Kesäkuun höpinät

Täällä oli myös kaikki hyvin. Heti valui huolet pois kun näkyi papu ja syke ❤
Kävin toissapäivänä varhaisultrassa, jossa kaikki hyvin. Laskettu aika siirtyi 1.2. -> 29.1. eli en tiedä pitääkö tässä nyt hypätä toiseen ryhmään :Grinning Face:
:Glowing Star::Glowing Star::Glowing Star:Huojentavaa on saada lukea, että kaikki ollut niinkuin kuuluukin!

Varmuuden vuoksi lähetin teille molemmille tulemaan tuolta yleisestä varmuusvarastosta lisä sangolliset vauvaliimaa, niin ei tarvitse jatkossakaan nuukailla sen käytössä :Green Heart:
 
Muokattu viimeksi:
Tulokset tuli, hcg oli 39800 eli ei ole noussut kuin 9400. Mun käsittääkseni pitäisi tuplaantua parissa päivässä.
Lääkäri vissiin huomenna soittaa tuloksista. On tää niin perseestä.
Eikös se tuplaantuminen hidastu alun jälkeen? Toki en nyt muista milloin oot käynyt viimeksi enkä näistä kyllä muutenkaan täysin oo perillä, mutta mun mielestä luin jostain että se tuplaantuminen hidastuu jossain vaiheessa
 
Ihanaa lukea iloisia ultrakuulumisia! 😍 Vielä, kun itse jaksaisi odottaa ensi tiistaihin! Ja kaikki olisi hyvin 🤞🏻

Sama! Itsekin pitäisi jaksaa odottaa ensi tiistaihin. Itsellä aika vähän oireita, niin tuntuu, ettei olisi raskaana ollenkaan...
 
Eikös se tuplaantuminen hidastu alun jälkeen? Toki en nyt muista milloin oot käynyt viimeksi enkä näistä kyllä muutenkaan täysin oo perillä, mutta mun mielestä luin jostain että se tuplaantuminen hidastuu jossain vaiheessa
Voi jospa näin olisi 🙏🙏🙏
Huomenna toivottavasti viisaampia, ymmärsin että jos lääkärin mielestä arvot sen puolella että raskaana olisin edelleen niin pääsen ultraan koska katsottava sitten mistä vuoto johtuu. Nyt peukut pystyyn 👍👍👍 liityn hetimiten salaiselle puolelle kun ja jos varmistuu että kaikki on hyvin 🙏❤️
 
Eikös se tuplaantuminen hidastu alun jälkeen? Toki en nyt muista milloin oot käynyt viimeksi enkä näistä kyllä muutenkaan täysin oo perillä, mutta mun mielestä luin jostain että se tuplaantuminen hidastuu jossain vaiheessa
Clearblue
  • Raskaustestit
  • Ovulaatio- ja hedelmällisyystuotteet
  • Oletko raskaana?
  • Kuinka tulla raskaaksi?

  1. Etusivu
  2. Clearblue-raskaustestit
  3. Kaikki, mitä sinun tarvitsee tietää hCG-tasoista raskauden alkuvaiheessa

Kaikki, mitä sinun tarvitsee tietää hCG-tasoista raskauden alkuvaiheessa​

 
Voi jospa näin olisi 🙏🙏🙏
Huomenna toivottavasti viisaampia, ymmärsin että jos lääkärin mielestä arvot sen puolella että raskaana olisin edelleen niin pääsen ultraan koska katsottava sitten mistä vuoto johtuu. Nyt peukut pystyyn 👍👍👍 liityn hetimiten salaiselle puolelle kun ja jos varmistuu että kaikki on hyvin 🙏❤️

Täällä luki että 6 viikon jälkeen tuplaantumisaika pitenee 96h.

Toivotaan parasta!
 
Lääkäri kirjoitti, hcg nousu hitaahko, kyseessä joko uhkaava keskenmeno tai jo kesken mennyt. Uusi hcg kontrolli VIIKON PÄÄHÄN. Mun pää hajoo viikon sisällä jos joudun niin kauan odottamaan 😭😭😭
 
Lääkäri kirjoitti, hcg nousu hitaahko, kyseessä joko uhkaava keskenmeno tai jo kesken mennyt. Uusi hcg kontrolli VIIKON PÄÄHÄN. Mun pää hajoo viikon sisällä jos joudun niin kauan odottamaan 😭😭😭
Oon tosi pahoillani! 💔 Pääsisitkö mihinkään yksityiselle varhaisultraan ennen tuota? Itsekään en kestäisi viikon odotusta tuossa epätietoisuudessa 😔 Jos ultrassa näkyisi viikkojaan vastaava alkio, en olisi huolissani hitaasti nousevasta hcg:sta.
 
Oon tosi pahoillani! 💔 Pääsisitkö mihinkään yksityiselle varhaisultraan ennen tuota? Itsekään en kestäisi viikon odotusta tuossa epätietoisuudessa 😔 Jos ultrassa näkyisi viikkojaan vastaava alkio, en olisi huolissani hitaasti nousevasta hcg:sta.
No ku ei oo aikoja yksityiselle kun vasta puolessa välissä kuuta, eli ei auta sekään tässä tilanteessa 😭😭😭
 
No ku ei oo aikoja yksityiselle kun vasta puolessa välissä kuuta, eli ei auta sekään tässä tilanteessa 😭😭😭
Voi ei! 😔 Eikä missään lähikaupungeissa ole ultra-aikoja lähempänä? Varmaankin kaikki yksityiset lääkäriasemat tekee varhaisultria, lisäksi Tampereen ja Helsingin Perhe-Artessa näkyy olevan vapaita aikoja ihan lähipäivinä.
 
Oon yrittänyt selailla mut ei 🥺
Kannattaa vielä kokeilla myös soittaa ja kysyä puhelimitse. Monilla ei ole kaikki ajat näkyvillä netissä, esim. Dextralla näytti tyhjää vapaiden aikojen kalenteri mutta soittamalla sai silti ajan!

Tsemppiä epätietoisuudessa elelyyn 💕😔
 
Lääkäri kirjoitti, hcg nousu hitaahko, kyseessä joko uhkaava keskenmeno tai jo kesken mennyt. Uusi hcg kontrolli VIIKON PÄÄHÄN. Mun pää hajoo viikon sisällä jos joudun niin kauan odottamaan 😭😭😭
Tsemppiä Nennu.. toivotaan että kaikki olisi kuitenkin hyvin ❤ ja jospa saat jonkin ajan ennen .. viikko on varmasti pitkä aika odottaa 😔
 
Takaisin
Top