Kesäkuu



Kohtahan sä et enää saa syödä buranaa? Mulle sanottiin, että voi aiheuttaa keskenmenon jos syö kovin montaa viikossa ja max 1 viikossa olis sallittu.

Outoa että oot parasetamolille allerginen, sillehän on kai täysin melkee mahotonta olla allerginen :O  Mitä oireita sulle tulee siitä?


Päänsärky johtuu siitä P:llä alkavasta hormonista, en tarkkaan muista mikä se oli.... Mutta mullakin oli kamalasti päänsärkyä. 

Tänne myös väsymys palannut.
 
Joo toivon tosiaan et tää jomotus loppuu siihen mennessä kun ei enää Buranaakaan saa vedellä...
Mulle ei terkka sanonut mitään rajoituksia sen syömisestä ennen viimeistä kolmannesta, mutta oon kyllä koittanut aika varovaisesti popsia. Parasetamolista tulee sellanen kutiseva päästä varpaisiin nokkosihottuma. Harvinaista että sille on allerginen mutta mun kohdalle jostain syystä osunut...
 


Pakko avautuu teille, kun mua vaivaa yks juttu!


Mä lopetin 2010 syksyllä pillerien käytön, koska mulla ei ollut menkkoja ja lääkäri käski. Mähän en voi käyttää ehkäisyäkään kondomin muodossa, kun se ärsyttää mun ihoa. Elinpäs sitten ilman ehkäisyä normaalissa seksisuhteessa 2010 syksystä vuoden 2011 loppuun. 

Mulla ei ollut pahemmin menkkojakaan, mitä nyt joskus tiputteli tai oli semmoset HYVIN pienet tai lyhytkestoiset. Lääkäri antoi mulle joulukuussa 2011 keltahormonikuurin, jotta saadaan kroppa toimimaan oikein ja sieltähän ne menkat tuli, mutta taas säälittävinä. Seuraavat menkat tulikin sitten 31.1. parin kuukauden tauon jälkeen taas minimaalisina. Ne jäikin mun viimesiks menkoiks.... Kahdeksan viikon päästä huomasin olevani raskaana.

Oudointa koko jutussa on se, että jouluna aloin käyttämään ehkäisyä. 


Mua vaan ihmetyttää, että miten näin voi käydä? :D

Olkoon tää pienokainen tavallaan sitten vahinko, ei se meitä haittaa. Alkujärkytyksen jälkeen kuitenkin kumpikin muisti, että täysin toivottu ilo-uutinen sinänsä. Oltiin me anyway parinvuoden sisässä hankkimassa lapsia, joten ei haittaa, että tulikin nyt aikaisemmin. 

Silti en jaksa aina tajuta, että miten oikeesti voi käydä näin :D :D
 
Ihanaa kun vauvat alkaa ilmoitella olemassaolostaan jo monille !! Kyllä se itselle ainakin on helpottava tunne kun masuasukki heittelee mahaa mihin sattuu, ainakin tietää että elämää on!

Makuuasennossa vatsa elää ihan omaa elämäänsä, heiluu ja hyppii mihin sattuu, vilkas asukas emoticon , ei ainakaan minuun ole tullut, kun voisin nukkua vaikka ja kuinka emoticon . Väsymys alkaa taas nostaa nimittäin täällä päätään..

Issiashermo on myös alkanu kettuilemaan, eikä selkäsäryt ja jalkaturvotuksetkaan ole helpottanut.. Vapaapäivät on ihan ok, mutta voi luoja miten ihminen voi olla niin jyrän alle jäänyt, joka kerta kun palautuu töistä kotiin..emoticon

Vähän oli tänään pelonselaisia tunteita, kun tuli hieman verta valkovuodon mukana.. Mutta se on nyt ainakin loppunut, ja ilmeisesti aika normaalia, tässä tilassa.. Varsinkin kun "isukin" kanssa koettiin hieman vauhdikkaita hetkiä vällyjen välissä.. emoticon

Rosebud, aika erikoinen juttu, mutta aivan ihana .. Selvästi kohtalo laittanut sormensa peliin!! =)

Hyviä vointeja kaikille, tai ainakin jaksamista ei niin hyviin vointeihin!!!


Huomenna on vapaapäivä, ja tämän päivän rankkasateen jälkeen päätin, että aamulla on aloitettava jo varhain aurinkotanssi!! Toivottavasti toimii

 
Meijän vaavilla meni ilmeisesti hermot tiistaina ku neuvolan täti kuunteli sillä dopplerilla ku sillo koko päivän potki ku viimost päivää sellasii kiukkusempii potkui ja nyt kääntyny ympäri möksää ja potkii mun selkää. Oudon tuntusta ku ei tunnu selkää potkut sillai ku vaa sisukset heilahtais tai jotai emoticon Eile se sit hetkeks käänty ja potkas oikee mojovasti vasempaa kylkee pari potkua jotka tuntu mulle ja isukille kätee ja meni takas muovaa mun selkälihaksii :P

Itteekki kammottaa ku kesäloma loppuu ja keskiviikkona takasi töihin. Ku lomalle pääsin nii selkä ja muut paikat oli niiku niin valmiit jäämää lomalle ja nyt takas nii ei varmaa kauaa mee ku pitää taas mennä naksauttaa nikamat auki ku jumiudun johki asentoo :D Noh ei montaa kuukaut enää ku mammaloma alkaa ja pakko jaksaa vaikka naama irves siihe asti. Olisin nii halunnu tehä hirveesti extratöitä enne äitiyslomaa mut veikkaan ettei kroppa anna periks.
 
Mulla jatkuu vielä loma, mut en kyllä haluais takasin töihin enää! Issiasvaivoista ei tietoakaan ja muutenkin parempi mieli ollut tän ekan viikon aikana jo. Yritetään jaksaa vielä muutama kk tytöt! :)
 
Takaisin
Top