Kesäkuun keskustelut

Onnea uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan! Meillä on normaalisti neuvolassa toi nettivaraus, mut korona aikaan pois käytöstä. En ymmärrä miks. En oo vielä soittanut aikaa, varmaan loppuviikosta soittelen.
 
Te ootte kyllä tosi reippaasti saanut viestit kasaan ennätysajassa:) Itse en oo ehtinyt, ku ollaan täällä reissun päällä. Mutta luen kyllä innoissani kaikki!
 
Laitoin jo Bella Swanille pyynnön päästä salaiseen ryhmään, kunhan se avataan :p
 
Mä naputtelin muutaman viestin, niin kriteerit täyttyy. Oli vaikea puhelimella lisätä itseni listaukseen, mutta onnistuin jopa siinä!
 
Minut myös lisätty:) pitää koittaa muistaa pysyä myös täällä aktiivisena, jotta uudet saa helpommin viestit täyteen ja mukaan tuonne puolelle!
 
Mä varmaan laitan tuonne listaan 1.3 kohtaan ja sinne neuvolaankin soittelen tässä lähi päivinä. Varmaan jollekin kesä tuuraajalle saan ajan kun oma hoitaja on heinäkuun lomalla. Tiedän kun esikoisen 2v neuvolakin siirtyi vasta hänen loman jälkeen. Meillä on hoitajat jaettu alueittain ja sama hoitaja on äitiys- ja lastenneuvolassa. Mikä on kyllä tosi kiva juttu
 
Heippa kaikille!
Lisäsin itseni tuonne maaliskuisten janalle. Puolen vuoden yrittämisen jälkeen toissa päivänä plussatesti ja tänä aamuna vielä toinen vahvemmalla viivalla :)

Esikoisen syntymästä jo 13,5 vuotta. Silloin 19v raskaaksi tullessa ja raskausaika oli todella helppo. Saas nähdä millaista näin muutaman vuoden itse lisää ottaneena raskausaika tällä kertaa menee. :)

Onnea :cool05
 
Mulla muutama kommentti vielä niin taitaa kriteerit täyttyä. Tai pitää kattoo oonko ollu täällä jo 4 viikkoa :bookworm: Mulla tuli eilen alavatsa kipuja tosi voimakkaita nii että hiki tuli. Sama illalla nyt ei oo ollu nii pahoja. Ne ei kyllä ollu jatkuvia vaan aaltoilevia niin en huolestu vaan uskon normi raskaus oireeksi vaikka olikin voimakkaita. Teininä mun kuukautis kivut oli nii pahoja että oksensin siksi aikoinaan alotettii pillerit. Tosin oli epäsäännöllisetkin. Mietin että voikohan siitä johtua myös voimakkaat raskaus kivut kun ollu kivuliaat kuukautiset. :bored: No joka tapauksessa en itse ole huolissaan vaikka mies jo vähän säikähti :hilarious:
 
Tähän lisäten onneksi minä olen raskaan eikä mieheni sillä hän stressaa huomattavasti enemmän asioista kun minä :laughing025
 
Kai mäkin voisin tänne uskaltautua, tänään dpo 15 testattu haalea plussa. Tällä hetkellä ei oikein muita raskauteen viittaavia oireita ole kuin pieni etominen. :rolleyes:


Tervetuloa ja onnea! Täsmälleen sama dpo meillä :happy:

Kiitos Vaiana ja nenna kommenteista ja kannustuksesta noiden testien kaa, eipä tässä nyt auta huolehtia! :angelic:
 
Mä tarviin vielä 5 viestiä :grin
Esikoisesta en ikinä hakenut salaiselle puolelle. Olikohan silloin enemmän ehtoja kun koin sen silloin jotenkin hankalaksi.
 
Takaisin
Top