Kesäkuun höpinät :)

Sai pukea niinkuin talvella, kun lähin istuttamaan mansikantaimia. :D Saa myös huokaista helpotuksesta kun ei tarvi enää eskarilaista kuskata. Saadaan vauvan kanssa aamusin röhnöttää sängyssä vähä pidempään. :Heartred
 
Mä lähin aamulla viemään koiria ulos, niin eikös sit alkanut satamaan kaatamalla ja kädet ihan jäässä, hyrrr. Kesä, mikä se sellainen on xD
 
Mä lähdin esikon kaa viikoks lomalle sukulaisten luo Imatralle ja tietty pakkasin aivan liian vähän vaatetta itelleni mukaan, onneks äitin vaatteita pystyy lainata :)
 
Huomenta, kiva herätä painajaiseen.. en tykkää. Enhän mä sit sen jälkeen saanutkaan enää unta, no ei voi mtn. Mies lähti äsken Helsinkiin pääsykokeisiin ammattikorkeeseen, hassua. Tsemppiä rakkaalle :Heartred
 
Suomen kesähän on tunnetisti lyhyt ja vähäluminen. Eilen heitti taivaalta siihen tahtiin rakeita että ihmiset ajo autot tienreunaan. Hyvä kun oman auton keulaa näki :D
 
Tässä juuri mietin jos hakisi takkaan puita :D
 
Mies sano että eilen sato töisdä välillä ikävästi rakeita vaakasuoraan naamaan että pisteli :p

Tääll vieläkin sairastellaan. Tänään on niin kipeä kurkku ettei satunnaista kuiskasua enempää tule puhuttua :inpain:
 
Rita29 tykkäsin siis miehesi pääsykokeisiin menosta, en painajaisesta :wink

Mäki jouduin heräämään jo viideltä, kun kuopus päätti ettei enää nukuta. Väsyttää ja ois väsyttäny silloinki. Esikolla on tänää viimenen eskaripäivä. On muuten ollu ihan paras vuosi siellä. Edellisvuoden oli toises pk:ssa ja siel ei mikään sujunu henkilökunnan ja meiän välillä, lasta kohdeltii erityislapsena vaikkei sitä ole, ja täysin silmätikkuna. Älykäs lapsi tietenkin reagoi ohjaajien käytökseen ja käytti hyväkseen kaiken mahdollisen. Eli pelkkiä ongelmia. Eskarivuodeks haettiin toiseen paikkaan ja kaikki sujui ku tanssi. Todella luotettavat työntekijät, jotka puhaltaa koko talossa yhteen hiileen ja johdonmukaisesti. Tieto kulki kodin ja pk:n välillä ja meitä vanhempia kuunneltiin :Heartred Lapsi kehittyi silmissä loistavaks koululaisen aluks ja kasvoi henkisesti todella hurjasti. Itkuha siinä aamulla tuli (hoitajillakin) ku viimestä kertaa pariin vuoteen nähdään. Parin vuoden päästä sit keskimmäisen vuoro mennä eskariin :)
 
Hyvää kesäkuuta kaikille. Eiköhän se viimeistään Juhannuksen jälkeen lämpene.. Kuulemma tänään menee rikki kesäkuun lumiennätykset. :D Mä odottelen innoissani ens viikon ke lähtöä Espanjaan, joten ei harmita niin nää kylmät ilmat. :P
 
