Kesäkuun kälätykset!

Tsemppiä Bettie huomiselle! :)

Mullakin piti olla huomenna eka virallinen neuvola ja ultra, mutta terkkarilta oli tullu aamulla viestiä, että joutuu siirtää keskiviikolle sairastumisen takia. Harmittaa koska oon huomista odottanu ja mieskin olis päässy mukaan. Keskiviikkona joudun mennä yksin, enkä halua, koska jos onkin huonoja uutisia.. Melkein aloin aamulla itkemään, kun piti aikaa siirtää. Onneks ei kuitenkaan siirtyny kun päivällä..
 
Ihanaa ultrauutisisa olen saanut lukea täällä :) onnea teille :) ja toivottavasti myös kaikilla muilla masu asukeilla menee hyvin :Heartred

minulla olisi huomenna ensimmäinen neuvola ja jännittää aika paljon kun mulla on ollut paljon vatsakipuja.. En muista että minulla olisi ollut näin paljon kipuja kun odotin tytärtäni..
 
Tsemppiä Sofiaelisabeth!

Mulla on viikon päästä eka neuvola, vähän kyllä jännittää! Toivottavasti mies pääsis mukaan.
 
Bettie joko on ohi? Mullaki jännittää enkä malta oottaa perjantaita! Tänää olis ip se eka neuvola ja muistin justii et hitto, se 4h pissanäyte pitää antaa sielä! No onneks olin edellisen kerran käyny vessassa sillee et saan justjust sen 4h suunnillee.
 
Mulla on onneksi se eka neuvola klo 8 aamulla, juuri tuon takia :D tosin hoitaja sanoi, että jos ei saa nyt pidäteltyä niin pitkään, niin voidaan ottaa se myöhemminkin.
 
Mää sain purkit kotiin ni sain sen näytteen helposti annettua. :) sit ku sitä vein labraan ni annoin siellä sen 2h näytteen.. mutta kyllä tekee tiukkaa olla kakski tuntia pissimättä...täällä saa meinaan ravata koko ajan pissillä. Huomaa että on vähä tiukkaa tuolla mahassa. Mitähän se on neljän kuukauden päästä :singing:
 
Huomenna täälläkin eka neuvola, siellä ei ilmeisesti ole ultrausta. Enkä osaa yhtään odottaa mitä siellä tehdään tai höpistään.. Mies sentään pääsee töistä ajoissa että kerkeää mukaan.
 
Meillä on vielä viikko varhaisultraan. Menispä tää aika nopeesti ni pääsis tarkistaa että pikkusella on kaikki hyvin!
Esikoisella taitaa kans tulla eroahdistusta. Viime yöt nukuttu tissi suussa ja hermostuu jos tissin ottaa pois. Ja tänää myös salikäynti jäi lyhyeks ku poitsu päätti että hän ei viihdy lapsiparkissa. :/
 
Meli, nyt on ultrassa käyty. Sen voi lukea tuolt neuvola-ja ultrakuulumiset ketjusta. En jaksa tähän enää uudestaa sitä kokonaa kirjottaa. Syke löyty, mut viikoista ei tietoa kun ei osannu mittoja ottaa. Sen näkee sit nt-ultrassa joskus.
 
Onkos kenelläkään muulla näin, että mitään ruokaa ei tee mieli kun suussa on niin paha maku? Vesikin maistuu pahalle. Joudun pakottamaan itseni syömään jotain päivän aikana, kun kaikki maistuu niin pahalle.
 
Mulla ei niinkään paha maku ole suussa, vaan on niin huono olo että mitää ei tee mieli syödä. :sad001 tänään on tosissaan halailtu pönttöö..
 
Mä oon nyt oksentanu 3 päivää kaiken ulos, sen oksennusrefleksin vaikuttaa aiheuttavan melkein mikä tahansa haju.. Äskenkin yritin syödä hesen kananugettia ja ihan pari pientä palasta meni alas, sit se öljyn haju ja kaikki taas ulos.. Tippaan ne pistää mut tätä menoa..
 
Terkkuja ekasta neuvolasta! :) juteltiin terkkarin kanssa mukavia ja saatiin kaiken näkösiä lippusia ja lappusia mukaan. Sain myös ens viikolle ajan varhaisultraan, koska ei olla varmoja viikoista kun raskauduin heti kaavinnan jälkeen. Oli tarkoituksena mennä joka tapauksessa yksityiselle ultraan varmistamaan, että siellä nyt oikeesti on sintti matkassa, mutta parempi meille näin..säästyy rahat :wink

Mulle uutena oireena on tullu paleleminen varsinkin iltaisin! Nyttenkin istun vilttien alla villasukat jalassa ja teemuki kädessä :D
 
Mulla pahoinvointi on alkanu pikkasen ehkä helpottamaan. Mut tänää on ollu niin karmea närästys, et oli pakko sen takia käydä kerran oksentamassa.
 
jensky, täällä kanssa palelemista varsinkin iltaisin. Illalla kun menee nukkumaan täytyy laittaa 3 peittoa päälle, villasukat jalkaan ja fleeceyöpaita päälle.
 
Takaisin
Top