Kesäkuun keskustelut

Meillä on jossain jemmassa doppler edellisestä raskaudesta. Aloin kyllä käyttää sitä vasta aika myöhään, joskus rv 11 tienoilla. Joka kerta löytyi äänet, joten kyllä se mulle toi mielenrauhaa:)
 
Mä en ole vielä uskaltanut miettiä mitään hankintoja. :bored: Vähän pelottava ajatus, että olisi ns. turhia tavaroita kotona jos meneekin kesken. :sad001 Ollaan nyt heinäkuu lomalla ja reissussa, niin nyt ei oikein ole järkevääkään mitään ostella.

Jos nyt tuonne elo-syyskuulle malttaisi hankintojen kanssa. Ihan olen kujalla kaiken kanssa (=mitä on pakko olla ja mikä on ei-niin-välttämätöntä), mutta pitää alkaa haastatella mm. siskoa (3 lasta) ja lapsellisia kavereita pian. Ja tietty kuunnella teitä kaikkia! :happy:

Mä en ole kovin montaa vuotta tiennyt, että toivoisin lapsia niin oon jotenkin jäänyt ihan tietämättömäksi kaikista vauva- & lapsijutuista. Nyt tietty tämä on tosi toivottu ja odotettu tää raskaus, niin vähän jopa hirvittää miten paljon on kaikkea mitä ei tiedä. Jospa se siitä asia kerrallaan. :bookworm:
 
Mä en ole vielä uskaltanut miettiä mitään hankintoja. :bored: Vähän pelottava ajatus, että olisi ns. turhia tavaroita kotona jos meneekin kesken. :sad001 Ollaan nyt heinäkuu lomalla ja reissussa, niin nyt ei oikein ole järkevääkään mitään ostella.

Jos nyt tuonne elo-syyskuulle malttaisi hankintojen kanssa. Ihan olen kujalla kaiken kanssa (=mitä on pakko olla ja mikä on ei-niin-välttämätöntä), mutta pitää alkaa haastatella mm. siskoa (3 lasta) ja lapsellisia kavereita pian. Ja tietty kuunnella teitä kaikkia! :happy:

Mä en ole kovin montaa vuotta tiennyt, että toivoisin lapsia niin oon jotenkin jäänyt ihan tietämättömäksi kaikista vauva- & lapsijutuista. Nyt tietty tämä on tosi toivottu ja odotettu tää raskaus, niin vähän jopa hirvittää miten paljon on kaikkea mitä ei tiedä. Jospa se siitä asia kerrallaan. :bookworm:
Me hankittiin esikoiselle ekat tavarat vasta rakenneultran jälkeen, eli raskauden puolivälissä. Oltiin sovittu, että mitään ei osteta ennen sitä, koska pelättiin just tuota, että ne tavarat onkin sitten turhaan. Ja tosi hyvin ehdittiin hommata kaikki vaikka aloitettiin ”vasta” siinä vaiheessa:) Nyt me ei oikeastaan tarvita mitään, koska lähes kaikki on esikoiselta säästössä. Tuplarattaat on ehkä ainoat, jotka tulee jossain vaiheessa harkintaan ja ihan muutaman uuden vaatteen saatan jossain välissä hankkia.
 
Mrs R. tosi harva varmaan saa leffaviivoja vielä dpo 16, ehkä viikko siitä aattelis et voi saada. Mä oon aina saanu päivän tokasta ja myöhemmistä paremman viivan kuin aamun ekasta. Oon aiemmissa raskauksissa (2kkm ja 1 onnistunut raskaus) tehnyt tosi paljon testejä alussa ja nyt oon iloinen kun ollaan reissun päällä vielä viikko enkä pääse testaamaan. Oon siis myös huolestunut jos viiva ei oo vahvistunut mielestäni tarpeeksi. Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin tähän alun piinaan! Toivottavasti kaikilla sujuu hyvin:)
 
