Kesäkuun kiemurat

Meillä opittiin eilen kääntymään selältä vatsalle =) tänään ei sit olla muuta tehty. "Mä haluan mennä vatsalle kun sen kerran oppisin, mutta mä en halua olla vatsallaan" ja kamalaa huutoa vähän väliä. On tuo elämä niin rankkaa. Joutuu kymmeniä ellei satoja kertoja toistamaan samaa asiaa


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Täällä ollaan nyt lomailtu, ja neiti ei oo nukkunut ollenkaan normaalisti päiväunia. Siis nukkuu monta kertaa 30-60 min. Ennen nukku parikin kertaa päivässä 2-3 tuntii. Mutta luulen näiden helteiden olevan syy. Miten teillä jaksetaan näin helteillä? Tänään oltiin ensimmäistä kertaa kylpylässä uimassa. Ensin neiti ihmetteli ja meinas siinä itkuakin tulla, mutta kyl se siitä ku käytiin lämmittelemässä saunassa ja samalla syötiin siellä. Toisella kerralla oltiin paljon iloisempi ja jaksettiin hieman hymyilläkin.

Meillä nyt tällä viikolla aloitettiin soseet, ku alko itsestä tuntuu et maito ei vaan riitä. Ei meinaa muistaa juoda riittävästi ,niin ei maitoa tuu. Pari kertaa olen joutunut antaa 100ml korviketta, mut en onneksi enempää. Nyt sit syödään kolme kertaa päivässä soseita. Pari kertaa vihannessoseita ja kerran hedelmäsosetta. Ite teen kaikki. Nyt ollaan siis maisteltu bataattia, banaania ja päärynää.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top