Kesäkuun kälätykset!

Pitääkin käydä hakemassa tota suolasuihketta. Heräsin viimeyönä, kun kurkku oli aivan törkeen kipeä. Pakko oli ottaa panadoli, kun tuntu siltä että koko kurkku repeää irti :/

Mä haluaisin kans kuulla suosituksia dopplerista. Oon kattonu sitä minkä saa puhelimeen kytkettyä :)
http://www.unbornheart.com/
Eli siis tuon. Hinta on kyllä aika suolanen, mutta..
 
Heippa vaan naiset! :) jospa innostuis tännekin kirjottelemaan pikku hiljaa. Nyt rv 6+6 ja 16 pvä eka nla. Kolmas lapsi tulossa. Olon perusteella veikkaisin tyttöä kun on niin järkyttävä olo koko ajan. Oksentaa ei kuitenkaan oo tarvinnut. Vaikka se tuntuu olevan tulossa koko ajan ylös..

Osaisko joku sanoa mikä juttu se ientulehdus on raskaana ollessa? Kun mulla vähän kipeänä/aavistuksen turvoksissa ien yhden hampaan kohdalta. Oliko se jotain vakavaa? Muistelen et oli joku keskenmenon riski. Pitäs varmaan käydä hammastarkastuksessa jossain vaiheessa. :)
 
Aile, kannattaa käydä hammaslääkärissä. Ientulehdus kyllä hoituu ajan kanssa itelläänkii, jos vaan käyttää sitä hammaslankaa säntillisesti aamuin illoin+pesut muutenkin. Mutta jotta varmistuis, ettei ole mitään muuta vaivaa, ni käy siel hammaslääkärissä :) Mä menin viime syksynä käymää just ientulehduksen takia, ni lisäks löytykii monta paikattavaa reikää. Ja nyt yksi hammas juurihoidettavana. Täytys vaa sinne hammaslääkärii soittaa et oonki raskaana, ni osaavat sitte siihen varautua seuraavalla käynnillä.
 
Hih, meillä oli mies viime yönä nähnyt unta, että odotetaan kaksosia. Hänen äidilleen on myös aikoinaan ennustettu, että tämä hänen lapsistaan tulee saamaan kaksoset vaimonsa kanssa. Noh, ei olla vielä naimisissa, mutta kuitenkin. Omassa suvussani on kaksosia ja itsestäni piti tulla alunperin kaksonen. En kyllä tiedä miten reagoisin, jos lääkäri ilmoittaa ultratessa, että niitä olisikin kaksi :grin
 
Kyllä mullakin parantuneet itsestään yleensä ihan hyvin. Nyt vain mietityttää kun on raskaana. Kaks vuotta sitten oon viimeks käyny paikkautaan yhden hampaan ja lääkäri meinas että pari vuotta on ihan hyvä väli käydä. Pitää kysyä se raskaana olevien numero sit neuvolassa :)
 
Olipa nopeeta toimintaa. Eilen oli neuvola ja tänään jo tuli postissa aika np ultraan :) aika olis 2.7, mutta ollaab reissussa tuollon. Yritän saada siirrettyä 29-30.6. Toivottavasti onnistuu, koska en tiedä vielä ollaanko kesälomareissulla viikko vai kaks :D
 
Täälläkin tuli aika np-ultraan. Tasan kolmen viikon päästä eli 12+0 silloin :)

Täällä tänään ollut taas vähän etovaa oloa, eipä se tainnutkaan kokonaan loppua.. :D
 
Täällä himottaa niin paljon salmiakki ja laku, et on tainnu 50g päivässä ylittyä tänään reilusti! Ja vielä valittelen et turvottaa.. :D miksiköhän!
 
Ientulehduksessa kannattaa muistaa myös "desinfioida" suuta. Apteekista saa semmoista suuvettä, mikä tappaa varmana pöpöt mutta purskuttelun jälkeen kihelmöi inhottavasti kielessä. Itellä oli ientulehdus raskauden alussa mut meni ohi ko. konstilla ja säännöllisellä hampaiden pesulla :)
 
Olo on kuin olisi päällä kestokrapula.
 
tänään veto poissa olo, varmaan huonosti nukutun yön ja aikaisen aamuherätyksen takia, mä kun en niitä päikkäreitä mielelläni nuku kun ne sit vaikuttaa mulla heti yöuniin.
 
