Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rita29 tykkäsin siis miehesi pääsykokeisiin menosta, en painajaisesta
Mäki jouduin heräämään jo viideltä, kun kuopus päätti ettei enää nukuta. Väsyttää ja ois väsyttäny silloinki. Esikolla on tänää viimenen eskaripäivä. On muuten ollu ihan paras vuosi siellä. Edellisvuoden oli toises pk:ssa ja siel ei mikään sujunu henkilökunnan ja meiän välillä, lasta kohdeltii erityislapsena vaikkei sitä ole, ja täysin silmätikkuna. Älykäs lapsi tietenkin reagoi ohjaajien käytökseen ja käytti hyväkseen kaiken mahdollisen. Eli pelkkiä ongelmia. Eskarivuodeks haettiin toiseen paikkaan ja kaikki sujui ku tanssi. Todella luotettavat työntekijät, jotka puhaltaa koko talossa yhteen hiileen ja johdonmukaisesti. Tieto kulki kodin ja pk:n välillä ja meitä vanhempia kuunneltiin Lapsi kehittyi silmissä loistavaks koululaisen aluks ja kasvoi henkisesti todella hurjasti. Itkuha siinä aamulla tuli (hoitajillakin) ku viimestä kertaa pariin vuoteen nähdään. Parin vuoden päästä sit keskimmäisen vuoro mennä eskariin :)
Mä olin viimekesänä kamalissa helteissä viimesimmilläni raskaana ..puuh! :D ei ole aika kuultanut vielä muistoja :D
Viime kesän helteet ei ollu mitään verrattuna niihin kesän 2010 helteisiin :D Pahin oli heinäkuu ja esikko päätti syntyä 9 päivää yli lasketun. Viimesimmät päivät meni itkiessä kun oli niin kuuma eikä ilma liikkunu mihinkään. Lämpötilat oli silloin pahimmillaan melkein 35 astetta ja yölläkään laskenu alle 15. Eka viileämpi päivä oli se kun kotiuduttiin ja sen jälkeen helleputki jatku. Venäjällä oli ne suuret metsäpalot ja savun haju kulkeutu tänne päijät-hämeeseen asti Mä oon niin onnelline et ei sen jälkeen sellasta oo ollu, mut saa nähä koska seuraava vastaava tulee.