Kesäkuun keskustelut

MadR91

Sukkela juttelija
Helmikuunmammat 2015
Täällä vois yleisesti rupatella vähän kaikennäköistä elämästä, raskaudesta ja tulevaisuudesta - mistä vaan maan ja taivaan väliltä :) ja jatkaa tyylillä heinäkuun höpinät ym :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Moikka! Mäkin ilmoittaudun mukaan. Viikkoja kasassa omien laskujen mukaan 5+1 ja vähän pelottaa, että onko tuolla masussa mitään.. Testi näyttää plussaa, mutta ei oo mitään oireita, paitsi runsas valkovuoto ja välillä alavatsaa nipistelee.. Mulla on 2 poikaa ennestään, ja niissä on heti alkanut parin viikon yrjöäminen. Varasin siis varhaisultraan tänään ajan, koska pelottaa ettei tuolla ole mitään. 30.6 ois toi aika :) Jaiks!
 
Mulla taas älyttömästi oireita, sellasia joita ekan kanssa tuli vasta paljon myöhemmin, toisaalta se olikin alkuun oireeton. Pahoinvointia ei kyllä onneks vielä ole. Plussaa ei vielä ma ollu, ku testasin, mut en oo jaksanu joka päivä testaa ku tiedän et oon NIIN raskaana. Jos huomenna testais uudestaan kun mun laskujen mukainen viides viikko lähestyy, vaikka ekan kanssa tuli eka haalea plussa vasta viikolla 6!
 
Babyblues, on se vaan niin jännää kuin yksilöllisesti nuo plussat tulee. Mulla tänään dpo17, Menkoista 4+6, oviksesta 4+3, ja tosi vahva viiva jo :)
Tosin mulla oli kutina jo oviksen aikaan kaksosista (yksikin kyllä riittäis) et en sit tiedä. :D oireita mulla taas on vaihdellen ja melkeen koko viikon ollu suht lieviä. Paitsi maanantaina.

omaanapaa joka ei iltaa kohdin meinannu mahtua enää työpuvun takkiin (nappi ei menny enää illasta kiinni…), joka juoksi työpäivän aikana useampaan otteeseen veskissä, tosin tänään ilman kipuilua eli ilman huolia. :D eli siis ihan hyvä päivä tänään. Oireeton melkeen? aamulla jotenkin kauheen vaikee mitään saada syötyä mut sit ku syö ni on ihan ok olo :) kauhee jano koko ajan!!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon edelleen hieman skeptinen sen suhteen, että oonko oikeasti raskaana. Aiemmasta raskaudesta eikä km:stakaan ole kauan, joten on hieman vaikeaa nyt uskoa, että voi sittenkin olla taas raskaana.

Olo on kyllä kaikinpuolin parempi kuin viimeksi, joten kaipa se olisi hyvä merkki. Mutta oon nyt kaiken kaikkiaan välillä tosi innostunut ja välillä taas epäluuloinen olo. Ehkä tämän raskauden sitten uskoo, kun "näkee kuvan ruudulla" niin kuin jossakin toisessa ketjussa oli jonkun mies sanonut :p

Huomenna aion tehdä sen varmistustestin vielä. Silloin ois viikkoja 5+4 :)
 
Eriika, täällä välillä skeptinen olo, mut kun muistaa että on testi näyttäny plussaa (useammin ku kerran) eikä menkkoja ole.... :) kyllä se varmaan sullakin ja meillä kaikilla iskee tajuntaan pikkuhiljaa.. :) mä tosin ite toistelen välillä "oon raskaana", "meille tulee vauva" ääneenkin miehellekin et pysyy mielessä :D tässä vaiheessa varmaan helposti kyllä unohtais olevansa...

Tänään kankaita pääsee kattomaan jättirättiin!! :D äitiysvaatteita ja tulokkaan vaatteita varten nyt lähinnä katon mitä löytyy :) Jee tänään 5+0 :Heartred

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Tuntuu kyllä et välillä ihan unohtaa hetkiksi että on edes raskaana... :D on tää jotenkin vähän erilaista kuin mitä mä kuvittelin. :D tuntuu et mieskin kohta kyllästyy tähän raskaushypetykseen mikä mulla on päällä... :D
 
Sitten se vasta ihanaa on kun se pieni alkaa siellä vihdoin liikkua niin että itekki tuntee. Esikoisella oli muistaakseni joskus rv 16 tienoilla. Ja varsinkin jos siitä keskiraskaudesta saa oikeasti nauttia ilman mitään ylimääräsiä vaivoja. Mie hoen koko ajan miehelle vaan typerää kysymystä että "onko kiva kun meille tulee vauva" vaikka tietenkin siitä on kivaa. :D
 
:winkKyllä se testi vaan plussaa näyttää, että kaippa tää on uskottava! Näin viime yönä untakin, että tein huipputeknologisen raskaustestin, joka näytti käyriä tietokoneen näytöllä - senkin mukaan olin paksukainen...

