Kesäkuun keskustelut

Rasvaus ainakin mulla helpotti kutinaa ja ihon kiristymisen tunnetta. Mulla ei oo kummastakaan raskaudesta tullut mahaan raskausarpia, mutta tisseihin ja peppuun tuli vähän... Ne on kyllä jo vuosien saatossa haalenneet.

Mun mielestä on hyvä, että täällä foorumilla on mahdollisuus myös salaisesti jutella. Jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee ja kyllä mä ainakin myös tänne julkiselle puolelle kirjoittelen varmaan yhtä paljon kuin salaisellekin. :)
 
Koitetaanks kukin omalla käyttäytymisellä ehkäistä ettei tästä tammikuisten ryhmästä tulis sellasts taistelun ja piikityelyn tannerta.. Nyt jo havainnu sellasta ikävää piikittelyä ja kuittailua aina välillä.. Asiat kun voi kuitenkin esittää myös nätisti vaikka eri mieltä oisikin :)
 
Koitetaanks kukin omalla käyttäytymisellä ehkäistä ettei tästä tammikuisten ryhmästä tulis sellasts taistelun ja piikityelyn tannerta.. Nyt jo havainnu sellasta ikävää piikittelyä ja kuittailua aina välillä.. Asiat kun voi kuitenkin esittää myös nätisti vaikka eri mieltä oisikin :)

Juurikin näin. Erilaisuus on rikkautta, niin kliseeltä kun se kuulostaakin :D
 
Meillä salaisella puolella on tosiaan kuvia ja nimillä keskustellaan. Meillä myös la kuukauden jälkeen on ihan kuollutta keskustelu ollu...
 
Koitetaanks kukin omalla käyttäytymisellä ehkäistä ettei tästä tammikuisten ryhmästä tulis sellasts taistelun ja piikityelyn tannerta.. Nyt jo havainnu sellasta ikävää piikittelyä ja kuittailua aina välillä.. Asiat kun voi kuitenkin esittää myös nätisti vaikka eri mieltä oisikin :)
Saman olen huomannut ja karvat nousee pystyyn tuollaisesta (että ollaan ehdottomia ja oma mielipide esitetään niinkuin se olisi ainoa oikea koko maailmassa). Varsinkin jos lähes jokainen kommentti on ko. tyylillä kirjoitettu..
 
Mun pitäis kyllä ottaa itseä niskasta kiinni ja alkaa rasvaamaan, mutta oon niiin laiska siinä.
 
Mun pitäis rasvata normaalisti ihoa atopian vuoksi, mutta se tuppaa usein unohtumaan. Sitten yöllä kun alkaa kutiaan niin muistaa, mut kuka silloin enää jaksaa nousta.. :p Pitäisköhän ottaa itteensä niskasta kiinni ja vedellä vaan rasvalla koko muija ympäri. Jos pyydänkin miestä niin varmasti hoituu ja kaikki paikat. :hilarious:
 
Jes, tyhmä löysi tän teidän kesäkuun keskustelun :wink Eihän tässä ees tajunnut miettimään että kuukausi vaihtui.
Mä en esikoisen ryhmässä mennyt ollenkaan suljettuun ryhmään ja tosi myöhään menin fb:n ryhmiinkin. Heinäkuussa plussasin ja marraskuussa taisin liittyä niihin ryhmiin.
Nyt tekee mieli olla aktiivisempi kun tietää kuinka paljon apua mulle on vertaistuesta :Heartred
 
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan:happy:
 
Mä oon niin oireeton, että mullekin tulee säännöllisesti semmonen tunne että "ai niin, oon muuten paksuna, jee". Sitä vaan odottaa, että masu kasvais.
 
Mulla ei oo tänään ollut ihan niin kauheeta pahoinvointia kuin muuten viikon aikana, niin kummasti pääsi unohtumaan hetkeksi :grin Vaikka nythän taas jo masussa kiertää siihen malliin ja huimaa, että varmaan tulossa eri miellyttävä yö...
 
Mä unohdin tänään täysin olevani raskaana......noin 4-5 salmiakkinamua ehdin nauttia ku muistin. Harmitti aivan suunnattomasti hylätä loput salmiakit miehen tuhottavaksi! Onko muuten tietoa miten raparperi vaikuttaa, vai vaikuttaako mitenkää sikiöön?
 
Mie oon ainakin pieniä määriä syöny raparperia, kuhan muistaa sen maidon nauttia myös :)
 
Mä oon nähnyt monesti unia, joissa juon viiniä/poltan tupakkaa (vaikken oo kahdeksaan vuoteen polttanut) ja sitten vasta muistan olevani raskaana! Valveilla ei kyllä ole päässyt unohtumaan. :P
 
En usko et muutamasta salmiakista on haittaa jos vahingossa syö. Eihän siitä oo kauaa kun oli pieninä määrinä sallittua herkkua...
 
Eikös salmiakissa oo juurikin se verenpainetta nostava vaikutus. Mulla aika matalat paineet ja huippaa sen mukasesti niin oon kyllä syöny salmiakkia muutaman kerran pienen määrän.
 
Mulla oli matala verenpaine niin oon pieniä määriä ehkä kerran viikossa uskaltanut salmiakkia syödä :)
 
Lakritsi ja salmiakki on kielletty glykyrritsiinin takia, voi aiheuttaa paljon pahempaakin kuin verenpaineen nousua: http://www.hs.fi/m/ruoka/a1453349152208

Suosituksissakin toki sanotaan, ettei satunnaisesti nautittu pallo lakritsijäätelöä tms. ole vaaraksi. Mutta ei isoja määriä eikä säännölliseen käyttöön.
 
Samaa olin juuri tulossa kirjoittamaan kuin Naks :) Mäkin söin muistaakseni tokan ja kolmannen odotuksen aikana aika reilustikin lakuja ja salmiakki, vatsan toimintaa helpottamaan ja nostamaan alhaista verenpainetta, mutta onneksi valveutunut neuvolantätini osasi kertoa jo tuolloin, että ei ehkä kannattaisi :rolleyes:
 
Takaisin
Top