Kesäkuun kohellukset

Sinkkivoide oli ainakin meillä tosi tarpeellinen. Se paransi hyvin punoittavan vaippa-alueen. :)
 
Voi apua kun taas tekee mieli jäätelöä tai jotain muuta herkkua joka päivä kun kelit paranee :cool: ja maanantaina odottaa terkkarissa istuskelu sokerirasituksen takia.... Toivottavasti Aamu flunssa on jo helpottamaan päin, kesäflunssa on niin ankeeta kärsiä!
 
Ääh, tauti jatkuu vaan! Sitkeessä tuntuu olevan. Varmaan pitää mennä lääkäriin huomenna tai perjantaina jos ei ala helpottaa. Eikä kuumuus oikein helpota asiaa. Mies hankkii meille viilennyslaitteen makkariin jotta saatais edes yöllä nukuttua.
 
Onko muilla hankaluuksia kuunnella omaa kehoa ja jaksamista? Mulla oli tosi tiukka viikko töissä, joka päivä oli kamalasti tekemistä ja meni "ylityön" puolelle, sitten iltaisin piti vielä tehdä kotona kirjoitushommia. Päivän aikana olo oli ihan ok, mutta illalla, kun viimein alkoi rauhoittua oli pientä supistelua ja ihan hirveä uupumus. Siis, mistä voi tietää, että tahtia pitäisi hidastaa päivällä, kun kuitenkin jaksaa tehdä hommia, ettei loppupäivästä ole ihan voipunut? Viikon tiukka tahti kostautuikin sitten eilen töiden jälkeen: olin ihan poikki ja haahuilin vain kotona ympäriinsä, katsoin oikein kunnon itkuelokuvan, ja enpä ole moneen vuoteen itkenyt niin, tänään aamulla kaikki tuntui aivan ylivoimaisen vaikealta ja kiukutti ja itketti. Laitan tämän kaiken tiukan viikon viaksi, joten ensi viikolla rauhallisempi tahti!
 
Tekah, mulla oli samaa ongelmaa kun olin vielä töissä mutta nyt onneks on työt ohi. En kyllä enää jaksaisikaan. Jotenkin toi esikoisen hoitaminenkin vie energiat totaalisesti. Olin kyllä työpäivien jälkeen aivan kuollu ja enimmäkseen makasin vaan sohvalla tai nukuin. Onko sulla paljon töitä jäljellä? Jos tuntuu ettet jaksa niin sit haet hyvällä omallatunnolla saikkua. Pitää ajatella vauvaa ja itseä. Raskaana oleminen on raskasta eikä siinä ole mielestäni järkeä että sinnittelee töissä ja loput ajasta on kyvytön tekemään mitään. Tsemppiä!
 
Aamu, olen ajatellut olla töissä äitiysloman alkuun asti (28.7) ja mahdollisesti vielä sen jälkeenkin, jos jaksaa ja kaikki on kunnossa. Onneksi mun työ on sellaista, että voin itse päättää, mitä ja miten paljon teen. Toisaalta se on myös tämän homman kirous, koska haluaisin saada mahdollisimman paljon aikaiseksi ennen äitiyslomalle jäämistä. Lähden heinäkuun alusta työmatkalle Saksaan ja sitä enne pitäisi saada vielä muutamia työjuttuja tehtyä, sen jälkeen ajattelin keskittyä kirjoitushommiin, joten työtahti rauhoittuu. Täytyy vain yrittää muistaa ottaa rauhallisemmin :)
 
Tänään aamu alkoi lakanoiden pyykkäämisellä. Esikoisen vaipasta tuli pisut läpi mun tyynylle. Että sellainen herätys tällä kertaa. Aurinkoista päivää kaikille mahankasvattajille! :)
 
Mun päivä alkoi neuvola käynnillä! Tai no oikeestaan se oli se lääkäri aika. Näin vaavin, kun tehtiin ultraus. Ja ekaa kertaa sen varpaat näin. Ne oli niin pienet ja täydelliset! :love017
 
