Kesäkuun kiemurat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mmaljo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Susanne :) Vähän alkaa suru jo helpottaa kun ajattelen että kisulle oli parempi nukkua rauhassa pois kuin jäädä tänne kärsimään kivuista ja pahasta olosta. Olen myös kiitollinen niistä vuosista jotka sain häntä pitää ja hyviä muistoja yhteisistä hetkistä jäi paljon <3

Kisu oli miehen lempikissa ja hän on ollut myös todella järkyttynyt. Mies on löytänyt lohtua ajatuksesta, että jospa kisu jotenkin aisti meidän keskenmenosurun ja päätti uhrata oman henkensä jotta meidän uusi pieni saisi mahdollisuuden elämään.

Toivotaan nyt sitten että kisun uhraus ei mene hukkaan.

• Tykkään
Reaktiot: Sjh
Osanotto myös täältä kissan poismenosta! :( lemmikin menetys on aina iso ja rankka asia :/ ne elämän ihanat karvakasat eivät unohdu koskaan vaan ne kulkevat muistoissa mukana<3

Osanotot kisun kuoleman johdosta! Kyllä lemmikkieläimet on niin rakkaita, että se suru on ihan todellista. Muistan, kuinka itse itkin, kun oma kissa jäi auton alle. Hän oli myös meidän "esikoislapsi", jolla vieläkin on paikka omassa sydämessä.

Kävin tänään alkosta hakemassa viikonlopun festareille 2 pulloa alkoholitonta viiniä. Oli muuten vaikea löytää pulloa, jossa alkoholiton- teksti ei ole puolet etiketistä :confused: Saas nähä miten mun käy!! Paljastunko heti vai saanko narrattua kanssajuhlijoita.

Mä oon tohon juomattomuusongelmaan törmänny jo kauan ennen raskautta. Se tosiaan on muille kauhee ongelma jos joku ei juo. Omalla kohdalla se ei vaan oo maistunu. Joskus sillo tällö juonu jonku yhden smirnoff icen ku siideriki o ollu liikaa. Yksillä nelikymppisillä moniki kyseli, et mikset juo. Baarissa jankkas, et juo ny jotai. Ja ku sanoin ettei maistu ni ota vaikka kahvia, tai limsaa tai jotai. Juo ny jotai. Nätisti kerroin ettei mun kädellä oo semmosta pakkoliikettä mikä vaatis että koko ajan täytys kaataa jotai kurkusta alas. Mutta ei se vaan meinannu mennä perille.

Nyt alkaa kaikki olee jo tottunu siihen, et juan yleensä vaan kokista tai muumilimsaa ni ei o tarvinnu sen enempää selitellä eikä kukaan o epäilly, et olisin raskaana. :D Mut ihan käsittämätöntä on se miten outona ihmiset pitää ku joku ei juokkaa alkoholii. Eihä kukaa tupakkaakaa pidä minää itsestään selvyytenä, et kaikki polttas.

Takaisin