Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloo ja onnea!Me tullaan mukaan tänne! LA laskurin mukaan 14.6 :) Perjantaina varhaisultra. Ollaan naispari ja IVF hoitojen avulla näyttäisi siltä, että saadaan perheeseen uusi tulokas.
Eipä tunnu rannekkeilla olevan mitään tehoa. Koitan kuitenkin vielä muutaman päivän. Olen sitä oikeaa pistettä yrittänyt löytää ja asetella ranneketta oikeaan kohtaan, mutta ei. Mies oli eilen vapaalla ja oli onneksi jo pelkällä hänen seurallaan apua oloon. Velloi kyllä vatsassa mutta ei tuntunut niin pahalta kuin yksin ollessa. Toivottavasti tänään taas selviän työpäivästä.
Tiedän mieheni olevan enemmän innoissaan tulevasta lapsesta vaikka ei sitä näytäkään. On ollut valmis jo monen monta vuotta tähän, mutta minulla kesti kypsyä ajatus jälkikasvusta vähän pidempään :P
En tiedä, mitä muut ajattelevat kun sanon näin, mutta en ole juurikaan lapsirakas ihminen. Sisarusten ja tuttavien lapset ovat rakkaita ja tärkeitä ja tiedän että omaa tulen rakastamaan enemmän kuin mitään koskaan, mutta lapset yleisesti.. Ei. Olenko täysin yksin tällaisen ajatuksen kanssa? En koe, että olisi väärin ajatella näin, mutta ymmärrän jos se jonkun korvaan kuulostaa karulta.
Minäkin uskaltaudun tänne kesäkuisiin tulla, nyt olisi rv 5+2 menossakeskenmeno taustalla hissun kissun.. Päivä kerrallaan
la olisi menkkojen mukaan 23.6
Täällä ilta meni ihan rakkauden täyteisessä tunnelmassa, kun kerrottiin lapsille vauvasta. Esikoinen 4,5v jutteli masulle ja kertoi kaikkea ja rakkauttaan. Niin suloista. Tuli jopa ahdistunut olo, ku en ollut tajunnu että se noin paljon on toivonut vauvaa! Eli aloin ahistumaan siitä, että jos tämä raskaus ei päätyisikään elävän lapsen syntymään. Sit pohdin tätä asiaa ja tajusin, että oon kyl edelleen sillä kannalla että oli parempi kertoa, ku en halua salata näin isoa iloa ja sitten jos tulisi surua, ni missään nimessä halua kertoa sitten että oli vauva ja meni pois yms.
Miten muilla lapsille kertominen? Onko vaikea päättää ajankohtaa?