Kesäkuun keskustelut

No niinpäs näkyykin olevan :) mutta pieninä annoksina satunnaisesti tuskin mitään vaikutusta.
 
Matala verenpaine on kyllä suorastaan välillä todella elämää vaikeuttava vaiva. Huippaa kuin ois kännissä kokoajan ja sellainen vähän höntti olo... Salmiakki mulla auttanut aina siihen ja nyt en oo sitten uskaltanut syödä ollenkaan. :D Kauheasti tekis mieli, juuri mitään muuta herkkua ei sitten teekään ollenkaan mieli joten en ole syönyt sitten mitään. Jopa suklaa mikä on mun suosikki herkku jäi pyörimään suuhun ja ällötti. :D
 
Mulle sano neuvolan täti et sillon tällön voi pari salmiakkikarkkia syyä ja just ajattelisin et jos ei joka päivä ja litratolkulla syö lakritsijäätelöö nii siitä tuskin haittaa on.

Ja mulla oli aika matalat paineet 75/107 viime odotuksessa muistaakseni samaa luokkaa...
 
Mulla tosiaan alapaine jotain 60 luokkaa ja yläpaine 95 että vähän sais nousta niin ei huippais niin helposti. Toisaalta esikoisen aikaan tuli toksemia jotenka ihan hyväkin että on paineet matalat!
 
Mulle sano neuvolan täti et sillon tällön voi pari salmiakkikarkkia syyä ja just ajattelisin et jos ei joka päivä ja litratolkulla syö lakritsijäätelöö nii siitä tuskin haittaa on.

Ja mulla oli aika matalat paineet 75/107 viime odotuksessa muistaakseni samaa luokkaa...
Mulla kans alhasey paineet ja syön ihan huolella salmiakkia
 
Onki teillä puhelimessa joku sovellus mikä näyttää joka päivä millä raskausvikkolla ootte? :)
 
Joo. Vaun oma sovellus on kiva. :) Se kertoo myös, mitä kehitystä sillä viikolla tapahtuu ja jotain juttuja äidille ja isälle myös.
 
Mitä ihmettä, nyt huomasin, kun oon ollut pari tuntia ilman noita pahoinvointi rannekkeita, että mulla on tullut kumpaankin ranteeseen niiden rannekkeiden pallojen kohdalle arat patit! :eek: Onko muilla semmosia tullut?
 
Mitä ihmettä, nyt huomasin, kun oon ollut pari tuntia ilman noita pahoinvointi rannekkeita, että mulla on tullut kumpaankin ranteeseen niiden rannekkeiden pallojen kohdalle arat patit! :eek: Onko muilla semmosia tullut?

Ei mulle ainakaan oo tullu, aluksi napin kohdat oli pikkusen arat kun laitto rannekkeita aamulla uudestaan käteen, mutta ei mitään patteja kyllä oo ollu. Pahimmillaan rannekkeet on ollu käytössä joku 15 tuntia vuorokaudessa.
 
En netistäkään vastaavia kokemuksia löytänyt.. Uskallankohan enään pitää niitä ollenkaan. Katon nyt tän päivän miten menee ilman rannekkeita ja voishan tota kysäistä neuvolasta torstaina, että mitä mieltä ovat.
Nyt toisen käden patti (joka oli eilenkin pienempi) on hävinnyt ja toisessa on vielä ihan vähän sitä jäljellä, eiköhän sekin siitä katoa tän päivän aikana :)
 
Matkalla, mulla on niin herkkä iho et kun pidän rannekkeita niin niistä jää kauheat painaumat. Ja sit pian ne painaumat turpoaa.
 
Joo. Vaun oma sovellus on kiva. :) Se kertoo myös, mitä kehitystä sillä viikolla tapahtuu ja jotain juttuja äidille ja isälle myös.
Joo latasin sen mutta en pääse kirjautumaan sisään ni mulla tyssäs se sit siihen. En varmaan tajua mikö mun salasana ja tunnus on
 
Samat tunnukset kun tänne kirjautuessa :)
 
Oliko tunnus kuitenkin sähköpostiosoite eikä se nimimerkki? Mä muistelen, että mulla on myös ollut ongelmia tuon kanssa.
 
Takaisin
Top