Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jee, maaliviiva näkyy jo :)
On kyllä aika menny nopiaan... Vielä pitäis jaksaa 2 vkoa töissä, sit pääsee lomille... Lasken kyl koko ajan päiviä ja melkein työtunteja siihen. Olo on siis kyl ihan mainio, mut kummasti ei enää kiinnostais :)
Viime päivien juttu on kyl ollu t-u-r-v-o-t-u-s. Täytyy lukea tuolta toiselta palstalta, josko joku tietäis kikkoja vähentää sitä.
Muakin mietityttää tuo uimisasia, kun ollaan sillon parin vkon päästä menossa mökille. Toki siellä haluisin uida, ja vaik en uiskaan, ni ei siellä muuta vettä oo peseytymiseen ku järvivettä :) Mulla on neuvola just ennen ku ois tarkotus lähteä, joten pitänee ehkä pyytää et tarkistaa et paikat on kiinni. Iik, tuollanenkin saa kyl synnytyksen kuulostaa aika lähellä olevalta jutulta :)
Kotona ollaan vielä vähän vaiheessa. Tavaraa on, mut itse tuleva vauvahuone (juu toki jää työpöytä sinne yms.) on vielä ihan alkutekijöissään. Harmittaa ku haluisin maalata & vaihtaa kalustusta, mut ite en voi tehä mitään noista, ja mies on lepposasti sitä mieltä et ehtiihän tässä juhannuksen jälkeenkin.. No joo, ehtiihän sitä, mut jos haluaa, tai on suorastaan tarve pesiä & edistää asiaa... Mä oon jopa järjestäny viime päivinä viime vuosien (melkein 10 vuoden) valokuvat kasseista albumeihin, ku on pitäny jotain päästä konkreettista tekemään :) Sainpahan siivottua yhen nurkan tulevasta huoneesta, mut vielä ois tehtävää...
Iloista kesäkuun alkua kaikille!