Kesäkuisten plussatestien kuvia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää on apteekin oma testi ja aamupidätys. Eikö toi viiva oo jo vahvempi kun kontrolli, uskaltaisinkohan huomenna tehdä digin jo? 🤔
Oliko sulla mikä ajatus siinä digin tekemisessä? Huomasin, että oot jännittäny sitä, kun digi ei oo vielä antanut sitä 3+ merkintää. Mut kylhän sun omat silmät on luotettavampia kuin se digi. Ja sun viivat on jo supervahvat ja tiiät millä viikolla oot, niin voiko se digi antaa muuta ku korkeintaan huolta, jos ei osaa tulkita viivan vahvuutta oikein? Et voisko sen digin vaan unohtaa? :smiling-eyes: Toki teet niin ku parhaalta tuntuu ja eihän näissä testien tekemisessä tartte aina järkeä ollakaan. :No Evil Monkey:

Ite aattelin pitäytyä vain liuskatesteissä, koska niistä näkee sen viivan vahvistumisen omin silmin parhaiten. Toki sen eilisen Ei raskaana digin tekstin jälkeen olis kiva tuijotella sitä raskaana tekstiä vaihteeks, mut en mä tiiä mitä sillä viikkotiedolla tekisin, kun tosiaan omat silmät on parempia arvioimaan kuin se kone. 😅
 
@Mustikkatäplä Onnea selkeästä plussasta ja toivottavasti jatkaa vahvistimista! 🌈 Edes saman henkilön raskauksia ei voi verrata toisiinsa. Ovis on voinut olla myöhemmin kuin oletus (se ei ole kellontarkasti samaan aikaan ovisplussan jälkeen joka kerta) ja lisäksi alkio ei aina kiinnity samana päivänä (siis ei aina esim dpo6). Myös virtsan vahvuus vaihtelee, eikä noita testejä ole tarkalleen ottaen tehty niin, että viiva olisi aina tietyn vahvuinen tiettynä aikana. Niitäkin tapauksia on näkynyt foorumilla paljon, että viiva ei näytä vahvistuvan ensin, mutta sitten vahvistuukin ja kaikki menee hyvin. Tämä viimeinen siis esimerkkinä siitä, että viivojen väri ei ole testien välillä täysin vertailukelpoinen, vaikka toki raskauden jatkuessa vahvistuu päivien kuluessa.

Pistäisin enemmän painoarvoa sille että viiva on tässä raskaudessa vahvistunut ja suunta on siis oikea, kuin että vertaisin edellisiin raskauksiin.
 
Tää on apteekin oma testi ja aamupidätys. Eikö toi viiva oo jo vahvempi kun kontrolli, uskaltaisinkohan huomenna tehdä digin jo? 🤔
Mä en osaa vastata, koska olen itse niin jänishousu, etten uskaltaisi tehdä koko viikkonäytöllistä. 🙈 Mutta tosi hyvältä minusta näyttää nuo viivat. ❤️🌈Jos epäröit, niin tee vasta 5+4 tai 5+5? Vai tuoko myöhäinen 3+ kuitenkin epävarmuutta?

Edit. Mulla tosi hyvältä minusta näyttää nuo viivat muutettu MUTTA tosi hyvältä minusta näyttää nuo viivat.
 
Oliko sulla mikä ajatus siinä digin tekemisessä? Huomasin, että oot jännittäny sitä, kun digi ei oo vielä antanut sitä 3+ merkintää. Mut kylhän sun omat silmät on luotettavampia kuin se digi. Ja sun viivat on jo supervahvat ja tiiät millä viikolla oot, niin voiko se digi antaa muuta ku korkeintaan huolta, jos ei osaa tulkita viivan vahvuutta oikein? Et voisko sen digin vaan unohtaa? :smiling-eyes: Toki teet niin ku parhaalta tuntuu ja eihän näissä testien tekemisessä tartte aina järkeä ollakaan. :No Evil Monkey:

Ite aattelin pitäytyä vain liuskatesteissä, koska niistä näkee sen viivan vahvistumisen omin silmin parhaiten. Toki sen eilisen Ei raskaana digin tekstin jälkeen olis kiva tuijotella sitä raskaana tekstiä vaihteeks, mut en mä tiiä mitä sillä viikkotiedolla tekisin, kun tosiaan omat silmät on parempia arvioimaan kuin se kone. 😅
En voi valitettavasti unohtaa, koska mulla on ollut keskenmenoja ja niitä raskauksia, joissa uä on todettu, ettei alkio/sikiö vastaa viikkoja ja testit on silloin vahvistuneet hitaasti, tai en oo saanut digiä tonne 3+.
Eihän se jatkuva testailu auta mitään, mutta silti haluaisin sen varmuuden, että se hcg nousee, kuten onnistuneessa raskaudessa. Ehkä toki vertaan liikaa esikoisen raskausaikaan, mutta niin.. noi keskenmenneet ahdistaa vaan niin paljon.😔
 
Mä en osaa vastata, koska olen itse niin jänishousu, etten uskaltaisi tehdä koko viikkonäytöllistä. 🙈 Mutta tosi hyvältä minusta näyttää nuo viivat. ❤️🌈Jos epäröit, niin tee vasta 5+4 tai 5+5? Vai tuoko myöhäinen 3+ kuitenkin epävarmuutta?

Edit. Mulla tosi hyvältä minusta näyttää nuo viivat muutettu MUTTA tosi hyvältä minusta näyttää nuo viivat.
Tarkoitin että vähentääkö myöhään tehty 3+ epävarmuutta, onko hyötyä vai haittaa lykätä vielä?
 
En voi valitettavasti unohtaa, koska mulla on ollut keskenmenoja ja niitä raskauksia, joissa uä on todettu, ettei alkio/sikiö vastaa viikkoja ja testit on silloin vahvistuneet hitaasti, tai en oo saanut digiä tonne 3+.
Eihän se jatkuva testailu auta mitään, mutta silti haluaisin sen varmuuden, että se hcg nousee, kuten onnistuneessa raskaudessa. Ehkä toki vertaan liikaa esikoisen raskausaikaan, mutta niin.. noi keskenmenneet ahdistaa vaan niin paljon.😔
Oisko sulla mahdollisuutta päästä jonnekin verikokeisiin mittaamaan tota arvon nousua mieluummin?🤔 Oon joskus kuullut tämmösestäkin
 
Tarkoitin että vähentääkö myöhään tehty 3+ epävarmuutta, onko hyötyä vai haittaa lykätä vielä?
Oisko sulla mahdollisuutta päästä jonnekin verikokeisiin mittaamaan tota arvon nousua mieluummin?🤔 Oon joskus kuullut tämmösestäkin
@Onnenomena en tiedä, ei ehkä niin paljoa ainakaan vrt. siihen, ettei ollenkaan tuu tulosta 3+. 😅😬 Eihän täs nyt auta kun odotella ja katsoa mihin tilanne kehittyy.

@Allikki Mulla on neuvola reilun viikon päästä. Siellä tehdään muitakin labralähetteitä, niin varmaan kysäisen samalla perusverikoetta, jos nyt ei siiheksi oo 3+ tullut.

Voihan se vaan olla, että mä ihan turhaan stressaan tätä. Liuskoja en jaksa enempää tehdä, kun viiva kuitenkin on vahvistunut jo. Yhden digin teen vielä huomenna tai ens viikon alussa ja jos ei nouse niin sit ei. Odottelen sit vaan sitä neuvolaa ja ultraa. 🤔
 
Äh pieni harmi. Tein siis eilen aamulla testin ja mies oli sen sit hätäpäissään heittänyt roskiin kun lapset tuli koulusta. Tein sit illalla vielä uuden et saan kuvan siitä 😅 no tämähän oli iltapissasta paljon haaleampi mutta näkeehän sen tuostakin. 😊
Mitkään leffa viivat ei ollut ja tämäkin tärppäsi ekasta kierrosta synnytyksen jälkeen niin veikkaan, että siirtyy kyllä jokusen päivän myöhemmäksi laskettu aika.
 

