Kesäkuun kohellukset

Täriseekö teillä vauvat kohdussa, niin että näkyy päällepäin? Vitsit kun säikähdin tänään kun tajusin että se tärinä näkyy erittäin selvästi päällepäin, kerkesin miettimään jo epilepsiaa ym, mutta googlesta onneksi löytyi tieto että vauvan hermostot kehittyy niin täristää siksi. :) Ja saattaa täristä vielä synnytyksen jälkeenkin.
 
Tärisyttäminen on mulle ihan uus juttu! :) kuulostaa mielenkiintoiselta! Osaatko kuvailla millaista tärisemistä? Vai voiko sitä mitenkään edes kuvailla :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä tärisee masu välillä:D se on hassun näköstä:) tiiä sit mitä vauva tekee siel!?:D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en oo liittyny Face-ryhmään, päätin sen heti alusta alkaen. En usko että mulla riittää aikaa lukea useampaa paikkaa ja viihdyn täällä vau:n foorumilla. En varmaan liity salaiseen ryhmään kun keskustelu saisi olla vilkkaampaa täälläkin. Koitetaan nyt naiset pitää tää palsta elossa. Tuolla on tosi aktiivisia ryhmiä esim.toukokuisissa.
 
Mää liityin sinne facebook-ryhmään juuri ennenkuin se suljettiin, mutta tykkään myös tästä foorumista enemmän :) On tullut sellainen mieleen, että miten sitten kun nämä vauvat on saatu synnytettyä, poistuuko tämä ryhmä meidän foorumilta? Täällä kun aletaan olla tuttuja niin olis kiva vaihtaa kokemuksia myös vauva-arjesta ja muusta siihen liittyvästä :)
 
Eihän tää mihkää poistu!:) täällähän voidaan jatkaa jutustelua niin kauan kun kukin haluaa:)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä yritän parhaani mukaan pitää omalta osaltani tätä foorumin puolta elossa kun en tuonne facebookkiin halunnut liittyä. Yks kanava saa riittää mulle :). Täällä on kuitenkin ollut mukava lukea ja kirjoittaa asioista joista ei oo tullu välttämättä puhuttua irl.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä haluan kans olla täällä ja mielellään jatkan jutustelua sittenkin kun vauva on syntynyt. :) Ja toivottavasti tänne vielä eksyy joku uusi syyskuun odottaja. Listallahan on paljon nimiä mutta eipä meitä taida olla montaa aktiivista kirjoittelijaa.
 
Mieluummin mäkin täälä kirjoittelen kun tuola facebookissa, mutta kovin on vaan hiljaista..:confused:
Toisaalta, pakko myöntää että hieman oon laiska itsekin kirjoittamaan... ehkä tässä loppua kohden itsekin innostuu enemmän kirjoittelemaan... :)
 
Se täristyttäminen tuntuu ku joku vetelis sun lihaksia :D Hahaha en osaa paremmin kuvailla. Mutta siis selvästi näkyykin kun maha tärisee, mitä lie zumbaa peppua heiluttaen se vauva siellä tanssii :D
 
En myöskään ole facessa enkä siellä salaisessa ja ois kyllä tosi kiva että juttu jatkuisi täällä tiiviisti :)
 
Catti sulla on siis zumbaava vauva, ihanaa :wink :p

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Täälläkin taitaa olla zumbaava pienokainen, kun niin usein tärisee ja värisee. Hassun tuntuista, kuin ois joku lihaskramppi tai elohiiri...
Mä oon ollut TOSI väsynyt. Johtuu ehkä osin raudanpuutteesta, jota nyt paikkaan rautatipoilla. Joka päivä voisin nukkua yli kahden tunnin päiväunet ja yöunetkin on aika pitkät. Mitä nyt vähän väliä joutuu vessassa ravata. Hankalaa opiskella, kun tekis mieli vaan mennä nukkumaan...
 
Juhannuksen vietosta palailtu, olipas kylmää ja sateista. Talviturkki jäi heittämättä, sen verran on järvivesi kylmää vielä. Masukki on ollu tosi aktiivinen koko juhannuksen. Kohta saamme siirtyä jo heinäkuun puolelle, täällä poksui tänään jo 28+0!!!
 
Niin se aika vaan menee. :) Ite olin koko juhannuksen kotona :D Talviturkin oon kyllä heittäny jo kuukaus sitten, kun oli ne ekat helteet. Outoa että toukokuu lämpimämpi kuin kesäkuu..

Asiasta kolmanteen, varsinainen hikka baby täällä, siis ihan kokoajan tuntuu että sillä olis hikka. Tänään hikkaillu jo neljästi, varmaan viides tulee vielä kun menen nukkumaan. :love7 Hikkaileeko muiden vaavit paljon?
 
Mä en oo kertaakaan varmaan tajunnu että olis ollu hikkaa. Kerran mietin joskus että olikohan se hytkyntä sitä, mutta arvoitukseksi jäi..:rolleyes:

Välillä tunnen olevani jotenki omituinen, kun ei nyt ihmeempää vaivaa loppupeleis ole ollut, hikkaa ei ole, ei ainuttakaan supistusta.
 
Täälläkin masulla on välillä hikka, mutta supistuksia on alkanut tulla päivän mittaa enempi mitä ennen.. Huhhuh, perjantaina tuli tehtyä 8h muuttoa, kyllä otti pikkusen lujille ja ehkä olisi pitänyt osata höllätä jossain vaiheessa kun illalla maha oli joistain kohti kosketus arka tai kun painoi nii tuntui kipua :/ ja kun muutimme 2 kerroksiseen taloon nii tuli yläkerran portaita rampattattua sata ja yks kertaa nii kyllä pohkeet oli niin kipeät illalla että jos nilkkaa suoristi niin alkoi heti krampata.. Aamulla oli vaikeuksia sitten herätessä päästä portaita alaspäin kun pohkeet jumissa ja muutenkin kävely sattui melko paljon! Ehkä pitäisi tässä vaiheessa jo ymmärtää höllätä ja ettei pysty enää ihan kaikkeen samaan kun ennen ja jättää ne hommat miehelle. Eli täällä juhannus oli kyllä touhua täynnä, ihana nyt vihdoin vähän rentoutua kun muutto on melkolailla valmis!

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä tiedän miltä tuntuu muuttaa kun on raskaana, ei helppoa hommaa. Odotin esikoista viikoilla 36 ku uudessa kämpässä vielä remontti täysillä käynnissä. Muutto onnistui viikoilla 38 ja synnytinkin sitte 39+6 ettei siinä kerennyt kauaa uudesta kodista nauttia :D

Mulla on nyt menossa 29+2 ja vauva myllää niin että pahaa välillä tekee. Mies huvittuneena kattelee mahaa kun se muuttaa välillä mallia kokonaan. :p Ja hikkaa täälläkin kovasti ollut mut sehän vaan kuuluu asiaan kun toinen harjoittelee hengittämistä :Heartred

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
CMT, meilläkin on muutto! Paitsi vasta ensviikon tiistaina.. :/ Mut kyllä! Ihanaa päästä isompaan asuntoon ja saada vauvallekkin oma huone, ei tarvii muuttaa sitten moneen vuoteen! :) Neuvolantätikin muistutti jo etten saa kantaa mitään raskasta sitten, siitä varmasti mieskin pitää huolen :D Ite kyllä varmaan kantelisin vaikka mitä kun en osaa varoa..... Didiiidii..

Joo hikka kuuluu asiaan! Tulee vahvat keuhkot ku hikkaa paljon! :D
 
Takaisin
Top