Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tosiaan tein testin sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Ei ollut mitään tuntemuksia, ja olin jo valmis seuraavaan yrityskiertoon. Edellisessä kierrossa olin varma raskaudesta, mutta tuli pettymys. Tällä kertaa olin varma, etten ole raskaana, joten yllätyin plussasta todella Kerroin heti miehelle, ja joka toinen päivä testailin viikon verran, ja viivat tummuivat niinkuin pitikinView attachment 1398178.10. tein haalen plussatestin. Viikon kuluttua tuosta testiviiva oli kontrolliviivaa tummempi
Minulla on mennyt myös näin! TheTunne että raskaana ollaan, ei ole pitänyt paikkansa, mutta joka raskauden alussa plussa on ollut enemmän tai vähemmän yllätys.Välillä palaan vieläkin katsomaan noita kuvia, että kyllä sitä ihan oikeasti raskaana ollaan. Se hetki oli kyllä uskomaton, kun toinen viiva testiin piirtyi. Jännä että ”vaistot” voivat olla niin pielessä, että olen raskaana vaikka mieli sanoo etten varmasti ole. Vaikka meilläkin oli useampi yrityskuukausi takana, niin ehkä se oli vaan suojauskeino, ettei tule niitä pettymyksiä enää.