Kesäkuun kiemurat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mmaljo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bola- koruja on 3kpl jäin ihan koukkuun niihin.mut niin hyöty oli olematon vaan olihan ne ihania. Se jotenki on merkki muille et on raskaana eikä läski. vielä en uskalla pitää mut ehkä loppuraskaudessa taas.en siis halua muille vielä tietoon et salamatkustaja mukana.


--

Ylläpito on muokannut viestiä
 
Last edited by a moderator:
Heh, ootteko huomanneet tätä:
http://www.raskauskeiju.fi/gender_maker_sukupuolitesti_-tytto_vai_poika_

Taas vähän lisää rahantuhlausta meille malttamattomille mammoille :D toisaalta tekis mieli kokeilla, vaikka tietää että huuhaata varmaan onkin :D

Kaveri teki tuon ja näytti sillä kertaa oikein! Myös sellainen "kotitesti" on, että pissaa soodaan. Jos sooda alkaa kuplimaan, tulossa on poika ja jos sooda ei reagoi, tulossa on tyttö. Tuota soodatestiä voisi vaikka huvikseen kokeilla, jos joskus muistaa ostaa soodaa. :grin
 
Mulla ei sooda toiminut viime raskaudessa, niinkuin ei muutkaan testit :D kaikki vain ennusti tyttöä ja poika tuli :D
 
Aika hauskalta kuulostaa kyllä toi soodatesti, en oo koskaan ennen kuullutkaan! :) Pitää ehkä testata :grin
 
Mulla ois.. kehtaakohan sitä testata tässä vaiheessa eikös ne sukuelimet kehity vähän myöhemmässä vaiheessa? Voiko sillä olla jtn vaikutusta asiaan. Tokihan se sukupuoli määräytyy jo heti hedelmöittyessä. :)
 
Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan jo ensi viikon keskiviikolle (6+3), mutta ihan vaan siks kun sanoin että kierto niin sekainen etten tiedä pitääkö tän hetkiset viikot paikkansa ollenkaan. Käyn siis ensin terveydenhoitajan vastaanotolla ja hän laittaa lähetteen raskaudenmäärittämis ultraan.
 
Me käytiin eilen koeajaa 7-paikkainen vw Touran ja taidetaanpa vaihtaa nykyisestä siihen :D meitä on kuitenkin toivottavasti kohta kuusi <3
onko muilla auton tai jopa asunnonvaihtosuunnitelmia?
 
Auto ainakin on pakko vaihtaa, meillä on kaksiovinen kauppakassi. Aivan ihana ruuhkissa kun mahtuu joka väliin ja taskuparkkeerauksessa. Mutta ei sinne rattaita saa.

Meidän kaksioon aateltiin mahtua pari vuotta että saa lainaa lyhennettyä. Hissitön talo ja toka kerros mutta mä tykkään tästä :)

Sun pitää kertoa sitten jos otatte sen, että onko hyvä auto :)
 
Meillä on edessä myös auton osto. Tällä hetkellä minulla on farmari audi ja miehellä pakettiauto ja yleensä kuljetaan myös pitkää matkaa, jolloin kaikki kolme koiraakin tulee ottaa mukaan. No audiin ei enää mahdu koirat ja tavarat ja pakuun ei ihmiset (3 paikkainen). Eli paku on näillänäkymin menossa vaihtoon :)
 
Laitoin viestin, Foxwoods! :)

Meillä on tilava farkkupassat, joka on musta vielä ihan jees pirssi ajaakin, mutta miehellä on AIVAN mahdoton autokuume! Eiks se niin just tutkittu, että miehen vauvakuume ilmenee autokuumeena...? :wink:grin
 
Täälläkin on autokuume, sekä miehellä että itsellä. Ainoa, mikä hidastaa on se, ettei haluttais ottaa autolainaa, mutta ei muutenkaan olisi varaa. Olemassa olevasta Audista ei varmaan saisi koko rahaa uuteen autoon. Mutta fakta on, että tuohon autoon me ei enää helmikuussa mahduta kaikki, pakko se olisi vaihtaa.
Jollaki oli Audin farkku (jäi se viesti toiselle sivulle niin ei voi tarkistaa kellä) niin kuinka tilava se on? Tietenkin nekin vaihtelee mallin mukaan. Audin farkkua ollaan vähän mietitty vaihtoehtona... Mies on niin tykästynyt Audeihin. :p
 
Kiitos XoXo. Anna teille päivän piristyksen kun ollaan puhuttu auton vaihdosta. Meidän auto on "uusi" mutta karvalakki malli joten ei ole keskuslukitusta vaan manuaalilukot. Nyt mulla on avaimet ratissa ja ovet lukossa :'D oven saa siis lukkoon painamalla vaan oven lukkonapin alas.
 
Audi on aivan mahtava ja turvallinen ajaa, mutta ei tuossa a4 ssä (vm 2006) ole kyllä tilaa nimeksikään. Etupenkillä on ainoa jalkatila ja jos esim mun mies (187 cm pitkä) haluaa takapenkille, on etupenkki siirrettävä ihan melkein eteen asti. Jalat ei muuten mahdu :D ja kun tuo lasten istuin on takapenkillä, miehen on aina ajettava, kun ei mahdu jalat pelkääjän paikalla (penkki siis on pelkääjän takana). Peräkontissa on kummallisesti sivut sisään päin pullollaan, joten nekin vie tilaa kontista. Mutta niinkuin sanoin, hyvä ajaa ja jos on neliveto niin kyllä pääsee! Ei tarvi talvella sutitella liikennevaloissa ja lumikelillä menee kuin juna. Perheelle varmaan suosittelisin vähintään a6 tai mielellään a8. Niissä on sitten enemmän tilaa.
 
Takaisin
Top