Kesäkuun keskustelut

Aiemmin taisi olla ainakin enemmän viestejä vaatimuksena, oliko peräti 40 viestiä, mut en muista oliko muita kovempia vaatimuksia :bored:
Toki sit salaisessaryhmässä piti olla nykyistä aktiivisempi muistaakseni myös..
 
Mulle tää salaryhmä on ihan uus juttu mutta onneksi kriteerit ei oo niin pahat etteikö niitä sais toteutettua :happy: Olin ekan kommentin kirjoittanut 30.5 joten enään 6 kommenttia niin olen messissä :cool05 Toki näitä muitakin ryhmiä on kiva seurailla varsinkin kun on loma ja aikaa on :hilarious:
 
Tervetuloa ja onnea! Täsmälleen sama dpo meillä :happy:

Kiitos Vaiana ja nenna kommenteista ja kannustuksesta noiden testien kaa, eipä tässä nyt auta huolehtia! :angelic:
Kattelinkin tuolta lasketun ajan listasta, että meillä on sama laskettu aika :smiley-angelic006
 
Joo, hauska sattuma tosiaan turotus :)

Kiva että aiotte yrittää jutella täällä salaisen ryhmän ulkopuolellakin! :Heartpink Harmittaa että taustailin säännöllisen epäsäännöllisesti pitkään ilman rekisteröitymistä :dontknow Mutta eiköhän se aika nopsaan kulu!
 
Mä tarviin vielä 5 viestiä :grin
Esikoisesta en ikinä hakenut salaiselle puolelle. Olikohan silloin enemmän ehtoja kun koin sen silloin jotenkin hankalaksi.

Mäkään en esikoisen aikaan ollut salaisella puolella ollenkaan, kun tuntui jotenkin hankalalta. Mutta silloin mun foorumi-intokin loppui aika nopeasti. Nyt olen jo ollut useamman kuukauden aktiivisena tuolla kuumeilijoissa ennen tätä :grin
 
Kai mäkin voisin tänne uskaltautua, tänään dpo 15 testattu haalea plussa. Tällä hetkellä ei oikein muita raskauteen viittaavia oireita ole kuin pieni etominen. :rolleyes:
Tervetuloa tännekin :wink
Oon niiin iloinen, että sinullakin tärppäsi!:Heartred
 
Mä selailen päivittäin kaikkea vauva tavaraa vaikkei vielä pitkään aikaan tarvii ostaa :hilarious: Onko muilla haluja ostella/kattella vauva tavaroita :happy: Pyrin ostamaan suurimman osan käytettynä. Tietenkin jos uuden ja vanhan hinta ei juurikaan eroa toisistaan niin ostetaan uudet. Kattelin siis rattaita niin tän vuoden malli uutena missä turvakaukalo, rattaat, vaunukoppa ja itkuhäkytin oli muutaamia satasia kalliimpi kun saman merkin viimevuoden malli jossa ei ollut turvakaukaloa eikä itkuhälytintä. :confused005
 
Mä selailen päivittäin kaikkea vauva tavaraa vaikkei vielä pitkään aikaan tarvii ostaa :hilarious: Onko muilla haluja ostella/kattella vauva tavaroita :happy: Pyrin ostamaan suurimman osan käytettynä. Tietenkin jos uuden ja vanhan hinta ei juurikaan eroa toisistaan niin ostetaan uudet. Kattelin siis rattaita niin tän vuoden malli uutena missä turvakaukalo, rattaat, vaunukoppa ja itkuhäkytin oli muutaamia satasia kalliimpi kun saman merkin viimevuoden malli jossa ei ollut turvakaukaloa eikä itkuhälytintä. :confused005

Mä tonne hankintoihin vkl kirjoitinkin, että haluaisin saman merkin tuplat kuin meidän rattaat. Ja täytyy olla myös tiettyä vuosimallia/sitä uudemmat. No selaisin huvin vuoksi eilen toria ja tuli just eikä melkeen ne mitkä haluan ja vielä suht edullisesti vastaan. Mutta en kyllä uskalla kyllä vielä ostaa :sad015 Eli joo, vähän olen jo selaillut :grin
 
Onks teillä dopplereita? Aiotteko hankkia?
Oon nyt koittanut katsella josko käytettynä löytyis, mut ei oo näkyny hakuetäisyydellä :rolleyes:
 
Mä selailen päivittäin kaikkea vauva tavaraa vaikkei vielä pitkään aikaan tarvii ostaa :hilarious: Onko muilla haluja ostella/kattella vauva tavaroita :happy: Pyrin ostamaan suurimman osan käytettynä. Tietenkin jos uuden ja vanhan hinta ei juurikaan eroa toisistaan niin ostetaan uudet. Kattelin siis rattaita niin tän vuoden malli uutena missä turvakaukalo, rattaat, vaunukoppa ja itkuhäkytin oli muutaamia satasia kalliimpi kun saman merkin viimevuoden malli jossa ei ollut turvakaukaloa eikä itkuhälytintä. :confused005
Turvakaukaloita vähän kattelin ohimennen, että minkälaisia sitä olisi tarjolla. Esikoisen kaukalosta tykkäsin muuten, mutta siinä oli niin onneton pääntuki, että seuraavalle haluaisin kyllä paremman.
 
