Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Seuraavaksi testaan digillä vasta 5+ viikolla. Mutta nyt taidan jättää testit hetkeksi sikseen. Olin ehkä vain hätäinen. Hyvinhän tämä viiva on vahvistunut vähintään tasavahvaksi 😅

Kiitos tsemppaamisesta teille! 🥰
:smiley-bounce016

Miulla ei ole ollut tapana testailla ennen ku menkat on myöhässä, mutta nyt turhautti niin hirveesti raskauden odottelu että tein testin jo dpo11 kun kaapissa oli yksi testi ja halusin saada negan varmistettua. No hirmuisen hailakka viivahan sieltä sitten tulikin. Keväällä sain kemiallisen jossa viiva ei tummunut yhtään ylimmästä, nyt onneksi dpo 13 ja 15 näki heti että hyvin on viiva vahvistunut. ❤️

Liitteet

• 20241006_121658.jpg
    20241006_121658.jpg
    409 KB · Katsottu: 43
Oli pakko testaa vielä yksi pc illasta, kun pohdin milloin digin uskaltais tehdä niin nyt sain vihdoin vahvemman toisen viivan kuin kontrollin 🤩😍
Uskaltaisiko jo luottaa, että niin sitä vaan raskaana ollaan. 😁 Uskomatonta 🤭 Huomenna testaan digin aamusta.

Liitteet

• 20241010_220135.jpg
    20241010_220135.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 31
Mulla oli @zar_ aika vahvat viivat kun sen digin tein mutta oli silti 2-3. Mun vahvempi testi ku kontrolli pc testi oli 2 päivää ennen 2-3 tulosta niin en nyt sinuna heittäisi vielä toivoa menemään!

@zar_ Nää Clearbluen rajat tohon 3+ viikko-näyttöön on tosi korkeat verrattuna 2-3 viikkoon. Monissa keskusteluissa nähnyt, että moni ei tota 3+ viikkoa ole saanut vielä 5+ viikolla.

Ymmärrän, että huolestuttaa, mutta hyvin voi olla kaikki hyvin ja parin päivän päästä tulee 3+ ❤️
1000060221.png

@zar_ Nää Clearbluen rajat tohon 3+ viikko-näyttöön on tosi korkeat verrattuna 2-3 viikkoon. Monissa keskusteluissa nähnyt, että moni ei tota 3+ viikkoa ole saanut vielä 5+ viikolla.

Ymmärrän, että huolestuttaa, mutta hyvin voi olla kaikki hyvin ja parin päivän päästä tulee 3+ ❤️
View attachment 137625
Mulla oli @zar_ aika vahvat viivat kun sen digin tein mutta oli silti 2-3. Mun vahvempi testi ku kontrolli pc testi oli 2 päivää ennen 2-3 tulosta niin en nyt sinuna heittäisi vielä toivoa menemään!
Mulla oli aiemmassa raskaudessa myöskin niin et vasta 5+3 sain digiin 3+.
Ehkä olin vaan liian aikaisessa 🫢 Testaan muutaman päivän päästä uudestaan kunnon pidätyksellä (jos nyt vaan jaksaisin pidättää kunnolla 😅) Mua vaan pelottaa et jos ei nousekaan normisti nää arvot 🫣

View attachment 137625
Raskaushormonin määrä kaksinkertaistuu 48h sykleissä alkuraskauden aikana, eli tahti kiihtyy päivä päivältä 😊

Ihanaa nähdä näitä muidenkin positiivisia testejä! Yritysaikana en halunnut liikaa katsella, tuli surullinen olo, vaikka samalla totta kai olen ollut iloinen muiden puolesta. Nyt kun on itsekin plussannut, niin tämän ketjun läpikäyminen toi euforisen hyviä fiiliksiä, mielihyvähormonit on kyllä nyt tapissa :smiling face with heart-eyes: :tears:

Itse plussasin eilen dpo 9 aamulla normaalilla pregcheckin testillä, mutta aika haamulainen se oli, livenä kuitenkin punertavampi kuin kuvassa. Sitten hain kaupasta lisää testejä ja iltapäivällä 5h pidätyksellä rfsu:n herkällä sain selkeämmän plussan. Tänään dpo 10 tulikin jo nätti plussa pc tavalliseen testiin, tästä eteenpäin yritän pitää testailut vain joka toinen päivä :Smiling Face With Smiling Eyes: (vähän kyllä jo epäilen itsehillintääni :rolling::rolling: )

1728717936782.jpeg

Heippa! Hienoja viivoja täällä 🫶 Tätä foorumia lukiessani oon innostunut testaamaan jo liikaa 😅, mutta musta tuntuu, että mun viivat ei juurikaan ole vahvistuneet. Toki tiedän, että tää on tosi yksilöllistä, mutta ehkä mä etsin jotain vertaistukea.

Onko kellään kokemusta siitä, että testit näyttää aina aamuisin paljon hailakampaa kuin seuraavista pissoista tehtynä? Esim eilen tein Clearbluen digin aamulla ja näytti edelleen 1-2, mutta seuraavasta sitten 2-3 (dpo 16). Toki viivat testeissä ovat vahvistuneet viikko sitten saadusta haamujen esiäidistä, mutta ei lähellekään ole kontrolliviivan vahvuisia. Ja toki tiedän, että testeistä ei voi täysin luotettavasti seurata raskauden etenemistä.

