Kesäkuun kälätykset

Sama juttu ja kun en sukupuolta tiedä niin haluan välttämättä myös tyttömäisen bodyn mukaan :D ja mietln että kuinka paljon pienelle kannattaa pakata mukaan vaatetta...
Yhtään kun ei tiedä millanen ilma sillon on. Toisaalta ehkä ennemmin liikaa eikä sit vaan pue kaikkea mukana olevaa, jos onkin lämmin ilma.
Mä laitoin lyhythihaisen bodyn, sukkikset, hatun ja paidan :)

Mulla on pakattuna vauvalle housut, pitkähihainen body, sukat, puuvilla tumput ja hattu.. Sitte on kyllä vielä kollari jumpsuitti ja peitto. Saattaa olla jo vähän liikaa, mutta mies ottaa ton kassin mukaan sit kun ollaan kotiutumassa ni ei tartte siellä osastolla olla mukana. :)

Missä vaiheessa teillä on ollut kaikki kotona valmiina vauvaa varten? Mulla on nyt 34+6 ja aloin nyt vasta järjestää makkaria ja vauvan tavaroita paikalleen. Tuntuu että pidemmälle ei voi enää odottaa kun olo on niin tukala, toisaalta aiemminkaan ei osannut aloittaa kun tuntui että olis liian aikaista.

Mä laittelin suurimmaksi osaksi paikat kuntoon pari viikkoa sitten kun alkoi kesäloma. Ihan siitä syystä kun olo oli hyvä ja jaksoi touhuta. Myöhemmin kun ei tiedä miten muuttuu olo ja mä olen aina kohtuu ajoissa liikkeellä ihan oman mielenrauhan takia. Tässä saanut pikku hiljaa miettiä mitä uupuu vielä ja mitä on sellasta mitä voi hankkia myöhemmin.

Vielä kuitenkin uupuu vaipat ainakin. Sekä vaavisänky, mutta tämä tilataan kun ollaan vauva saatu maailmaan. Sängyn pitäisi tulla parissa päivässä ja muuten sitä varten kaikki odottamassa.

Meillä ei ole mitään valmiina. 2 viikkoa laskettuun aikaan ja olen nyt miettinyt mitä kaikkea on tekemättä/laittamatta paikoilleen. Tutit ja pullot pitäisi hommata ja ainakin turvakaukalo kaivaa kaapista. Vaippoja pitäisi myös kaiketi ostaa

Oon saanu vaatteet pestyä. Mittään muuta ei oo vielä valmiina vauvaa varten. :D

Rakastan tätä vauvamahaa muuten, mutta nyt oon huomannu että täsä parin päivän sisällä mun alamaha edellisen sektioarven kohalta on semmonen selluliittisen näkönen löysä löllykkä. :oops: arpi on siis pystysuorasa navasta alas. Muutenki kaikki rasva mun mahasta on siirtyny tuohon alamahalle, joten se on semmonen röllykkä, kun yläosa mahasta on kivikova vauvamasun näkönen maha. Alamaha näyttää kolmionmuotoselle eestä katottuna. :oops:
Oon siis todella ylipainonen, mutta yleensä mua ei oo maha haitannu ulkonäöllisesti. Mutta nyt kun tuo arpi kohta on menny tuollaseksi, nii vähä pelottaa että miltä tää tulee näyttämään synnytyksen jälkeen. :sad001 esikoisestaki maha oli kyllä ylämahasta kova, alas jäi röllykkä ja maha palautu kyllä aikanaan sellaseksi ku ennen raskautta. Mutta nyt tää on huomattavasti pahempi. Ja pitäskö mun ottaa yhteyttä neuvolaan tai synnärille tän takia? Jos sielä on kiinnikkeitä tai muuta vastaavaa, miksi se ois muuttunu tuollaseksi. Mulla on kyllä aika maanantaina OYSiin ja kun kipua ei oo tuntunu arvessa ollenkaan koko aikana.

Muokattu viimeksi:
Takaisin