Kesäkuun hölinät

Mulla olis suunnitelmana palata koulun penkille syyskuussa 2018, niin valmistuiskin joskus.
 
Mä jännitän täällä miten töiden käy... Parin viikon sisällä pitäisi selvitä jatkuuko määräaikainen sopimus uudella määräaikaisella vai vakkarilla - tai jos ei kummallakaan niin pitänee olla tasa-arvovaltuutettuun yhteydessä o_O
Haaveilen kyllä nyt vakkarisopimuksesta, koska olisihan se kiva tietää aikanaan palaavansa johonkin. Ajatuskin uuden työpaikan hakemisesta stressaa, saatika sitten ajatus uudesta duunista...
 
Barbieq, Toivottavasti sen vakkaripaikan saat! Aina mukavampi kun tietää että on mihin palata. :)
 
^Kivanoloisia kuoseja tämän vuoden pakkauksessa. Miten kauan toimituksessa kesti? Itse säästän tilauksen hiukan myöhemmäksi niin pääsemme miehen kanssa yhdessä hypistelemään sisältöä.
 
Tämän vuotinen pakkaus on ehkä ihanin mitä on ollut! ♡ Vakavasti mietittiin sitä rahan ottamista mutta nuo ovat vaan niin ihania että pakko tuo pakkaus on saada! :happy:

Ihanaa että toiset on jo päässeet hypistelemään pakkausta ja osalla se on jo matkalla!
Kauankohan menee jos tänään laitan tilaukseen..
 
Tämän vuotinen pakkaus on ehkä ihanin mitä on ollut! ♡ Vakavasti mietittiin sitä rahan ottamista mutta nuo ovat vaan niin ihania että pakko tuo pakkaus on saada! :happy:

Ihanaa että toiset on jo päässeet hypistelemään pakkausta ja osalla se on jo matkalla!
Kauankohan menee jos tänään laitan tilaukseen..

Minulle pakkaus tuli n. 1,5 viikossa [emoji4]
 
Mullakin pakkaus odottaa vihdoin postissa :) kohta fyssärille niin samalla käyn hakemassa. päätöksessä kesti 1 pv ja siitä pakkaus matkahuollossa tasan 2 vk. Ja ei tarvinnu yhtään miettiä otetaanko kun oli niin nätti tänä vuonna, tosi ihania kuoseja :Heartred

Meillä siitä onnellinen tilanne että on tosi kohtuullinen laina, että lainanhoitoon/kk ei mene hirveitä summia.

Olen ollut kotona nyt reilu 1,5 v, kävin välissä 3 kk töissä jolloin mies piti isyysvapaat ja lomat ja sitten jäin hoitovapaalle. esikoinen on siis edelleen kotona nyt 1,5 vuotiaana. Nyt vasta tuntuu että olisi teoreettinen mahdollisuus hänet hoitoon laittaa, että pärjäisi, nauttisi ja hyötyisi siellä olosta. Toivoisin että toistakaan ei tarvitsisi laittaa hoitoon ennen kuin aikaisintaan 1,5 v.

Hoitovapaan alkaessa säästäminen laitettiin jäähylle mutta muuta ei ole oikeastaan tarvinnut tehdä. Remppasäästöön ei nyt mene mitään mutta kerkeäähän sitä myöhemminkin. Toiveissa olisi että ei ihan kauheasti tarvisi niitä jo olemassa olevia säästöjä syödä. Mies kyllä haluaisi että olisi taas kahdet tulot mutta minusta olisi ihan kauheeta että mun pieni lapsi olisi jonkun muun seurassa enemmän aikaa päivässä kuin mitä kummankaan oman vanhemman, kun kerran vaihtoehtokin on.
 
Kyllä se kummasti helpottaisi meilläkin, jos mies pystyisi tekemään töitä. Mutta näillä mennään.
 
Me kituutettiin silloin kahden ekan aikana ja oikeestaa vasta nyt ollut raha asiat ok mallilla. Ei ole säästöjä niin pakko keksiä jotain kun äippäloma loppuu. Mutta onneksi sinne on aikaa. Kaikilla kuitenkin on eri elääntilanteet.
 
Nyt on boksi oottamassa tossa mut meille paukahti vieraita ja haluan fiilistellä rauhassa.. et vielä odottavalla kannalla et pääse hypistelemään :)
 
Nyt on hypisteltykin :) mun ehdoton lemppari on tuo sateenkaariväreissä oleva body :Heartred niin kaunis! Ja ihan mahtava tuo uutuus gollegehaalari. Ja huippua että potkuhousuja oli enää vaan yhdet ja puolipotkareita tais olla 6 kpl.

Toppahaalarista en niin välitä, esikoisella oli paljon nätimpi jota lienee tullaan käyttämään kakkosellakin.

Nyt kun vielä keksis mihin tuon megaboxin saa mahtumaan :)
 
Ihania just ne raidalliset vaatteet. Itse tykkäsin myös unipussista. Lakanoiden kuosi ei oikein säväyttänyt, mutta kaikenkaikkiaan ihana boxi!
 
Itselläni on taas se tilanne että olen työtön.. Syksyllä taas ois tarkoitus aloittaa yksi koulu monimuotoopiskeluna. Saa nähdä miten vauvan kanssa onnistuu, mut ainakin koulussa on lähiopiskelua sen verran harvoin että ei pitäisi olla kovinkaan mahdoton homma.. ☺️
Mä odottelen että se äitiyspakkaus tulisi, taisin viime viikolla laittaa sen hakemuksen
 
Mä taian ottaa rahana, ostan kankaita sit ku nyt "tyttö" kankaita vaa löytyy.. :)
 
Ei jestas millaseks hormonihirviöks sitä voi ihminen muuttua. Eilen pillitin tv:n edessä kun katsoin vikan jakson Skamia. Ymmärtäisin, jos olisin 16v, mutta näin kyynisenä ja tylsänä 29 vuotiaana ei teinidraamojen enää pitäis itkettää.
Nyt sitten tänään olen pillittänyt useampaan kertaan, koska fb:ssä on tullut vastaan paljon Harry Potter 20-v juttuja. Minähän sitten täällä nyyhkin sitä, kuinka jotkut hahmot ovat niin rakkaita ja kuinka ihania muistoja niihin liittyy, miten teininä jonotettiin niitä kirjoja kaupan edessä ja miten iso juttu se kirjasarja on mulle ollut.

Tietysti vastapainona sitten välillä tulee itku, kun hirvittää miten pärjään lapsen kanssa, entä jos vieraannun miehestä, mitä jos oon ihan p*ska mutsi, entä jos lapsi ei tunnu omalta, mitä jos mitä jos mitä jos.. Onneks lopulta aina kumminkin mieli aina vähän rauhoittuu... hetkeksi. :rolleyes:
 
Mä en nyt tiiä pitäiskö tota äitiyspakkausta nyt hakea erikseen ja tukia vasta sit myöhemmin, koska haen viim. 6 kk tulojen mukaan... Toissavuonna kun en ollut päivääkään töissä.
 
Mä en nyt tiiä pitäiskö tota äitiyspakkausta nyt hakea erikseen ja tukia vasta sit myöhemmin, koska haen viim. 6 kk tulojen mukaan... Toissavuonna kun en ollut päivääkään töissä.
Ne edellisten 6kk tulot katsotaan mun mielestä siitä päivästä taaksepäin kun äitiysloma alkaa. Eli jos jäät vaikka 1.10. äitiyslomalla, lasketaan ne tulot syyskuusta taaksepäin :)
Korjatkaa jos olen väärässä!
 
Takaisin
Top