Kesäkuu!

Anteeksi Jäde jos pahotit mielesi! En todellakaan vinoilla tarkoittanut vaan ihan vilpittömästi olis kiva oppia tuntemaan sinutkin ihan "kasvotusten" eikä jonkin anonyymin profiilin kautta. Mun mielestä tämmöset foorumit on niitä anonyymejä profiileita varten ja feisbuukissa oltais ihan omana itsenämme. Varsinkin jos ollaan sitä kesätapaamistakin järkkäämässä niin ennemmin tai myöhemmin nähtäis toisemme ihan oikeasti kasvotusten niin mitäpä sitä sit enään peittelemään sitä kuka on :)
 
En minä vittuillut, ennemmin ihmettelin että mikä mahtaa olla syynä että et halua tulla sinne? Tietysti jokaisella oma asiansa se on. Mutta kerta tää nyt käänty näin niin minä lopetan tähän. Jos mukaan haluat niin varmasti osaat sitten sanoa että voidaan ryhmä hetkellisesti laittaa näkyväksi jotta pääset mukaan :)
Kuitenkin siellä pystyy tutustumaan aivan erilailla, ja puhumaan paljon asioista joita ei täällä kaikkien luettavana viitsi kirjoittaa. Siellä kun kaikilla on se ajatus, että mitä siellä kirjoitetaan ja mistä siellä keskustellaan niin niitä ei kirjoteta mihinkää muualle ja ne jää sinne ellei sitten asiaansa itse halua täällä kirjoittaa..
Ja mikä ihaninta siellä vaihtuvat valokuvatkin suojatusti :)


Meidän jäpikkä tänään 10kk :Heartred
 
Silloin kun ryhmä on "avattuna" suljetuksi facebookissa, nii kuka tahansa näkee osallistujat... kunhan löytää ryhmän. Mut nytkin suljettu on taas vaihdettu salaiseksi (kun jäde ei liittynytkään), nii ulkopuoliset ei pysty yhdistään nimeä vaun nimimerkkiin (jos ylipänsä jotenkin osaisi yhdistää) :)

Mietin, että olisko ihankauheeta sortoa, jos mietittäis tapaamista fabon puolella? Ilmoteltas siitä täällä/laitettaa kyselyä päivämääristä tms. ja yksärillä vois sit kysellä tarkemmin? Tamperehan voitti äänestyksen, nii sinne ainaki vois sopia meetinkiä?
 
Mä oon kans sitä mieltä että miitinki ois helpompi siellä, ja varsinkin jos lyös päivämäärää ja paikkaa lukkoon. Muutenhan sinne voi eksyä kuka tahansa :grin laittaa täällä sitte yksärillä tietoa niille jotka haluais tulla mukaan mutta ei oo facen puolella?

Tampereen lisäksi oli myös Helsinki toisena :)
 
Tuskin kukaan pahalla tarkoitti tuota asiaa Jäde. :) Musta se ei ainakaan jotenkin tuntuis kovin kivalta, että kun itse on ryhmässä oikeesti omalla henkilöllisyydellään, niin joku onkin sitten feikkiprofiililla. Mullakin on salattu profiili facebookissa, eikä mun juttuja näe kukaan muu kuin mun kaverit, eli ei myöskään elomammojen ryhmässä olevat ihmiset. Eikä meidän ryhmän kommentit ja jutut näy sun facebook kavereille. :thumright Mutta ihan kuinka tykkäät, tuut tai et. :happy119
 
Ihana aamu!!!! Aurinko paistaa! Tänään ostaan miehelle paitoja ja pojalle kesäkengät. Hihiii.. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Me käytiin lauantaina ideaparkissa hakemassa mulle uusia vaatteita kun tuntuu et mulla ei oo yhtään kivaa paitaa.. Oon täs parin vuoden sisällä ruvennu uskaltaa käyttää kirkkaita värejä ja ostin nyt pari kesäpaitaa limenvihreenä ja kirkkaan keltasena... vaatekaappi on pullollansa mustaa/harmaata...
ja poijalle käytii ostaas ihan uus lelu :)
Matka meni muuten hyvin mut loppuvaihees poikaa rupes kiukuttaa eikä suostunu nukkuu rattais... Lähettiin si ajois pois sieltä ja poika nukahti heti autoon... Poikettiin matkalla hakemas vähä ruokaa ajokaistalta niin sai toinen nukkua koko matkan kotiin :)
 
