Kesäkuisten mammat! <3

Pitäs töihin lähtee piakkoin mut jäätävä väsy. Pakko silti jaksaa, ois vaan 2 työvuoroo tällä viikolla.

Mä oon nii tyhmä ku tänäänki mietin ens kesää, millaaset vaunut hankitaam ja kuinka lenkkeillän vauvan kanssa joka päivä ja miten ihanaa se elämä sit on

Nii siis se että mitä jos kaikki i mee hyvinn ja tulee vaikka km ni korkeelta putoo. Pystyttykö te muut oleen aattelematta tulevaa vauvaelämää vai onko se väistämätöntä :eek::grin

Mä oon nii tyhmä ku tänäänki mietin ens kesää, millaaset vaunut hankitaam ja kuinka lenkkeillän vauvan kanssa joka päivä ja miten ihanaa se elämä sit on

Nii siis se että mitä jos kaikki i mee hyvinn ja tulee vaikka km ni korkeelta putoo. Pystyttykö te muut oleen aattelematta tulevaa vauvaelämää vai onko se väistämätöntä :eek::grin

Kyllä täällä ainakin mietitään vauva arkea, vaikka mikään ei ole vielä 100% varmaa. Meillä huomenna varhaisultra :o

Kyllä tulee väkisinkin mietittyä. Vaikka tää ois meidän neljäs niin kyll se arki mietityttää. Aloin jo pohtii että miten saadaan sängyt mahtumaan ja näillä näkymin vaihdetaan isostikin järjestystä ja pohtinu että tarvitaanko erilaiset rattaat. Vielä yritän viikon malttaa ajatuksia kun viikon päästä ar-ultra niin ehkä sen jälkeen vähän varmempi olo :)

Poskiontelotulehdus ja antibiootti kuuri. Jospa sitä näillä tokenis. Varovasti olen katsellut vaunuja, pinnasänkyä ja, muita vauva arjen tavaroita, mutta en uskalla vielä kovasti suunnitella, pieni pelko kuitenkin että ollaanko sairastelun vuoksi selvillä vesillä . Toisaalta on niin kiireitäkin just nyt ettei paljoa työn ja arjen pyötrittämisen lisäksi ehdi muita mietiskellä. Miehellekkin sanoin että ei mielellään vauvalle ostoja ennen vk12, senjälkeen alkaakin armoton mietintä :). Mitään ei ole valmiina ja innolla odotan että pääsen tekeen hankintoja ❤

Varovaisesti liityn joukkoon :) Viikonlopun ajan olen testaillut tasaisesti tummuvia testejä :Heartred Näillä näkymin meille olisi tulossa kuudes murunen juhannuksen hujakoilla :love7
Onko teillä myös marraskuinen - 17? :) jotenkin jäi toi nimimerkki mieleen!

Käytiin varhaisultrassa tänään ja siellä näkyi ihan pienen pieni vauvan alku ja syke! Ihanaa [emoji173]️ MUTTA tää kätilö epäili et siellä on ehkä KAKSI. Saatiin pari kuvaakin, eli siel näky takana toinen pussi ja kaiku mut ei saatu sitä kunnolla näkyviin vaikka kuinka se pyöritteli. Se laitto kätilöryhmään kyselyä mielipiteistä ja anto numeronsa et pitää ilmoitella sille sit ku mennään sinne 12 viikon nt ultraan et paljastuuko sieltä yksi vai kaksi [emoji85] Nyt on sit jännät viikot edessä, ei voi kyllä vielä yhtään nyt odottaa mitään kun ei oo varmaa mikään ja oon maailman helpottunein ja onnellisin jo tästä yhdestä joka sieltä löytyi[emoji173]️

Muokattu viimeksi:
Linhee ompas jännää! Minä toivoisin kaksosia, mutta suvussa ei ole joten en usko mahdollisuuksiin.

Kaksoset olis kyllä hyvä kerralla niin tulis yhdellä ja samalla kerralla ne kaksi, joihin homma saa jäädäkin :D

Luoja tätä oloa. En muista mitä blogia luin, mutta kirjoittaja oli ennen raskautta miettinyt miltä/missä se pahoinvointi tuntuu. Kun sitten sai tietää niin oli vastaus helppo: kurkussa. Pahoinvointi tuntuu kurkussa.
Ja oon niin samaa mieltä. Maha möykkää ja myllää kyllä mutta kaikista pahin tunne on kurkussa. Tuntuu kun koko ajan olisi tuke, hengitys on vaikeaa ja oksettaa. Huomaa, että on oksennusrefleksi pahentunut.. riittää joku pienikin murunen kurkussa ja kakominen alkaa. Tänään ei ollut töissä kaukana pyörtyminenkään. En tällä hetkellä toivo mitään muuta kuin että tää olo helpottuis :(

Onnekqs oon ku ei po pahoinvoinyii mut oireita vois kyl olla. Ootteko miettiny otattekp äitiyspakkauksem vai rahan? Jossai luki et se raha on enemmmän my ku ennem. Mähaluun pakkauksen

Marttta ompa kurjaa :( itse taas edelleen toivon oloja, koska en usko edelleenkään raskauteen koska oloja ei ole. Paitsi nyt alkanut kahvi etomaan, ettei enään maistu, ennen join pannullisen päivässä.

Onko teillä myös marraskuinen - 17? :) jotenkin jäi toi nimimerkki mieleen!
Ei, meillä 2/10, 5/12, 6/14, 6/15 ja 1/17 edelliset syntynyt :) Mutta foorumilla olen kyllä pyörinyt moden hommissa, varmaan jotain marraskuisissakin käynyt touhuamassa :)

Mites muuten ne kotidopplerit? Ei oo koskaa ollu mut ny vois olla kiva nii lapset sais kuulla ääniä. Mikä ois hyvä ja missä niitä myydään o_O ja koska voi alkaa koittaa kuuluuko?

Minulla on doppler, ja ajattelin alkaa huvikseni etsimään ääniä viikon päästä. Pitää vain patterit vaihtaa. Esikoisen kuulin 9+0 ensimmäisen kerran.

Aiotaan kertoa vasta lapsille np ultran jälkeen. Vaikka ovat kovasti ihmetelleet äitin huonoa oloa. Eilen pystyin olemaan koko illan tolpillani eikö tullut yhtään pahaa oloa paitsi närästystä sängyssä. Tänään pitäis lähtee esikoisen nimppareiden kunniaksi käymään hoplopissa.

Pahoittelut mahdollisesta keskenmenosta Iines! :(

Kaksosista puheenollen; mullahan on ”riski” saada kaksoset kun äiti on itse kaksonen ja isoveljensä identtinen(toinen veljeksistä kylläkin kuoli synnytyksessä). Isän puolella on yhdet sisaruksista. Toistaiseksi oom väistäny luodin mut ky jännittää ku tein tuon kaksoset testin ni se povas kaksosia :nailbiting:

Mites muuten ne kotidopplerit? Ei oo koskaa ollu mut ny vois olla kiva nii lapset sais kuulla ääniä. Mikä ois hyvä ja missä niitä myydään o_O ja koska voi alkaa koittaa kuuluuko?
Minä kans miettinyt josko hankkis

Mulla on doppler, ajattelin 7+ viikoilla alkaa etsimään ääniä, aiemmin olen saanut 8+ kuulumaan tai näkymään näytöllä.

Takaisin