Liitteet

  • 20241011_185834.jpg
    20241011_185834.jpg
    693 KB · Katsottu: 38
@Onnenomena en tiedä, ei ehkä niin paljoa ainakaan vrt. siihen, ettei ollenkaan tuu tulosta 3+. 😅😬 Eihän täs nyt auta kun odotella ja katsoa mihin tilanne kehittyy.

@Allikki Mulla on neuvola reilun viikon päästä. Siellä tehdään muitakin labralähetteitä, niin varmaan kysäisen samalla perusverikoetta, jos nyt ei siiheksi oo 3+ tullut.

Voihan se vaan olla, että mä ihan turhaan stressaan tätä. Liuskoja en jaksa enempää tehdä, kun viiva kuitenkin on vahvistunut jo. Yhden digin teen vielä huomenna tai ens viikon alussa ja jos ei nouse niin sit ei. Odottelen sit vaan sitä neuvolaa ja ultraa. 🤔
Tsemppiä kärvistelyyn 🥰 toivottavasti näyttäisi jo pian toivottuja lukuja! 🤗
 
Mulla poltteli vika Digi kaapissa, olin ajatellut säästää sen ja antaa pois, jos raskaus pysyy, mutta enpä nyt silti malttanut 😅 tänään 5+3 ja Digi näytti 3+ viikkoa. Nyt ei voi muuta kuin odotella parin viikon päästä olevaa ultraa ja toivoa parasta ☺️❤️
 
Huh, vihdoin!! Näköjään ei kannata mun yrittää edes ennen 5+3 tehdä digiä, jos haluan 3+ saada siihen. Nyt en enää testaa, tämä saapi olla tässä.😅🙏
Yritän luottaa, että nyt menis hyvin.
 

Liitteet

  • 20241013_103955.jpg
    20241013_103955.jpg
    360.9 KB · Katsottu: 33
Huh, vihdoin!! Näköjään ei kannata mun yrittää edes ennen 5+3 tehdä digiä, jos haluan 3+ saada siihen. Nyt en enää testaa, tämä saapi olla tässä.😅🙏
Yritän luottaa, että nyt menis hyvin.
Ihanaa ❣️🌈
 
Voi luoja mikä tunteiden vuoristoradan aamu mulla ollut tänään..
Heräsin aamuyöllä siihen, että koira raapii ovea, täytyy olla ripulia jos kerran yöllä pyytää, joten hyppäsin heti ylös ja ovelle katsomaan, ei näy koiraa. Takaovelle, ei näy koiraa. Mitä ihmettä, kuulin kyllä raapimista! Takaisin sänkyyn, no täällähän ne kummatkin koirat nukkuu ja ihmettelee mitä mä hiippailen ympäri kämppää.. Ehkä näin unta?! Tajusin että on vessahätä, joten ei muuta kuin vessaan, ja ajattelin, että pitää nyt tehdä se raskaustesti jo tästä pissasta niin ei mene yöpidätys "hukkaan". Tein testin ja jätin kuivumaan, painuin takas nukkumaan.
Heräsin kasilta ja katsoin testiä, ou nou, sehän ei oo vahvistunut yhtään! Ihan saman näköinen kuin eilen ja edellispäivänä, onko tämä nyt jäämässä kemialliseksi tms.. Suru iski, ja mietin miten todennäköistä olisi, että mulla vaan nousee tosi hitaasti hcg.. Menin takas sänkyyn selailemaan puhelimella muiden plussatestien kuvia jne, masennuksen vallassa.
Sitten tajusin jotain. Niin, tänään ei ole töitä, joten valvoin eilen aika myöhään, menin joskus klo 1 jälkeen sänkyyn ja kävin vessassa ennen sitä, ehkä siis yhden maissa yöllä. Sitten heräsin "raapimiseen" klo 4.44, ja kävin pissalla ja tekemässä testin. Eihän siinä ehtinyt olla edes neljän tunnin pidätystä!