Vähän kosteampi aamun alku sulla Aamu siis :wink kyllä nää kelit heittelee, tänään mukavan leppoisa tuuli ja lämmintä ja just kun katoin jotain sääkatsausta niin lupaavat että sää kylmenee vaikka kuinka ja Lappiin lunta! Taasko täytyy kaivaa farkkuja ja haalareita..? Suomen suvi ja juhannusta kohti mennään :)
 
Sinitinttu, minäkin olen usein perso jätskeille. Joskus hedelmät auttaa, mutta toisinaan pitää ensin syödä pino hedelmiä ja siihen jätski päälle. Löysin Lidlin minikokoiset vaniljapuikot joissa on hedelmä tai marjasorbettia päällä. Se on vähän kevyempi vaihtoehto, mutta joskus sekään ei riitä, vaan on saatava iso tuutti kermajäätelöä.
 
Kiitti vinkistä Raketti- täytyy ehkä käväistä Lidlissä :wink yhden aivan ihanan vanhan ajan Jättiksen oon mäkin sortunut syömään, siinä on vaan joku mikä niin hurmaa :) Tekah- sulla menee tämä kesäkausi varmaan tosi nopsaan kun ulkomaan reissut ja kaikki :) täälläkin joskus iltamyöhällä iskee väsymys ihan puun takaa vaikka yrittää iltasella välillä oikaistakin ja kotitöitä hidastella kun mies tulee kotiin ja voi touhuta esikoisen kanssa. Yritetään muistaa ottaa kevyemminkin jo!
 
Mä oon tooosi väsynyt. Tai ainakin tänään ollut. Tosi vaihtelevia nää päivät on, välillä on kauhee väsy päällä eikä jaksais mitään.
 
Perjantai ja 13. päivä mutta täällä on ollu kiva aamu :hello kerrankin tuntee itsensä pirteäksi, nukuttiin esikoisen kanssa yhdessä pitkään ja sitten touhuiltiin kaikenlaista. Totta täälläkin että päivien draivit vaihtelee kovasti! Ulkona vähän kolea keli mutta kyllä se aurinkokin sieltä taas joskus esiin kiepsahtaa.. Leppoisaa viikonloppua kaikille :blob3
 
Mä olen kotona kipeänä. Lähdin kesken päivän töistä kun tuli niin huono olo. Tylsää.

Katsoin laatikkoon jossa on esikoisen vaatteita ja ne on kaikki hirveissä keltaisissa rasvatahroissa, jotka ei lähde pesussa pois. Höh. Tylsä pukea seuraava sen näköisiin riepuihin. Pitäisi ehkä hankkia jotain uutta. Olen jakanut kaikki söpöt ja siistit vaatteet pois.
 
Paukkuuko muilla nuo sikiökalvot tuolla mahassa? Vai mitähän se naksahtelu on? Mulla nyt paristi naksahtanut (kuulostaa ihan siltä kun luu naksahtais) ja kuulostaa aika hurjalle. :D
 
En oo huomannu paukkumista. Välillä tuntuu sellasta hauskaa värinää, oon lukenu jostain että se liittyis vauvan pissaamiseen. :)
 
Oottekos meinannu liittyä tohon salaseen ryhmään? :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
En meinaa liittyä salaiseen ryhmään. Täällä on jo nyt 2 paikkaa, face ja tämä. Meillä ei taida olla niin aktiivista porukkaa että riittäisi vielä kolmanteen asiaa. Mua muutenkin vähän ärsyttää se ihmisten karsinta, että ei pääse mukaan jos loi tunnukset liian myöhään ja lentää ulos, jos vaikkapa lähtee kesälomalle eikä ehdi kirjotella. Ei kiitos.
 
Toi on kyllä totta, tää meidän vau.n foorumi on kyllä aika hiljainen, verrattuna esim. tohon facebookki ryhmään.. Mikä on mun mielestä harmi, koska tykkään kirjoittaa ennemmin tänne. :)
 
Takaisin
Top