Onks teillä dopplereita? Aiotteko hankkia?
Oon nyt koittanut katsella josko käytettynä löytyis, mut ei oo näkyny hakuetäisyydellä :rolleyes:
Vähän tekisi mieli hankkia, mutta vähän epäilyttää olisinko sitten koko ajan kuuntelemassa sykkeitä. Puhumattakaan mikä stressi siitä tulisi, jos niitä ei saisikaan kuuluviin. :bag:
 
Mulla ei ollu esikoista odottaessa doppleria, mutta takaa odottaessa sain kaverilta lainaan. Sain sykkeet kuulumaan jo rv9+0, ja kuuntelin lähes joka ilta niitä nt-ultraan asti. Sen jälkeen aina silloin tällöin, jos oli ollut huonompi päivä oireiden takia tms, että sain luottoa kestää pahoinvoinnin ja kivut. Sain siitä paljon voimaa kyllä.
Nyt mulla on niin epätodellinen olo tän raskauden kanssa, ett varmaan menisin aika hysteeriseksi ja entistä pelokkaammaksi sen dopplerin kanssa :bag: mut aion senkin uhalla vilkuilla josko jossain likellä tulisi myyntiin :D
 
Mä oon nyt yrittänyt painaa tän raskausasian vähän taka-alalle. Mua jotenkin vaan stressaa, että viivat ei vahvistu tarpeeksi:confused: Inhoan tätä alkuraskautta just tämän takia. En uskalla vielä liittyä salaiselle puolellekaan, etten heti joudu pyytämään poistoa. Oottelen nyt vielä jonkun aikaa, että nään, miten viivoille käy. Tämän päivän testi aamupissasta ei siis ollut sen vahvempi kuin eilen päiväpissasta. Tänään oman veikkaukseni dpo 16 ja odotin, että olis räjähtäny kunnon leffaviivat.
 
Hankinnoista erityisesti esikoisen odottajille: jos päädytte ostamaan jonkun vaunu- rattaat- kaukalo-paketin, niin tarkistakaa sen kaukalon turvallisuus. Niissä on eroja. Suomessakin valitettavasti myydään kaukaloita, joiden tulokset törmäystesteissä ei ole mairittelevat. Lisää tietoa löytyy kaukaloista googlettamalla esim. Turvaistuinblogista. Blogin pitäjä on aiheeseen todella perehtynyt ja kirjoittaa nimenomaan turvallisuusnäkökulma edellä.
 
Minulla on ollut doppler molemmissa raskauksissa.
Ja mikä lie etiäinen on miehen veljellä ollut, kun eilen täällä käydessä palautti meidän dopplerin :hilarious: on kuitenkin ollut siellä lainassa kohta lähemmäs neljä vuotta :laughing001 jouduttiin ostaa välissä jo uusi(sittemmin jo pois myyty), kun ei toista odottaessa kehdattu pyytää takaisin :grin

Ainoa kerta kun olin maani myynyt sen kanssa, oli lopulta hieman koominen. Esikoista odottaessa en saanut yhdellä kerralla kuuluviin muuta kuin suhinaa. Siinä sitten painuin suihkuun itkemään, että kyllä tämä nyt oli tässä. Mies koitti kovasti rauhoitella ja sitten se iski. Pyyhe päälle ja takasin sohvalle.
Olin unohtanut laittaa puhelimen lentokonetilaan (edellytys tämän dopplerin käytölle, kun käytetään puhelimen kanssa) ja tadaa, sieltä ne äänet kuului :facepalm: :hilarious: :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Mä en juurikaan siksi esikoista odottaessa uskaltanut doppleria hankkia, kun ajattelin että panikoin sen kanssa. Nyt tekis mieli hankkia sellanen.
 
Toi vois olla kyllä kiva toi doppler, mutta sit just toi että tuleeko siitä stressiä sit turhaan :stop: Esikoisen kanssa vois olla kyllä hauskaa kuunnella vauvaa ja voisi sille konkretisoida vähän asiaan :) Ei siitä vissiin mitään haittaa sikiölle voi olla? o_O
 
Takaisin
Top