin alkaa jostain vihlaista ja pelästyn.. oon sitten koittanut himmailla nostamisten suhteen. Oi syyskuinen tekee mansikkakakkua- kuulostaa niin ihanalta-nammm :p
 
Te, joitten vauvat hikkailee: millä viikolla on alkanu? Mie olen tuntenu jotain sen tapasta, että vois olla hikka, eka kerran joskus rv 26+jotain. Mies ei meinaa uskoa, että sillä voi olla hikka. :D Muutekki se tuntuu pitävän tuota pikkusta jonkulaisena kyvyttömänä möykkynä, ja ihmettelee, miten paljon se voi varsinki raskauden loppuvaiheessa reagoida ulkosiin asioihin, ko jostain niistä luetaan tai kuullaan. :p

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
 
En oo varma oliko se eilinen tunne alapäässä vauvan hikkaa... Sellaisia hassun ja ärsyttävän tuntusia 'nykäyksiä' kuitenkin tuntu tuola alapääs. Laskisin sen sitten ehkä ensimmäistä kertaa hikaksi(?) :D
 
Joo kyllä sen hikan oppii tunnistaa nopeesti, ekan kerran ku täällä oli hikka nii luulin taas ties mitä :D ja ku ne hikka välit tulee niin nopeesti? :D eihän mekää hikkailla kokoaikaa, hassua :p

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Joo just sellasia tasaisen tiheitä nykäyksiä.. :D En ainakaa keksi mitä muutakaan se olisi ollut kun hikkaa..
Ehkäpä mäkin alan nyt pikkuhiljaa tuntemaan useammin nuota hikkailuja.. :grin
 
Ei mennyt ihan suunnitellusti meidän hautajaiskeikka. Tarkoitus oli siis mennä miehen mummin hautajaisiin miehen kotipaikkakunnalle (8-9h ajomatka). Puolessa välissä tuli huono olo, ja loppumatkan jaksaminen oli epävarmaa, joten jäin miehen veljen perheen luo. Oli kyllä ihana viikonloppu siellä, joten sinänsä ei harmita! Vietettiin tämän vauvan serkkutytön 1-vuotis synttäreitä ja ihmeteltiin, miten paljon ekan vuoden aikana tapahtuu! Tämä neiti kävelee jo, muutama juoksuaskelkin tulee silloin tällöin, ja puhumista harjoitellaan kovasti :Heartpink

Mutta johtopäätös tämän viikonlopun perusteella on, että ei enää pitkiä automatkoja. Tai siten ajomatka pitää pilkkoa pienempiin osiin ja nukkua jossain matkalla.
 
Mulla kävi Tekah samoin kuin esikoista odotin että automatkat ja varsinkin kiemuraisemmat tiet toi lapsuusajan pahoinvoinnit mieleen eikä ollut kivaa.. hyvä että pääsit jäämään puolimatkaan ja viihtymäänkin vielä :) meillä myös nyt nautitaan ihanan yksivuotiaan touhuista- on se maailma niin avara tuossa kohtaa ja mahtavaa seurata kasvua ja kehitystä kun joka päivä jotain uutta löytyy :Heartred ja mihin ihmeeseen tämä vauvavuosi hujahti..
 
Mullakin tuli tänään autossa paha olo.. YÖK!

Tänään alko pakkailut! Ja vauva päätti osallistua pakkailuun hikkailemalla. :biggrin
Luin että vauvan jatkuva hikottelu voi johtua stressistä, toivottavasti meidän vaavilla ei ole stressiä, kuten mulla. :dontknow
 
Olipas tutun kuuloista. :) Viimeksi tänään pitkän automatkan istuneena voin kommentoida. Ei tunnu kivalta pitkät istumiset eikä tykkää vauvakaan kun alkaa potkia mua. Just ennen pysähdystä tuntu kun häpyliitos olisi räjähtämässä ja kauhea paine alavatsalla. Vauva vielä päätti monottaa samalle alueelle niin olipas kiva fiilis! :confused: Kävelemään kun pääsi niin helpotti huomattavasti ja rakon tyhjennys hoiti loput. Pari pidempää automatkaa olis vielä tiedossa tähän raskauteen mutta voinnin mukaan of course. Ja pitää pysähtyä useammin. :)
 
Nyt meillä sitten alkoi se keittiöremontti! On kyllä hermot tiukilla. Meillä on muutenkin pieni asunto ja nyt kaikki tavarat keittiöstä levitelty ympäri kotia.
Sattuneesta syystä nyt ei ole käytössä tiskikonetta, niin tiskaan suihkun lattialla vadissa.
Pari päivää tätä kestänyt ja oon jo aivan kypsä :D . Ja kun täällä tavarapaljoudessa vahdit ettei tuo kaksivuotias satuta itseään niin huh huh....

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi ei :s kauan teillä menee rempassa?

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top