Oon ihan rättipoikki työpäivän jäljiltä. Tuntui ahdistavalta kun miettii miten noi duunit saa hoideltua kun on fyysinen työ..
 
Moikkamoi. Täällä yksi lisää tammikuisiin. Kuun lopussa vasta la, että luulen menevän siitä yli, mutta tammikuisista en pois siirry. Ehdin kyllä liittyä jo helmikuisiinkin kun en ole ihan sata varma tuosta lasketusta. Ultra vasta 18.6, mutta sielläpä se selviää. Helmikuisissa ei jotenkin pääse porukkaan ja juttuihin mukaan. Tammikuisia jonkun aikaa seuranneena mulle sopii paremmin kuin hyvin että la 31.1 :D
 
Tervetuloa Lara88.

Hiukan jännittää, että miten pystyy yövuoroon menemään kun pahoinvointi siirtynyt iltaan.
 
Tervetuloa Lara88, ja sopii hyvin porukkaan vaik se laskettu aika pari päivää myöhemmäks siirtyiskin :wink Ei sitä koskaa tiiä, milloin nää oikeesti päättää syntyä :grin

Mä pidin tänää tupperit, ja nyt onkii sitte ihan rättipoikki sen hulabaloon jäljiltä. Tai siis hulabaloon aiheutti riehuvat lapset vaik niitä oli vaan kolme, joista kaks mun omia :rolleyes: Häiriköivät parhaansa mukaan esittelijää, ja huusivat kilpaa jolloin oli esittelijänkii pakko puhua kovempaa. Tuntu et komentaminen oli ihan turhaa :oops:
 
Jooo..mun ientulehdus oliki sit vaan popparin semmonen siemen. Tai mitä ne on ne hiutaleet jotka jää hampaan väliin eikä lähde pois. Tänä aamuna sit pääsi vapauteen seki haitta. Ja kipuilu loppu siihen :D se siitä huolesta sitten. Vielä kun väsy ja pahoinvointiki sanois mulle heippa ja kävelis ovesta ulos niin huutaisin hurraata :)
 
Ei oikeastaan ole pahaolo, mutta oksettaa. Yrittänyt tänään syödä enemmän kun neuvolassa terveydenhoitaja kertoi sen ehkä auttavan. Ei ole auttanut.

Oksennellut koko päivän.
 
Se olis taas ultra tänään. Tai siis alle tunnin päästä. Kiva kun pääsee näin usein tarkistaan tilanteen ja tietää missä mennään, mutta sit taas pelottaa jos tuleekin niitä huonoja uutisia. :/
 
Siellä se oli :Heartred tyyppi oli kasvanu ihan hurjasti :)
Ainut mikä mua häiritsee on se, että siinä ultrassa kone näytti 8+3, terkka sano että 9viikkoinen.
Viimeviikolla kone näytti 8+0.. Ja tänään pitäis olla 9+3. :eek:
Vähän mietityttää että onko kaikki tosissaan kunnossa ja meille vihdoin tulis toinen?
 
Mimi jos kuitenkin on selkeästi kasvua tapahtunu niin älä huoli siitä mitä se kone sanoo :) Nehän on noin mittoja kumminkin.

Mua närästää aina vaan, ja nyt muistin et olis pitäny aamulla sinne neuvolaa soittaa ja pyytää reseptiä lääkäriltä. Seuraavan kerran se on paikalla sitte viikon päästä. Miks on niin tyhmä pää, et kaikki unohtuu jatkuvasti. Soittoaika tosiaa on klo8-9 ja siihen aikaa ei nyt heti ekana oo mielessä neuvola. Ja tk:hon en jaksai mennä jonottelee aikaa.
 
Takaisin
Top