Joten, nyt on taas toiveikkaampi olo, että ehkä pissa vaan oli liian laimeaa näyttääkseen enempiä, etenkin kun join vettä ennen nukkumaan menoa. Eikö se ole kuitenkin hyvä, että testi on alle 4h pidätyksellä saman vahvuinen kuin testi, jonka tein edellisenä päivänä 8h pidätyksen jälkeen? Sanokaa mulle, ettei mun tarvi vielä masentua :folded::folded::red-heart:

Nyt yritän pidättää vähintään 5h ja tehdä uuden testin, mutta en tiedä tuleeko siitä mitään, mulla nimittäin on tullu nyt eilen illalla ja tänään aabout parin tunnin välein vessahätä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: kävin kasilta ja yritin pidättää nyt iltapäivän puolelle, mut piru vie oli pakko käydä jo puoli tuntia sitte uuestaan.. Voiko tää vessassa ramppaaminen alkaa jo nyt?!? Tänään on vasta 4+0!

1728892549080.jpeg
 
Lisäyksenä vielä se, että tunnen kuitenkin edelleen alavatsalla lähes koko ajan kevyttä jomottelua/poltetta/painetta, miten sitä kuvailisikaan, joten musta TUNTUU, että oon raskaana, tuo testi on vain ristiriidassa sen kanssa
 
Älähän nyt vielä hätäile. Tämä alku on kyllä niin raastavaa kun joutuu vain odottelemaan 😊 minäkin koitan ajatella että keskityn nyt muihin asioihin että aika menee nopeammin ja en ehdi stressata ja sitten kuitenkin ramppaan koko ajan katsomassa keskustelua ja ajattelen raskautta ja vauvaa ☺️ mutta joillain ei koko raskauden aikana viiva vahvistu. Ja riippuu tosiaan paljon on juonut, mikä rakkoaika jne. Eli testi ei välttämättä kerro mitään raskauden kulusta ( silti itsekin niitä tehnyt jo monta 😅) Tsemppiä piinaaviin fiiliksiin ❤️
 
Ja myös ajattelen että jos positiivinen tulos on tullut niin uskottava on raskauteen kunnes toisin todistetaan.
 
Ja myös ajattelen että jos positiivinen tulos on tullut niin uskottava on raskauteen kunnes toisin todistetaan.
Näinhän se järjellä ajateltuna meneekin, mutta tuntuu että näissä lapsitoive- ja raskausasioissa menee tunteet järjen edelle ihan muutoin järkevälläkin ihmisellä. 😩 Itekin täällä pohdin että pitäskö käydä vielä ostamassa se Clearbluen viikkonäytöllinen, että saisko siihen jo tekstin 3+ viikkoa. 😂 Vaikka ihan selkeet viivat oli jo viikko sitten. Ehkä yritän hillitä itteni ja säästää rahani...
 
Näinhän se järjellä ajateltuna meneekin, mutta tuntuu että näissä lapsitoive- ja raskausasioissa menee tunteet järjen edelle ihan muutoin järkevälläkin ihmisellä. 😩 Itekin täällä pohdin että pitäskö käydä vielä ostamassa se Clearbluen viikkonäytöllinen, että saisko siihen jo tekstin 3+ viikkoa. 😂 Vaikka ihan selkeet viivat oli jo viikko sitten. Ehkä yritän hillitä itteni ja säästää rahani...
Niinpä 😅 en itsekään ole lainkaan immuuni näille mietinnöille. Helpompi lohduttaa/ vakuutella muita ja siinä samalla ehkä itseänikin 😊 mietin tänään että alkuraskaus on vähän kuin alkuihastus. Kauhean ihanaa ja jännittävää sekä samalla pelottavaa ja huolestuttavaa, kaikkea iloisesti sekamelskana ja vaihdellen 😅 ihanaa että meillä on tää ryhmä missä voi jakaa tuntemuksia ja ajatuksia 🥰
 
Jes! Edellisessä keskeytyneessä en vielä 5+6 viikoillakaan saanut digitaaliseen ku vaan "raskaana 2-3". Vaikka siis pieni oli 6+1 kokoinen ultrassa silloin, kun viikkojen ois pitäny olla jo 7+4. Mutta testeihin en saanut muuta ku 2-3.
Nyt tein tunti sitte tänään postissa tulleen viikkotestin ja se näytti "raskaana 3+", jes! 🤩😍🥰
Vaikka testit ei mitään takaa, niin kyllä vaan luottavaisemmin mielin voin ootella parin viikon päästä olevaa varhaisultraa 😍
 
Takaisin
Top