Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon nii tyhmä ku tänäänki mietin ens kesää, millaaset vaunut hankitaam ja kuinka lenkkeillän vauvan kanssa joka päivä ja miten ihanaa se elämä sit on
Nii siis se että mitä jos kaikki i mee hyvinn ja tulee vaikka km ni korkeelta putoo. Pystyttykö te muut oleen aattelematta tulevaa vauvaelämää vai onko se väistämätöntä![]()
Onko teillä myös marraskuinen - 17? :) jotenkin jäi toi nimimerkki mieleen!Varovaisesti liityn joukkoon :) Viikonlopun ajan olen testaillut tasaisesti tummuvia testejäNäillä näkymin meille olisi tulossa kuudes murunen juhannuksen hujakoilla
![]()
Ei, meillä 2/10, 5/12, 6/14, 6/15 ja 1/17 edelliset syntynyt :) Mutta foorumilla olen kyllä pyörinyt moden hommissa, varmaan jotain marraskuisissakin käynyt touhuamassa :)Onko teillä myös marraskuinen - 17? :) jotenkin jäi toi nimimerkki mieleen!

Minä kans miettinyt josko hankkisMites muuten ne kotidopplerit? Ei oo koskaa ollu mut ny vois olla kiva nii lapset sais kuulla ääniä. Mikä ois hyvä ja missä niitä myydäänja koska voi alkaa koittaa kuuluuko?