Kesäkuun keskustelut

Kiitos kaikille! :happy:
Osasin vähä aavistaa (tuo mies ei pysty pitämään mittään salassa, liian läpinäkyvä :wink ) mutta oli siinä semmonen pieni yllätysmomentti ku en osannu arvata että missä ja millon, sen verran tiesin että kosinta tulee varmaan ennenku lapsi syntyy :grin
 
En ole hirveästi viitsinyt puhua kenellekään tästä vartalokompleksistani, kun tuntuu että raskaana pitäisi olla vaan reipas, hehkuva ja iloinen - arvostaa sitä muuttuvaa kroppaansa... Mä olen kyllä ihan kaikkea muuta; itkuinen, räkäinen, turvonnut ja hikinen (vai onks tää sitä hehkua?!). Nyt jo tuntuu, että on inhottavaa olla raskaana, välttämätön paha vain saadakseen maailman ihanimman palkkion tämän päätteeksi. Toivotaan, että aika menee nopsaan tammikuulle! :smiley-angelic001

Kuulostaa tutulta. Mutta jos yhtään lohduttaa, niin asiasta tekee ongelmallisen varsinkin hormonit! Ei se ongelma niin iso olis, ellei raskaushormonit vääntäis joka asiaa miljoona kertaa isommaks. Se on myös ne hormoonit, jotka aiheuttaa turvotusta mainitsemiesi asioiden lisäksi. Turvotus helpottaa ja laskee, ja kun löydät mieles tasapainon kans (raskaushormonien kultaisen keskitien..), alkaa se kasvava raskausvatsakin olla kiva. :)
 
Argh, piti tulla tänne foorumille pyöriskelemään kun olen yksin kotona ja iski kauheat mahakivut ettei saa ees unta... Ja vertakin jonkin verran. Aina nämä pelottaa, ei kai se auta ku yrittää ottaa ihan rennosti.
 
Joo, keskenmeno niitä kipuja seurasi. Aamulla kivut vain pahenivat ja alkoi tulla kunnolla verta. Kyllä sen lopulta arvasin kun kivut kävi sietämättömäksi ja isoja klönttejä tuli... Pikkuisen kasvu oli loppunut aikaa sitten, sen verran pieni ultrassa näkyi.

Kiitos kaikille ryhmäläisille, oli mukava lukea keskusteluja ja saada vertaistukea :) Me ollaan surullisia mutta eihän sitä elämälle mitään voi. Hyviä jatkoja kaikille, toivottavasti teillä muilla menee kaikki hyvin! :Heartred Me jatketaan elämää ja yrittämistä. :)
 
Voi ei nithnar, suuret pahoittelut:sad001 :Heartred
 
Mun vanhemmat on eronnu, kun oon ollu reilu kahden vanha. Ja sittemmin vielä uusista kumppaneistaankin kertaalleen. Mun vanhemmat ei koskaan naimisissa ollukaan ja olivat aika nuoria, kun mä synnyin. Isä on nyt toista kertaa jo naimisissa ja äiti eros mun isäpuolesta 18-vuoden yhdessä olon jälkeen ja pamautti naimisiin ulkomaalaisen miehen kanssa vielä samana vuonna..
Jotenkin oon niin asennoitunu siihen, että ite en halua antaa periks tän liittoni kanssa vaikka mitä tulis. Mä oon rakkaudesta mennyt naimisiin ja rakkaus ei oo kadonnut minnekään. Tottakai joskus suututaan ja mökötetään, mutta anteeks annetaan ja sovitaan myös. Haluan uskoa, että rakkaus kantaa ne ylä- ja alamäet.

Miehen vanhemmat onkin sitten edelleen yhdessä ja juhlivat tänään 30-v hääpäivää!
 
Nykyään moni eroaa turhan helposti. Yksi iso riita riittää, että laitetaan lusikat jakoon. Täytyy jaksaa tehdä töitä suhteen eteen, ja kriisin yllättäessä olla valmis kääntämään kaikki kivet, että ratkaisu ja sopu löytyy. ❤
 
Takaisin
Top