:computer005
 
Ninna, varmasti ihanaa, en malttais oottaa niitä liikkeitä ja ultraa ja ja ja... kun ei oo ennen ollu raskaana ni kyl se vaan jännittää kaikki nuo liikkeet ja muut.. :D mää kans hoen miehelle et "onks kiva ku oon raskaana", "oon raskaana", "susta tulee isä", "meille tulee vauva"……… on se tuostakin kivaa mut kauhee pakottava tarve hokea sitä ääneen :D

Eriika, mä niin tiedän tunteen... Ihana uni sulla :D kyl se nyt vaan niin on että raskaana olet ja tukevasti! :wink

omanapa, ei oo kyllä enää ollu niin huolestunut olo koko ajan, kuin torstaina oli. Ihanaa. Ehkä koitan nauttia vaan tästä nyt... :D aamulla jälleen testiä, ja viiva lähes yhtä vahva kuin kontrolli. Ei paljoo ollu eroo :) vielä kuumottais joku digi ostaa ja tehdä sit ku on oviksesta 6+ tai 5+ ni sit jos näyttää 2-3 tai 3+ ni oon tyytyväinen :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olen tehnyt neljä testiä ja se saa nyt riittää :wink Mulla on alkanut nyt vasta välillä tulla sellanen ihanaa ku oon raskaana-fiilis. Me ollaan oltu kipeinä ja on ollut aikamoisia päiviä ja öitä ja sitä on tullut miettineeksi että mihin sitä on taas ryhtynyt :wink Mutta nyt kun sain pienen miehen hyvin päikkäreille niin mietin että siitä tulee isoveli, ihanaa. Samalla mua tietty jännittää hirveesti. Mulla on kyl oireita että kyllä siellä kai jotain on :wink Yritän muistella ja miettiä että millainen olo mulla oli siitä ekasta keskenmenneestä, ei mulla tainnut olla paljon mitään oireita, 8+2 (silloin se siis meni kesken) on mulle sellanen etappi joka täytyy ylittyä että vähän voin rentoutua, 12+0 on toinen. Esikoisesta tunsin liikkeet 15+5, mulla oli istukka takana. Se piristi kyllä raskasta työpäivää kummasti, en ollut kertonut vielä kellekään töissä, vaikka maha oli jo iso (onneksi työvaatteet peittivät), ja yksikseni sitten myhäilin loppupäivän :wink
 
Anna K. Nuo etapit on aina tuollaisia et niiden yli pitää päästä et uskaltaa luottaa. Mä en tosin siis käytännössä tiedä miltä se tuntuu mut voin vaan kuvitella. Mut ihanaa et siellä uskallat kuitenkin välillä naatiskella raskaudesta :)

Omanapa, kuumotti niin pal kertoo miehen vanhemmille tänään, mut sain pidettyä suuni kiinni :D jos olis olleet viikko sitten kylässä ni en varmaan olis saanu pidettyä suuta kiinni ku uutinen oli itelleki niin tuore et hah... :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä aloin miettimään että äitiyspakkaus ei ehdi varmaankaan vaihtumaan uuteen, eli saadaan varmaan vuoden 2014 äitiyspakkaus? Siellä on ihana turkoosi vanuhaalari :wink:Heartpink
 
Täällä onkin nyt sit pelonsekaiset tunteet :sad001 Vatsaa jomottaa menkamaisesti ja koskee samalla selänkin puolelle :sad001 Mitään vuotoa ei ole mut mielessä pyörii jatkuvasti et nytkö sitä tulee :/
 
Ninanu, kyl me varmaan saadaan tän vuotinen :D

Janeh, helpottaako ollenkaan levossa, onko jatkuvaa? Aaltoileeko, vaihtelee? Tuleeko lyhyin vai pitkin väliajoin?
Jos vuotoa ei oo ni ei pitäis olla huolta, ja jos kipu helpottaa levossa ni seuraile ja lepäile.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en tykänny oikeen siitä pakkauksesta, Rahana varmaan otetaan.. Ei viitti ottaa mitään pakkausta kun ei tule sitten käytettyä niitä vaatteita. Se turkoosi vanuhaalari on kuulema tosi isoa kokoa. Vastaa jotain 86-92cm :D
 
Joo levossa helpottaa vatsan puolelta muttei selästä. Nyt siis vaan lepäilyä ja sormet ristissä ettei mitään vuotoo tulis :)
 
Koitat janeh ottaa vaan rennosti, pelkkä stressikin voi varmaan pahentaa nuita kipuja :) panadolia voit ottaa hyvin jos tuntuu ettet pärjää kivun kans. Jos jatkuu useemman päivän jatkuvalla syötöllä, ni voihan sitä sit soitella vaik neuvolaan. Tuskin siihen vaan kukaan osaa sanoo mitään muuta tässä vaiheessa vielä :) alkuraskauteen kun kuuluu vähän jos jonkinmoista.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä kyllä sen äitiyspakkauksen otan mielellään ku ekaa odottaa ni haluaa hypistellä niitä :D eikä mun mielestä oo liian huono vaik joku vähän iso oliski alkuun. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Oon sun kans samaa mieltä MadH91 :) Itekkin odotan ensimmäistä lasta ja on niin huippua kun pääsee hypistelemään pienen vaatteita! :Heartred kyllähän se lapsikin kasvaa ja tarttee myöhemmin isompia vaatteita niin ei haittaa vaikka vaatteet oliski isoja aluksi.. moni on kehunu sitä tän vuoden äitiyspakkausta :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top