Meil meni loppuviikko ns. päivystämiseen ja tää päivä samoin. Meiän kerrosatalossa nuohottii hormit ja se tehtii ekaa kertaa ikinä tähän taloon. Ohjeistukses lukee et kymmenen vuoden välein ja tää talo on ollu pystys 21 vuotta (jos oikein muistan). Viikonloppuna mies kävi kaverisa kans laivalla, ja mä kävin tyttöjen kans mummilas lauantaina ja sunnuntaina oli mun serkun rippijuhlat. Rippijuhlilla tunnelmaa latisti se et Tyynel puhkes siel hammas. Raukka huus suoraa huutoa kummisedän sylis sil aikaa ku ite join kahvit. Ja ku Tyynel päikkäritki jäi lyhyenlänniks ni oli muutenki rankka reissu. Tänää sit tuliki tyttöjen täti käymää ja Tyyne alkoki yhtäkkiä vierastaa vaik tää vaihe oli jo ehtiny menee ohi. tais se eilinen reissu olla liikaa ni alko uudestaa se vierastaminen sitte :sad001
 
Mä tykkään muuten aika neutraalin värisistä vaatteista mutta keväällä ja kesällä on kiva ostaa jotain värikkäämpää :)
 
Hitusen lämpimämpää keliä kaivattaisiin kyllä. Onneksi sentään joka paikka vihertää, niin on mukava esim. lenkkeillä, kun vaan on tarpeeksi päällä. :) Miullakin on nyt uusi pyörä, ostin käytetyn vastaavanlaisen pyörän sen tilalle, josta niitä osia lähti kävelemään. Olisi muuten pelkät osat maksaneet siihen pyörääni lähes 250 euroa. :D Päätin, ettei sitä korjata vaan ostin tosiaan toisen tilalle. Sikälikin parempi, että tuossa toisessa on sentään käytön jälkiä (rungossa haalistumaa ja naarmuja), joten ehkä se ei niin houkuttele pyöränosavarkaita. Oman pyörän runko hohti edelleen uutuuttaan, niin kohta ois varmaan uudetkin osat viety. Täällä kuulemma tehdään todella paljon pyörä- ja pyörän osien varkauksia. :eek:

Mutta niin, pyörä ja kesä, siitä piti mainitsemani, että nyt on sitten toinen pyörän istuinkin ostettu, joten päästään koko perhe pyörälenkeille yhdessä. Tuosta hitusen koleasta säästä huolimatta aateltiin käydä tänään kokeilemassa. Saa vaan Kiirallekin pukea varmaan fleecehaalarin vk-haalarin alle. :D Isomman kanssa eilen käytiin jo lenkki heittämässä. Ja käytiin muuten raveissakin eilen! Isomman kanssa vain, kun eipä se Kiira olisi mitään siellä ymmärtänyt kuitenkaan, hyvä jos tuo kolmevuotiaskaan. Mutta ne oli sellaiset ekakerta-ravit, niin siellä oli muutakin ohjelmaa ja puuhaa myös noille pienille, niin hyvin siellä viihdyttiin melkein 3 tuntia. :D Liia kävi mm. pomppulinnassa ja poniajelulla. Ihan hauska reissu, vaikka kylmä keli kyllä vähän sotki. Kivempi olisi katsella niitä raveja ulkoa ja ihan radan varresta, mutta eipä tuolla hirveästi ulkona jaksanut olla, kun oli niin viileä keli. Noh, eiköhän se keli vielä lämpene jossain kohtaa. :)
 
Lämpenee lämpenee taatusti... sitä ja uimakelejä odotellessa. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Täälä paistaa arska ja on +10 astetta. Tuulee vaan niin paljon, että saa kiittää onneensa ettei oo peruukkia :eek:
 
Nii siis en tykkää läntistä lunta vaa 10kk piipertäjästä :)

Ihan kauheen nopeesti menee aika, vaikka toisaalta vasta 10kk synnytyksestä vaikka musta ainakin
untuu siltä että siitä olis paljon kauemmin. Vuosi sitten kovasti odoteltiin että kesä menisi lopuilleen ja sais ne pikkuiset nyyti syliin.. voih sitä aikaa :Heartred
 
Niinpä. Vuosi sitten oli kyl niin jänniä aikoja.. ja oli muuten tosi lämpimät uimavedet ainakin mun suosikkipaikassa, nimittäin tähän aikaan mä jo polskuttelin minkä kerkesin. Nyt ei puhettakaan et uskaltaisin uida... oli nimittäin tosi kylmää kun viikonloppuna kokeilin.. :P
 
Kyllä sitä jussina on pakko vaan sitä uimista kokeilla vaikka tulis lunta :)
 
No en tiiä... Ollaan porissa koko jussi ja sen jälkeenkin ja se merivesi... hädin tuskin jäät lähteny... hehhehee.. Tosin siel on appivanhemmilla siikaisissa pieni kesäpaikka oman lammen rannalla nii siel vois olla lämmin vesi.. ehkä siellä vois uida, jos on lämmin sää. Minusta tullu vanhemmiten vilukissa.... :D
 
Takaisin
Top