Kesäkuisten plussatestien kuvia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
täälä hyvä esimerkki näistä haaveista viivoista ja digit näyttää mitä sattuu. Tää on nyt 6 positiivinen testi enkä vieläkään oo saanut mitään leffa viivoja. Enkä edes saman vahvuista kun toinen viiva.. digiin oon saanut 2-3 en koskaan 3.. Silti kolmesta käyty hcg arvot ottamassa kun testi näyttänyt positiivista ja hcg arvot on tosi korkeat minkä takia luultu raskauden olevan paljon pidemmällä tai, ettei kaikki ole hyvin. Silti näitä tässä kasa vilisevä haaveesta viisasta huolimatta 🫣
Nytkin kun mies näki raskaustestin niin totesi suoraan että "jaha ei epäselvyyttä tuosta se ei tummemmaksi enää mee" 🤣 esikoisesta se ihmetteli kun oli hieno haluaa viiva ja niitä testejän sitte tuli tehtyä ihan vaan muutama todetakseen ettei se vahvistu😅
 
täälä hyvä esimerkki näistä haaveista viivoista ja digit näyttää mitä sattuu. Tää on nyt 6 positiivinen testi enkä vieläkään oo saanut mitään leffa viivoja. Enkä edes saman vahvuista kun toinen viiva.. digiin oon saanut 2-3 en koskaan 3.. Silti kolmesta käyty hcg arvot ottamassa kun testi näyttänyt positiivista ja hcg arvot on tosi korkeat minkä takia luultu raskauden olevan paljon pidemmällä tai, ettei kaikki ole hyvin. Silti näitä tässä kasa vilisevä haaveesta viisasta huolimatta 🫣
Nytkin kun mies näki raskaustestin niin totesi suoraan että "jaha ei epäselvyyttä tuosta se ei tummemmaksi enää mee" 🤣 esikoisesta se ihmetteli kun oli hieno haluaa viiva ja niitä testejän sitte tuli tehtyä ihan vaan muutama todetakseen ettei se vahvistu😅
Kiitos, tämäkin huojensi vähän mieltä :red-heart: kuulosti tosin, että aioit liittää jonkin kuvan tähän viestiin, vai ymmärsinkö väärin?

En eilen onnistunut testaamaan uudelleen, kun en psytynyt pidättämään muutamaa tuntia enempää, aina oli vessahätä (oon alottanut tietoisesti juomaan enemmän vettä, kun luin että se on raskaana ollessa tärkeää). Sain kuitenkin nukuttua hyvin, ja 9h pidätyksellä sain nyt mun mielestä ihan hieman tummenneen viivan, mutta mitä mieltä ootte tästä vahvistumisesta/viivojen vahvuudesta tällä dpolla? Semmonen varotus toki vielä, että tuo alin/uusin testi on hieman märempi vielä kuin noi ylemmät, toivottavasti ei haalistu kuivuessaan kunnolla..

Tänään siis dpo 13, eka haamuplussa tuli dpo 9, ja huomenna olisi menkkojen arvioitu alkamispäivä. Voi luoja, tuntuu kyllä että oisin ollu raskaana jo ainakin yli viikon :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::tears: aika matelee, kun odotan niin kovaa, että menkat olisi myöhässä.


1728980099307.jpeg
 
20241015_153857.jpg
Ihan vertailun vuoksi jälleen rfsu:n herkkä testi, ja vihdoin leffaviivat! Tänään rv 4+5. Mutta jos ei menkat olis myöhässä niin en tietäisi olevani raskaana. Selkeitä oireita ei ole vielä, vähän epämääräinen olo ja ajoittain paleltaa. Mutta näin se oli viime raskaudessakin 7. viikolle asti, sitten iskivät väsymys ja pahoinvointi 😅
 
Nyt ei enää pelota viivat, vaan oon tyytyväinen, tän aamunen (dpo 14, menkkojen oletettu alkamispäivä) testi oli paljon tummempi ku aikasemmat, tummenivat vaan aluksi vähän hitaammin :Smiling Face With Smiling Eyes: nyt uskallan testailla vaan joka toinen päivä, jos nyt vielä tuntuu tarvetta testata. Tällä hetkellä tuntuu, että ei välttis tarvi ihan heti uudestaan.

1729073704629.jpeg
 
@Aurinko88 tosi hyvältä näyttää 😍 Katselin myös noita sun edellispäivien kuvia, ja mun mielestä jo nekin näytti tosi hyvälle viikkoihin nähden (ja ennen kaikkea suunta oikea)!