Rita29 tykkäsin siis miehesi pääsykokeisiin menosta, en painajaisesta :wink

Mäki jouduin heräämään jo viideltä, kun kuopus päätti ettei enää nukuta. Väsyttää ja ois väsyttäny silloinki. Esikolla on tänää viimenen eskaripäivä. On muuten ollu ihan paras vuosi siellä. Edellisvuoden oli toises pk:ssa ja siel ei mikään sujunu henkilökunnan ja meiän välillä, lasta kohdeltii erityislapsena vaikkei sitä ole, ja täysin silmätikkuna. Älykäs lapsi tietenkin reagoi ohjaajien käytökseen ja käytti hyväkseen kaiken mahdollisen. Eli pelkkiä ongelmia. Eskarivuodeks haettiin toiseen paikkaan ja kaikki sujui ku tanssi. Todella luotettavat työntekijät, jotka puhaltaa koko talossa yhteen hiileen ja johdonmukaisesti. Tieto kulki kodin ja pk:n välillä ja meitä vanhempia kuunneltiin :Heartred Lapsi kehittyi silmissä loistavaks koululaisen aluks ja kasvoi henkisesti todella hurjasti. Itkuha siinä aamulla tuli (hoitajillakin) ku viimestä kertaa pariin vuoteen nähdään. Parin vuoden päästä sit keskimmäisen vuoro mennä eskariin :)

Hehe eipä mittään :D
 
Innolla odotan lämpösiä, jopa helteisiä kesäpäiviä. Ainoa harmi viime raskauden kuumina päivinä oli aivan järkyttävä turvotus jaloissa. Crocksitkaan ei mahtunu jalkaan ja polvesta varpaisiin oli kaikki yhtäpaksua pökkelöä monta päivää parhaimmillaan :D
 
Mä olin viimekesänä kamalissa helteissä viimesimmilläni raskaana ..puuh! :D ei ole aika kuultanut vielä muistoja :D
 
Mä olin viimekesänä kamalissa helteissä viimesimmilläni raskaana ..puuh! :D ei ole aika kuultanut vielä muistoja :D

Mieki olin! Mua huvitti ku kaikki taivasteli että kuinka mun on varmaa paha olla yms. Mä vaa tyytyväisenä makasin kaiket päivät bikinit päällä aurinkotuolissa. :D
 
Viime kesän helteet ei ollu mitään verrattuna niihin kesän 2010 helteisiin :D Pahin oli heinäkuu ja esikko päätti syntyä 9 päivää yli lasketun. Viimesimmät päivät meni itkiessä kun oli niin kuuma eikä ilma liikkunu mihinkään. Lämpötilat oli silloin pahimmillaan melkein 35 astetta ja yölläkään laskenu alle 15. Eka viileämpi päivä oli se kun kotiuduttiin ja sen jälkeen helleputki jatku. Venäjällä oli ne suuret metsäpalot ja savun haju kulkeutu tänne päijät-hämeeseen asti :hungover: Mä oon niin onnelline et ei sen jälkeen sellasta oo ollu, mut saa nähä koska seuraava vastaava tulee.
 
Viime kesän helteet ei ollu mitään verrattuna niihin kesän 2010 helteisiin :D Pahin oli heinäkuu ja esikko päätti syntyä 9 päivää yli lasketun. Viimesimmät päivät meni itkiessä kun oli niin kuuma eikä ilma liikkunu mihinkään. Lämpötilat oli silloin pahimmillaan melkein 35 astetta ja yölläkään laskenu alle 15. Eka viileämpi päivä oli se kun kotiuduttiin ja sen jälkeen helleputki jatku. Venäjällä oli ne suuret metsäpalot ja savun haju kulkeutu tänne päijät-hämeeseen asti :hungover: Mä oon niin onnelline et ei sen jälkeen sellasta oo ollu, mut saa nähä koska seuraava vastaava tulee.

Kesä 2011 oli myös aika jäätävän kuuma:D
 
Mä en ollu silloin raskaana niin ei muistu mieleen niin hyvin :grin
 
Ai kamala miten voi vauvakuume vaan kasvaa, vaik raskaana onkin :grin Eilen mentii mun porukoille viettämään myöhässä äitienpäivää ku varsinaisena päivänä ei sopinu kaikille. Nyt siellä oli sit myös mun veli perheineen ja heillä 2 viikkonen pieni poika :Heartred Asuvat sen verran kauempana ettei päästä kovin usein näkemään. Mutta niin hirmusen pieni. Ei mikää vauva voi olla niin pien :D Tai voi ja voi olla pienempikin, mut omat ollu kaikki isompia jo syntyessään niin tuntui siks iha kauhean pikkuselta :love017
 
Takaisin
Top