Kesäkuun höpinät

Mulla on kanssa ollut edellisissä raskauksissa just sillä puolen miltä puolelta irtosi munasolu. Eikös siitä munarakkulasta tule keltarauhanen (saa korjata jos oon ihan hakoteillä! 😅) ja se kasvaa. Ensimmäisessä raskaudessa mulla tuli siihen joku ihme kasvannainen, täysin vaaraton kuulemma. Itelläkin mielessä pyörinyt kohdunulkoinen raskaus, mutta erona olis se että silloin kipu vaan yltyis eikä helpottais. Ja ilmeisesti kipu on silloin todella kovaa.
Tänään varhaisultrassa gyne totesi, että munasolu oli irronnut vasemmalta puolelta eli juuri tolta missä mulla oli tota lievää kipua eli varmaan tosiaan mullakin johtunut siitä toi pieni kipuilu vasemmalla puolella. Muistan hyvin tän viimeisimmän oviksen, koska kivut oli silloin jotenkin aiempaa voimakkaampia ja kumpaakin puolta särki alavatsalta.
 
Täällä tuppukylässä ei pääse edes ultraan, yksityiselle pitäisi mennä vaan seuraavat vapaat ajat heinäkuun puolessa välissä 😭 pääsin kuitenkin lääkäriin ja tilanne 50/50. Otettiin verikokeilla hcg arvo,oli 30400, mitä ikinä sekin sitten meinaa. Torstaina uusiin verikokeisiin, inhottavaa odottamista 🥺
 
Täällä tuppukylässä ei pääse edes ultraan, yksityiselle pitäisi mennä vaan seuraavat vapaat ajat heinäkuun puolessa välissä 😭 pääsin kuitenkin lääkäriin ja tilanne 50/50. Otettiin verikokeilla hcg arvo,oli 30400, mitä ikinä sekin sitten meinaa. Torstaina uusiin verikokeisiin, inhottavaa odottamista 🥺
Paljonko sulla on viikkoja?
 
Tiedättekö tunteen....

Olen kesälomalla jota olen odottanut piiiitkään 🤩 toivon että 3 viikkoa menisi super hitaasti että kerkeän nauttia lomasta... MUTTA 8.7 on varhaisultra jota ootan kuin kuuta nousevaa ja sen takia haluaisin että aika kuluisi nopeasti 🤪 vähän jännä tilanne 🤣
 
Ei täälläkään tuppukylässä pääse varhaisultraan ja miehen työt estää lähtemästä mihinkään kauemmas ultraan. Joten ei auta kun ootella elokuun alkuun et pääsee ultraan 😬
 
Jos torstaina on hcg noussut ja epäilys ettei mennytkään kesken niin lähen vaikka toiseen kaupunkiin ultraan että saan mielenrauhan
 
Täällä tuppukylässä ei pääse edes ultraan, yksityiselle pitäisi mennä vaan seuraavat vapaat ajat heinäkuun puolessa välissä 😭 pääsin kuitenkin lääkäriin ja tilanne 50/50. Otettiin verikokeilla hcg arvo,oli 30400, mitä ikinä sekin sitten meinaa. Torstaina uusiin verikokeisiin, inhottavaa odottamista 🥺
Hcg ainakin mun korvaan kuulostaa tosi hyvältä! Sen pitäisi tuplaantua noin kahdessa vuorokaudessa, mutta näissäkin on ihmiskohtaisia eroja. Toivottavasti on torstaina noussut 🙂

Edit / ainakin siis alussa pitäisi tuplaantua 48h välein, mutten tiedä pitäisikö enää noilla viikoilla. Voi olla että tahti tuolloin jo on hidastunut.

Tiedättekö tunteen....

Olen kesälomalla jota olen odottanut piiiitkään 🤩 toivon että 3 viikkoa menisi super hitaasti että kerkeän nauttia lomasta... MUTTA 8.7 on varhaisultra jota ootan kuin kuuta nousevaa ja sen takia haluaisin että aika kuluisi nopeasti 🤪 vähän jännä tilanne 🤣
Joo mulla sama! Oon lomalla mutta odotan vaan 6.7. varhaisultraa 😂
 
Muokattu viimeksi:
Huomasin äsken tiputteluvuotoa. Saa nähdä yltyykö mihinkään, alkoi kyllä ahdistamaan hirveästi. Onneksi torstaina on ultra 😔
Nämä vuotelut on kyllä ihan kamalia, kun aiheuttavat hirveästi pelkoa ja huolta. 😔 Voimia ❤️ Onneksi ultra on jo ylihuomenna!
 
