Seuraavaksi testaan digillä vasta 5+ viikolla. Mutta nyt taidan jättää testit hetkeksi sikseen. Olin ehkä vain hätäinen. Hyvinhän tämä viiva on vahvistunut vähintään tasavahvaksi
Kiitos tsemppaamisesta teille!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seuraavaksi testaan digillä vasta 5+ viikolla. Mutta nyt taidan jättää testit hetkeksi sikseen. Olin ehkä vain hätäinen. Hyvinhän tämä viiva on vahvistunut vähintään tasavahvaksi
Kiitos tsemppaamisesta teille!
Jos vaan hitaasti nousee?Mulla digi näyttää edelleen 2-3... Ei tuu millään 3+.. Meneeköhän tääkin sit kesken.
@zar_ Nää Clearbluen rajat tohon 3+ viikko-näyttöön on tosi korkeat verrattuna 2-3 viikkoon. Monissa keskusteluissa nähnyt, että moni ei tota 3+ viikkoa ole saanut vielä 5+ viikolla.
Ymmärrän, että huolestuttaa, mutta hyvin voi olla kaikki hyvin ja parin päivän päästä tulee 3+
View attachment 137625
Mulla oli aiemmassa raskaudessa myöskin niin et vasta 5+3 sain digiin 3+.Mulla oli @zar_ aika vahvat viivat kun sen digin tein mutta oli silti 2-3. Mun vahvempi testi ku kontrolli pc testi oli 2 päivää ennen 2-3 tulosta niin en nyt sinuna heittäisi vielä toivoa menemään!
Tämä!@zar_ Nää Clearbluen rajat tohon 3+ viikko-näyttöön on tosi korkeat verrattuna 2-3 viikkoon. Monissa keskusteluissa nähnyt, että moni ei tota 3+ viikkoa ole saanut vielä 5+ viikolla.
Ymmärrän, että huolestuttaa, mutta hyvin voi olla kaikki hyvin ja parin päivän päästä tulee 3+
View attachment 137625
Raskaushormonin määrä kaksinkertaistuu 48h sykleissä alkuraskauden aikana, eli tahti kiihtyy päivä päivältä@zar_ Nää Clearbluen rajat tohon 3+ viikko-näyttöön on tosi korkeat verrattuna 2-3 viikkoon. Monissa keskusteluissa nähnyt, että moni ei tota 3+ viikkoa ole saanut vielä 5+ viikolla.
View attachment 137625
Mulla on tätä. En tiedä miksi, mut hormonia on usein jostain syystä enemmän iltaisin kun aamuisin Tällee oli jo esikoisen odotusaikana enkä huolestunut siitä, kun viiva kuitenkin vahvistuiHeippa! Hienoja viivoja täällä Tätä foorumia lukiessani oon innostunut testaamaan jo liikaa , mutta musta tuntuu, että mun viivat ei juurikaan ole vahvistuneet. Toki tiedän, että tää on tosi yksilöllistä, mutta ehkä mä etsin jotain vertaistukea.
Onko kellään kokemusta siitä, että testit näyttää aina aamuisin paljon hailakampaa kuin seuraavista pissoista tehtynä? Esim eilen tein Clearbluen digin aamulla ja näytti edelleen 1-2, mutta seuraavasta sitten 2-3 (dpo 16). Toki viivat testeissä ovat vahvistuneet viikko sitten saadusta haamujen esiäidistä, mutta ei lähellekään ole kontrolliviivan vahvuisia. Ja toki tiedän, että testeistä ei voi täysin luotettavasti seurata raskauden etenemistä.
Toisaalta esikoisesta sain dpo 18 paperin päällä olevan tuloksen ja Clearblue näytti 3+. Vertailuna eilen päivällä tehty testi.
Ehkä mun pitää laittaa nää foorumit hetkeksi tauolle.
Kiitos kokemuksen jakamisesta!Mulla on tätä. En tiedä miksi, mut hormonia on usein jostain syystä enemmän iltaisin kun aamuisin Tällee oli jo esikoisen odotusaikana enkä huolestunut siitä, kun viiva kuitenkin vahvistui