Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
IMG_5347.jpeg

Tässä on testi, jonka tein kuukautisten ollessa kaksi päivää myöhässä. Mulle tulevat viivat näkyviin aika hitaast ja heikosti, kokemusta on neljästä aiemmasta raskaudesta.

Myöhemmin kyllä sitten tuli tummempi viiva. Yhdessä raskaudessa en muistaakseni koskaan saanut tummaa viivaa. Nyt se lapsi on 9-vuotias.

View attachment 1398178.10. tein haalen plussatestin. Viikon kuluttua tuosta testiviiva oli kontrolliviivaa tummempi🥺
Ja tosiaan tein testin sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Ei ollut mitään tuntemuksia, ja olin jo valmis seuraavaan yrityskiertoon. Edellisessä kierrossa olin varma raskaudesta, mutta tuli pettymys. Tällä kertaa olin varma, etten ole raskaana, joten yllätyin plussasta todella😄 Kerroin heti miehelle, ja joka toinen päivä testailin viikon verran, ja viivat tummuivat niinkuin pitikin

Välillä palaan vieläkin katsomaan noita kuvia, että kyllä sitä ihan oikeasti raskaana ollaan. Se hetki oli kyllä uskomaton, kun toinen viiva testiin piirtyi. Jännä että ”vaistot” voivat olla niin pielessä, että olen raskaana vaikka mieli sanoo etten varmasti ole. Vaikka meilläkin oli useampi yrityskuukausi takana, niin ehkä se oli vaan suojauskeino, ettei tule niitä pettymyksiä enää.

Välillä palaan vieläkin katsomaan noita kuvia, että kyllä sitä ihan oikeasti raskaana ollaan. Se hetki oli kyllä uskomaton, kun toinen viiva testiin piirtyi. Jännä että ”vaistot” voivat olla niin pielessä, että olen raskaana vaikka mieli sanoo etten varmasti ole. Vaikka meilläkin oli useampi yrityskuukausi takana, niin ehkä se oli vaan suojauskeino, ettei tule niitä pettymyksiä enää.
Minulla on mennyt myös näin! TheTunne että raskaana ollaan, ei ole pitänyt paikkansa, mutta joka raskauden alussa plussa on ollut enemmän tai vähemmän yllätys.

Takaisin