Täällä tuppukylässä ei pääse edes ultraan, yksityiselle pitäisi mennä vaan seuraavat vapaat ajat heinäkuun puolessa välissä 😭 pääsin kuitenkin lääkäriin ja tilanne 50/50. Otettiin verikokeilla hcg arvo,oli 30400, mitä ikinä sekin sitten meinaa. Torstaina uusiin verikokeisiin, inhottavaa odottamista 🥺
En mä tiedä pääseekö kauhean monessa kunnassa, koosta huolimatta, varhaisultraan jos ei ole mitään ”syytä” (ivf-hoito tms). Itsekin menin yksityiselle ja asun pk-seudulla.

Tsemppiä odotukseen, toivotaan parasta!
 
Täällä myös paperiin tulee vaaleanpunaista, liekö eilisen "toiminnan" seurausta.. Onneksi ultra jo päivällä.. aiemmissa onnistuneissa raskauksissa ei ole ollut mitään vuotoja, joten kyllähän tuo säikäyttää kunnolla.
 
Täällä myös paperiin tulee vaaleanpunaista, liekö eilisen "toiminnan" seurausta.. Onneksi ultra jo päivällä.. aiemmissa onnistuneissa raskauksissa ei ole ollut mitään vuotoja, joten kyllähän tuo säikäyttää kunnolla.
Tsemppiä sinne! Toivottavasti ultrassa kaikki näyttää hyvältä 🥺

Täällä ei eilisen jälkeen ole onneksi tullut mitään. Tarkkailu on kyllä nyt kovasti päällä 🧐 Nyt kun saisi vaan hermot vielä laantumaan.
 
Mulla punertava tuhru johtui pienestä hematoomasta. Toivottavasti teillä jolla vähän vuotelee, olisi sama juttu! 🤗 Todennäköisesti näin on, etenkin jos teillä ei ole kovia kipuja.
 
Kahden tunnin päästä ultra ja mua jännittää todella paljon. En tiiä miten selviän sinne saakka. Muutenkin oon nyt nukkunut todella huonosti koko viikon niin on hermot riekaleina senkin takia. Kunpa vain kaikki olisi hyvin 🤞
Tsemppiä ultraan! ❤️ Toivottavasti kaikki on kunnossa, ymmärrän kyllä jännityksen!

Mullakin tänään 16:30 taas ultra, kun eilen tuli vähän enemmänkin verta. Alaselkääkin taas särkee, mikä aiheuttaa myös lisää ahdistusta.
 
Tsemppiä päivän ultrauksiin ❤️
Tsemppiä ultraan! ❤️ Toivottavasti kaikki on kunnossa, ymmärrän kyllä jännityksen!

Mullakin tänään 16:30 taas ultra, kun eilen tuli vähän enemmänkin verta. Alaselkääkin taas särkee, mikä aiheuttaa myös lisää ahdistusta.
Voi toivottavasti kaikki pikkusella edelleen hyvin ja johtuu vaan aiemmasta hematoomasta 🥰
 
Tsemppiä ultriin ja toivotaan että kaikkien masuissa on kaikki hyvin ❤️

Mä koitan jotenkin selvitä eteenpäin päivissä, meidän perheen koira lopetettiin eilen ja ikävä painaa 💔 onneksi raskaus nyt siinä mielessä suht pitkällä (9+0) että parin päivän itkeskelyt ei mitään suurta stressiä sikiölle aiheuta, mutta toki koitan nyt jo ihan itsenikin takia pitää pakan kasassa suurimman osan päivästä.
 
Tulokset tuli, hcg oli 39800 eli ei ole noussut kuin 9400. Mun käsittääkseni pitäisi tuplaantua parissa päivässä.
Lääkäri vissiin huomenna soittaa tuloksista. On tää niin perseestä.
 
Takaisin
Top