Kesäkuun ketju

Mammaliina, tosi hurjan kuuloista! Toivottavasti alkaa olo helpottamaan ja kontrolloivat ettei siitä haarakatkoksesta tule mitään vakavampaa. Parane pian ja jaksamisia!


Täällä jatkuu yökkimiset ja kuvotukset, ei mitään helpotusta näy vaikka viikko on 13+5.
Auto on joo paha, alkaa mahassa vellomaan ja pakko löysentää turvavyötä :)
Vatsasta huomaa jo että siellä joku kellii, sellanen söpö pallo alavatsan kohdalla :D päivänmittaan tietenkin turvotus lisääntyy niin pallo laajenee...
vauvan liikkeet tuntuu jo hyvin, ihan erilailla kun esikoisen kanssa. Tietenkin kohdun ja vatsanpeitteiden välissä on suolisto vielä tonne viikolle 18-19 asti, mutta alhaalla sivuilla pystyy tuntemaan kun vauva heittää kuperkeikkaa :) 
 
mammaliina: kyllä pelottavalta kuulostaa nuo sydänjutut, toivottavasti kaikki sujuu kuitenkin hyvin ja niistä ei tuu mitää sulle eikä pienelle :)

Täällä kuvottavat olot jatkuu ja tissijä jomottaa aika-ajoin, nännit on myös välillä ihan tummat ja välillä ei, mitenköhän niissäkin väri noin vaihtelee :O Väsymys on edelleen, mut nyt selviää ihan lepäämällä, ei välttämättä tarvii edes nukkua, kuhan löhöää ja kattelee vaikka leffaa. Ruokahalu on poissa, tai ainakaan mitään terveellistä ei tee mieli, voisin syödä edelleen kaisersalaatti ja raejuustoa vaan :DD

Sitten se tärkein mitä tulin kertomaan ku oon niin innoissani :P Sain Dopplerilla nyt ihan varmasti ekaa kertaa ne sydänäänet kuulumaan ja nyt on siis koossa 10+2. mulla kyllä on tuota peitettä tossa vatsassa, mutta kohtu vielä niin alhaalla että siellä päin ei onneks peitteitä liiemmin ole :PP
kyllä tuntuu ihanalta ku voi kuulla sykkeen <3

Löydän itteni jatkuvasti huutonetistä ja tori.fi:stä kattomassa halvalla vauvamvaatteita, ja nimenomaa tytön vaatteita. Miksköhän mul on niin tyttöolo?

onko teille muuten tullu kellee mahaan linea negraa? sitä viirua siis mikä joillee tulee raskausaikana? mulla on toho alavattalle tullu, ja se loppuu napaan.

meillä 11.7 np-ulta ja sitä ootellaan, mieskin jo toivo töistä vapaata sille päivälle että pääsee mukaan <3 se kun ei noissa kahessa varhaisultrassa oo käyny missä oon yksityisellä käyny.

vointeja kaikille ja masujen kasvattelua <3
 
Takaisin
Top