Toisaalta esikoisesta sain dpo 18 paperin päällä olevan tuloksen ja Clearblue näytti 3+. Vertailuna eilen päivällä tehty testi.

Ehkä mun pitää laittaa nää foorumit hetkeksi tauolle. 😂

Liitteet

• Screenshot_20241011_202624_Gallery.jpg
    Screenshot_20241011_202624_Gallery.jpg
    137 KB · Katsottu: 43
  • 20241011_140942.jpg
    20241011_140942.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 44
Heippa! Hienoja viivoja täällä 🫶 Tätä foorumia lukiessani oon innostunut testaamaan jo liikaa 😅, mutta musta tuntuu, että mun viivat ei juurikaan ole vahvistuneet. Toki tiedän, että tää on tosi yksilöllistä, mutta ehkä mä etsin jotain vertaistukea.

Onko kellään kokemusta siitä, että testit näyttää aina aamuisin paljon hailakampaa kuin seuraavista pissoista tehtynä? Esim eilen tein Clearbluen digin aamulla ja näytti edelleen 1-2, mutta seuraavasta sitten 2-3 (dpo 16). Toki viivat testeissä ovat vahvistuneet viikko sitten saadusta haamujen esiäidistä, mutta ei lähellekään ole kontrolliviivan vahvuisia. Ja toki tiedän, että testeistä ei voi täysin luotettavasti seurata raskauden etenemistä.

Toisaalta esikoisesta sain dpo 18 paperin päällä olevan tuloksen ja Clearblue näytti 3+. Vertailuna eilen päivällä tehty testi.

Ehkä mun pitää laittaa nää foorumit hetkeksi tauolle. 😂
Mulla on tätä. En tiedä miksi, mut hormonia on usein jostain syystä enemmän iltaisin kun aamuisin 😅 Tällee oli jo esikoisen odotusaikana enkä huolestunut siitä, kun viiva kuitenkin vahvistui 😊

Tää on apteekin oma testi ja aamupidätys. Eikö toi viiva oo jo vahvempi kun kontrolli, uskaltaisinkohan huomenna tehdä digin jo? 🤔

Liitteet

• 20241012_104129.jpg
    20241012_104129.jpg
    821 KB · Katsottu: 36
Mulla on tätä. En tiedä miksi, mut hormonia on usein jostain syystä enemmän iltaisin kun aamuisin 😅 Tällee oli jo esikoisen odotusaikana enkä huolestunut siitä, kun viiva kuitenkin vahvistui 😊
Kiitos kokemuksen jakamisesta! ❤️‍🩹

Mä oon aiemmissa raskauksissa (3x) saanu aina plussan dpo9. Tässäkin kierrossa odotin siis plussaa niille paikkeille tai en ollenkaan. Dpo8-9 oli nega, viimeisen toivoni laitoin dpo10 päivään, mutta sekin oli nega. Siirsin katseen jo uuteen kiertoon ja toivoin, että menkat alkaa nopsaa. Dpo11 sitten vielä varmistin, että nega tosiaan on, vaikka mielessä kävin taas sen jokaisen negakierron haavekuvan, että jos sittenkin tulisi ylläri myöhäisplussa. Mutta olin varma, että nega se on. Mutta testissä näkyikin hennoin haamulainen, minkä oon ikinä saanu testiin. En ollu ees varma, et kuvittelenko vaan sen viivan. Välillä näky välillä ei, kun tikkua pyöritteli käsissä. Ikinä ei oo mtn vääriä positiivisia tullu testiin, joten saman tien lähdin kauppaan ostaa erilaisia herkkiä testejä, et voisin varmistaa, et jotain näkyy. Koska eihän sitä voi päivää odottaa seuraavaan aamuun. 😅 Alla kuva niistä. Rfsu herkässä näkyi parhaiten, kaikissa näkyi kuitenkin jtn. Digi sanoi kylläkin ei raskaana.

Tänään tein sit uuden pregcheckin testin ja oli selkeesti vahvistunut. Nyt mieskin näki siinä jotain. 😅 Eli oikeaan suuntaan ollaan menossa. Aion kyl ekat päivät testata joka aamu, mut sit ku näyttää hyvältä, niin harvennan/lopetan. Viime kierrossa kahtena aamuna oli vahvistunu ja sit lähti haalistuu. Nyt isoimmat paineet on siis etenkin maanantaina, et päästäänkö tällä kertaa pidemmälle. Mut kyl täs siihen varhaisultraan asti varmaan jännättävää riittää. Ja vähän senkin jälkeen.

Vähän jännittää, et mistä toi myöhempi plussa johtuu, et onhan varmasti nyt kaikki ok. Mul kyl oli kaks vaihtoehtoista ovispäivää ja myöhäsemmän perusteella plussa olis tullu dpo10 ja nyt dpo11. Sit ei olis niin iso ero tohon normiin dpo9. Et ehkä oletan, et se ovis oli sittenkin se myöhäsempi päivä ja sen mukaan lasken lasketun ajan. Tässä jännittää myös se, et kun tuli myöhempään plussa, et ehtiikö kroppa tajuta raskauden, eikä menkat ala, koska yleensä luteaali mulla 11 pv. Mut toivotaan parasta. Alla kuva eiliseistä testeistä ja toisessa kuvassa vertailu eilinen ja tän aamun pregcheck.

20241011_090539.jpg20241012_080759.jpg

Takaisin