Mrs R. tosi harva varmaan saa leffaviivoja vielä dpo 16, ehkä viikko siitä aattelis et voi saada. Mä oon aina saanu päivän tokasta ja myöhemmistä paremman viivan kuin aamun ekasta. Oon aiemmissa raskauksissa (2kkm ja 1 onnistunut raskaus) tehnyt tosi paljon testejä alussa ja nyt oon iloinen kun ollaan reissun päällä vielä viikko enkä pääse testaamaan. Oon siis myös huolestunut jos viiva ei oo vahvistunut mielestäni tarpeeksi. Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin tähän alun piinaan! Toivottavasti kaikilla sujuu hyvin:)
Kiitos tsempeistä Jahtu! Tänään taas vähän paremmilla fiiliksillä. Ajattelin, että tällaista panikointia ei tässä raskaudessa tulisi, mutta tuli kuitenkin. Onneksi on kesä ja loma ja ennen kaikkea tuo meidän duracell-esikoinen, niin ei liikaa kerkeä näissä paniikeissa velloa:)
 
Mekään ei kovin aikasin olla hankkimassa puuttuvia tavaroita ja asutaan muutenkin niin pienessä kämpässä, etten halua tänne hirveesti etuajassa lisää roinaa :grin Vähän elättelen toiveita, että päästäisiin muuttamaan isompaan asuntoon raskauden aikana. :rolleyes:
 
Mä tiedän itseni ja niin tietää miehenkikin joten tavaroita saattaa pikkuhiljaa ilmestyä kaappeihin. Itse en koe että olisi turhia koska joskushan se lapsi tulee? (ehkä liian itsevarma:laughing021) Ainut mitä mietin kun haluaisin rintapumpun niin eihän multa välttämättä tule maitoa :bookworm: Rattata ja sänku toki vasta myöhemmin koska ne vie tilaa, vaikka niitälin olen jo kattellu :hilarious: vko 12 jälkeen lupasin itselleni että saan mennä vauvatarvike kirpparille jo pyörimään :laughing021
 
Olen siis kaikki tänne heti tyyppiä odotus on ihan mahdotonta siis kaikissa asioissa. Menin tilaamaan yksityiselle kapselinnpoistonkin koska halusin sen heti pois. Olihan se aika kallis tempaus mutta minkäs itselleni mahdan ja omista maksoin :hilarious: Ei osteta joululahjojakaan mieheni kanssa toisillemme ensimmäisen joulun jälkeen.. Se oli liikaa hänelle :laughing021 En siis kestänyt jännitystä mitä hän pitää lahjastani eikä hän suostunut vaihtamaan lahjoja ennen aattoa :laughing002
 
Mä tiedän itseni ja niin tietää miehenkikin joten tavaroita saattaa pikkuhiljaa ilmestyä kaappeihin. Itse en koe että olisi turhia koska joskushan se lapsi tulee? (ehkä liian itsevarma:laughing021) Ainut mitä mietin kun haluaisin rintapumpun niin eihän multa välttämättä tule maitoa :bookworm: Rattata ja sänku toki vasta myöhemmin koska ne vie tilaa, vaikka niitälin olen jo kattellu :hilarious: vko 12 jälkeen lupasin itselleni että saan mennä vauvatarvike kirpparille jo pyörimään :laughing021
Olen ollut aina aika samalla ajatuksella liikkeellä kuin sinä. Jotain ollaan hankittu rv12 jälkeen jo aina.

Nyt täyttyy hommata ainakin turvakaukalo, telakka, vauvan vaatteet, unipesä, rintapumppu ja yksi tuttipullo. Myös lämpöpussi kaukaloon ja vaunuihin, leikkimatto yms. Hitsi, kun menin myymään kaiken :hilarious:
Niin joo..ja uusi auto, jotta kolme istuinta mahtuisi :facepalm:
 
Mä en ole vielä uskaltanut miettiä mitään hankintoja. :bored: Vähän pelottava ajatus, että olisi ns. turhia tavaroita kotona jos meneekin kesken. :sad001 Ollaan nyt heinäkuu lomalla ja reissussa, niin nyt ei oikein ole järkevääkään mitään ostella.