Ja yhdyn muihin siinä, että tää raskauden alkuaika on tosi raastavaa ja aika tuntuu kuluvan uskomattoman hitaasti! 🤯
 
Hei kaikki, olen uusi täällä ja 2. Raskaus nyt rv 7+3. Tein itse lopulta vain kaksi haaleaksi jäänyttä testiä, kun oireet alkoivat heti menkkojen pois jäätyä olla niin selkeitä. Tuntemukset rinnoissa, turvotus ja pahoinvointi kyllä alkoivat ihan heti 😅

Onko muut muuten huomanneet eroja pahoinvoinnin määrässä, jos olette olleet aiemmin raskaana? Itselläni nyt paljon voimakkaammat olot ennen syömistä, syömisen jälkeen, vuorokaudenajasta riippumatta 🤢
1000031566.jpg
 
Tervetuloa! 😊
Itsellä ensimmäisen raskauden alku meni täysin oireetta ja sain lopulta tietää raskaudesta vasta 11. viikolla (ei siitä tässä kohtaa sen enempää, voin joskus salaisella puolella kertoa enemmän). Mutta sitten toisessa raskaudessa oli huomattavaa pahoinvointia ihan alusta saakka viikko tolkulla. Aina ruoan jälkeen ja eniten iltaisin. Ja ekasta syntyi siis poika ja tokasta tyttö, liekö sillä vaikutusta.

Nyt tässä raskaudessa on ollut päivittäin etovaa oloa, mutta se on lievempää kuin tuossa edellisessä raskaudessa. Oon myös miettinyt, että kun en siinä ekassa raskaudessa alussa tiennyt asiasta niin onhan mulla voinut oireita olla, mutten vaan ole osannut kiinnittänyt niihin huomiota 🤷‍♀️
 
Tervetuloa @Ellinmi !
Just juttelin yhden työkaverin kanssa joka kertoi että ekassa raskaudessa hänellä ei ollut juuri mitään oireita, mutta tokassa joutui oksentelun takia olemaan poissa töistäkin. Eka lapsi hänellä poika, toinen tyttö, tiedä sitten onko sillä oikeasti vaikutusta. Itsellä aika lailla samat olot kuin ekassa raskaudessa, liekö sitten toinen tyttö tulossa. 😄
 
No mulla on myös ollut sellainen käsitys, että tyttö saattaa aiheuttaa pahemmat pahoinvoinnit. Katsotaan, miten omassa tapauksessa käy 😊❤️ Eka oli meilläkin poika ja silloin oli tosiaan paljon lievemmät oireet kuin nyt. Jotenkin olisin luullut, että toinen raskaus menisi melkein huomaamatta, kun eka lapsi pitää kiireisenä. Ja mitä vielä 😅
 
Itsellä ensimmäisen raskauden alku meni täysin oireetta ja sain lopulta tietää raskaudesta vasta 11. viikolla (ei siitä tässä kohtaa sen enempää, voin joskus salaisella puolella kertoa enemmän). Mutta sitten toisessa raskaudessa oli huomattavaa pahoinvointia ihan alusta saakka viikko tolkulla. Aina ruoan jälkeen ja eniten iltaisin. Ja ekasta syntyi siis poika ja tokasta tyttö, liekö sillä vaikutusta.
Mulla on kaksi poikaa ja ekassa raskaudessa vointi oli tosi paljon parempi kuin toisessa. Toisessa oksensin koko ekan kolmanneksen. Nuoremmalla lapsella oli enemmän hiuksia päässä syntyessään, joten oon syyttänyt niitä pahoinvoinnin syyksi. 😂
 
Mulla on kaksi poikaa ja ekassa raskaudessa vointi oli tosi paljon parempi kuin toisessa. Toisessa oksensin koko ekan kolmanneksen. Nuoremmalla lapsella oli enemmän hiuksia päässä syntyessään, joten oon syyttänyt niitä pahoinvoinnin syyksi. 😂
Mun eka lapsi on poika ja oli erittäin tuuheatukkainen syntyessään. Kätilö sanoi, että no siitä se sun närästys johtui :D Oli ollut koko loppuraskauden ja synnytyksenkin ajan armoton närästys päällä. Mutta pahoinvointi oli kyllä tosi lievää silloin. Eli kuka tietää näistä!
 
Takaisin
Top