Kesäkuisten mammat! <3

Voi ei Iines, voimia<3

Minä pääsin kouluun, joten jatkan koulua heti kun äitiysloma loppuu jos pääsen kursseille sopivasti takaisin. Kerkeän aloittaa koulun tammikuus ja käydä kevään onneksi :) sitten koitan saada jotain kursseja tehtyä äitiysloman aikana.

Todella inhottavaa Iines [emoji20]. Paljon voimia sulle ja osanottoni suruun [emoji173]️

BellaMama, Onnitteluni kouluun pääsystä.Mihin kouluun hait siis mistä valmistut aikoinaan?

Mä oon toista viikko kovassa flunsassa. Hirvee huoli tullut että onko masussa kaikki ok kun joutuu yskiin ja rykiin. Väsy on kova, pahoinvointi on onneksi helpottanut. Huomenna pakko mennä lääkäriin ku kurkku kipu äitynyt tosi pahaksi. Töistä ei voi olla Poissa kun yrittäjä ja sesonkiaika. Mä niin Toivon että "mansikka" jaksaa tän kaiken sairastelun ja kiireen keskellä kasvaa ja voida hyvin. Ei uskalla ilakoida ja suunnitella kunnolla ennen kuin np ultra on ollut.

Hain poliisikouluun ja valmistun sitten 2022 tai 2023 kun tulee äitiysloma :)

Sanini itse sairastin esikoista odottaessa noroviruksen, ihan alkuaikoina, ja arvelin että kukaan ei jaksa mukana mutta niin vain pysyi. Paranemisia!
Mahtavaa :)

Hain poliisikouluun ja valmistun sitten 2022 tai 2023 kun tulee äitiysloma :)

Sanini itse sairastin esikoista odottaessa noroviruksen, ihan alkuaikoina, ja arvelin että kukaan ei jaksa mukana mutta niin vain pysyi. Paranemisia!

Vautsi! Paljon onnea! :)

Takaisin