Jos nyt tuonne elo-syyskuulle malttaisi hankintojen kanssa. Ihan olen kujalla kaiken kanssa (=mitä on pakko olla ja mikä on ei-niin-välttämätöntä), mutta pitää alkaa haastatella mm. siskoa (3 lasta) ja lapsellisia kavereita pian. Ja tietty kuunnella teitä kaikkia! :happy:

Mä en ole kovin montaa vuotta tiennyt, että toivoisin lapsia niin oon jotenkin jäänyt ihan tietämättömäksi kaikista vauva- & lapsijutuista. Nyt tietty tämä on tosi toivottu ja odotettu tää raskaus, niin vähän jopa hirvittää miten paljon on kaikkea mitä ei tiedä. Jospa se siitä asia kerrallaan. :bookworm:

Suosituksia kannattaa ottaa vastaan, mutta kaikki ei sovi kaikille tai joku ei pidä tiettyjä asioita tarpeellisena mitä toiset pitää. Eli pitää kerätä kaikki suositukset ja karsia sieltä omat mitä kokee tarvitsevansa haluaa kokeilla :) esim toiset tykkää hoito pöydästä itse aijon ostaa vaan hoito alustan ja laitat pyykkikoneen päälle. Toiset tykkää vaipparoskiksesta toiset pitää sitä turhana. Ja näiden lisäksi markkinat on täynnä kaikkea mitä yritetää myydä vaikkei olisi niin tarpeellisia :whacky011
 
Kevyesti varovasti tuun tälläseen. Hei vaan kaikille :greet025 Ekan kerran ikinä mitään tällästä saittia yritin tammikuussa, kesken meni.. Mutta, viime la plus jälleen yllättäen täysin. En seniilinä osaa käyttää näitä sivustoja mut yritän
 
Kevyesti varovasti tuun tälläseen. Hei vaan kaikille :greet025 Ekan kerran ikinä mitään tällästä saittia yritin tammikuussa, kesken meni.. Mutta, viime la plus jälleen yllättäen täysin. En seniilinä osaa käyttää näitä sivustoja mut yritän


Tämähän meni hyvin:dead: tälläistä keskustelu saittia varovasti yritin, liityin jengiin ja helmikuussa tuli km.. nyt siis viime la yllätys plus ja tulin kokeilee varovaista uusintaa. Edelleenkään en osaa tätä käyttää:woot:
 
Kevyesti varovasti tuun tälläseen. Hei vaan kaikille :greet025 Ekan kerran ikinä mitään tällästä saittia yritin tammikuussa, kesken meni.. Mutta, viime la plus jälleen yllättäen täysin. En seniilinä osaa käyttää näitä sivustoja mut yritän
Onnea plussasta:Heartred Onko siis esikoinen tulossa?:)
 
Kevyesti varovasti tuun tälläseen. Hei vaan kaikille :greet025 Ekan kerran ikinä mitään tällästä saittia yritin tammikuussa, kesken meni.. Mutta, viime la plus jälleen yllättäen täysin. En seniilinä osaa käyttää näitä sivustoja mut yritän

Onnea ja tervetuloa :)
 
Mäkin ilmottaudun mukaan vaikka kauheasti pelottaa meneekö kaikki hyvin! Nyt omien laskelmien mukaan rv 4 + 5.
Vähän vaikea identifioitua tähän raskaus -porukkaa kun tausta on tuolla Lapsettomuus -kanavan puolella. Jospa sinne ei enää tarvitsisi palata :angelic:
 
Mäkin ilmottaudun mukaan vaikka kauheasti pelottaa meneekö kaikki hyvin! Nyt omien laskelmien mukaan rv 4 + 5.
Vähän vaikea identifioitua tähän raskaus -porukkaa kun tausta on tuolla Lapsettomuus -kanavan puolella. Jospa sinne ei enää tarvitsisi palata :angelic:
Paljon onnea ilmeisesti pidemmän odotuksen jälkeen:Heartred
 
Takaisin
Top