Kesäkuisten mammat! <3

Onko teillä millasia dopplereita käytössä? Että onko antaa suosituksia mikä olisi hyvä?:happy:

Mulla on myös doppleri. Eilen just kaivelin sen myyntiin menevien tavaroiden joukosta takasin, kun sillon luulin etten enää tuu sitä tarviimaan. En muista millä viikoilla oisin kuullu. Ehkä 10+

Kaksosriski on mullakin olemassa, suvussa on kaksosia ja mullakin olis ollu kaksossisar mut se oli menny kesken. Oon aina salaa toivonu kaksosia :rolleyes: tiedä sitten oisko se ainakaan tässä tilanteessa enää kovin ihanaa...

Kesää en oo vielä uskaltanu ajatella ennen kun saa varmuuden onko tuolla ees ketään... mut ainakaan mitään vauvatavaroita ei nyt passaa mennä hävittämään:)

Avustuksen aion ottaa rahana kun suurinpiirtein kaikki tarpeellinen jo on valmiina. Käyttääpähän sitten vaikka siihen turvakaukaloon joka on ainoo isompi hankittava.

Me otetaan se raha kun hyvin pitkälti kaikki pakkauksesta saatavat on jo. Kaukalo ja kantotakki on ostoslistalla sitten lähempänä la.

Doppleria en oo kaivannut aiemmissakaan raskauksissa enkä aio hommata nytkään. Vauvan hyvinvointia seurataan muutenkin tarkkaan kun on nuo lääkitykset.

Kiitos teille! ❤ Reissussa ollaan ja täällä alkoi vuoto ihan hurjaksi. Housuja on pesty, kun yösiteetkin tunnissa holvaa yli. Nyt jo onneksi rauhoittumaan päin. Mutta eipä oo enää mitään epäselvyyttä, että kesäkuussa ei meille pientä tule. Mies otti asian ehkä vielä minuakin raskaammin, mikä yllätti minut tosissaan. Ens viikolla kontrolliultraan ja sitten uudestaan yrittämään. Minä siis haikein mielin teidät kesäkuiset jätän ja toivon löytäväni tieni elokuisiin... ❤ Kiitos tästä pienestä yhteisestä matkasta! Paljon onnea jokaisen raskauteen!

Kiitos teille! [emoji173] Reissussa ollaan ja täällä alkoi vuoto ihan hurjaksi. Housuja on pesty, kun yösiteetkin tunnissa holvaa yli. Nyt jo onneksi rauhoittumaan päin. Mutta eipä oo enää mitään epäselvyyttä, että kesäkuussa ei meille pientä tule. Mies otti asian ehkä vielä minuakin raskaammin, mikä yllätti minut tosissaan. Ens viikolla kontrolliultraan ja sitten uudestaan yrittämään. Minä siis haikein mielin teidät kesäkuiset jätän ja toivon löytäväni tieni elokuisiin... [emoji173] Kiitos tästä pienestä yhteisestä matkasta! Paljon onnea jokaisen raskauteen!

Todella paljon tsemppiä uuteen yritykseen ja jaksamisia!

Iines voimia keskenmenon keskelle ja reissuun [emoji254]

Täällä tuli punaista vuotoa pari tuntia sitten ja vähän ajatukset olleet siinä. Onneksi vaan pyyhittäessä aavistus. Molemmissa raskauksissa oon vuotanut alussa verta, joten en oo ihan lopun äärellä tässä, mutta toivoin salaa että tämä raskaus menis ilman näitä fiiliksiä.. ekassa oli hematooma ja toisessa istukka kohdunsuulla.. 9 päivää vielä ultraan.

Me otetaan se raha kun hyvin pitkälti kaikki pakkauksesta saatavat on jo. Kaukalo ja kantotakki on ostoslistalla sitten lähempänä la.

Doppleria en oo kaivannut aiemmissakaan raskauksissa enkä aio hommata nytkään. Vauvan hyvinvointia seurataan muutenkin tarkkaan kun on nuo lääkitykset.

Totta, kantotakki on varmaan hankittava! Toisaalta jos hankkisi jo talveksi sellaisen, jossa on raskauspaneeli, niin ei tarvitsisi hommata äitiystakkia erikseen.

Kiitos teille! ❤ Reissussa ollaan ja täällä alkoi vuoto ihan hurjaksi. Housuja on pesty, kun yösiteetkin tunnissa holvaa yli. Nyt jo onneksi rauhoittumaan päin. Mutta eipä oo enää mitään epäselvyyttä, että kesäkuussa ei meille pientä tule. Mies otti asian ehkä vielä minuakin raskaammin, mikä yllätti minut tosissaan. Ens viikolla kontrolliultraan ja sitten uudestaan yrittämään. Minä siis haikein mielin teidät kesäkuiset jätän ja toivon löytäväni tieni elokuisiin... ❤ Kiitos tästä pienestä yhteisestä matkasta! Paljon onnea jokaisen raskauteen!
Voih. Tsemppiä uuteen yritykseen! <3

Mä meinaan kans ottaa äitiyspakkauksen. Esikoisesta otettiin, mutta kuopuksesta ei (ikäeroa 1v 2vk ni kaikki oli tallella). Käytettiin silloin raha tuplavaunuihin.

Mä luulen että tällä kertaa otan rahana. Äp:ssä on paljon hyvää, mut vaatteista jäi aika moni käyttämättä, kun en tykännyt matskusta tai kiinnitysmekanismista tai jostakin. Ammattitautini on olla vaatteiden suhteen kriittinen...
Muoks: ja moni käyttötavara on esikoisen jäljiltä tallessa.

Mä en uskaltanut hankkia dobbleria, kun luulen et oisin koko ajan kuuntelemassa... Neuvolan täti antoi viimeksi ymmärtää, että vauva aistii ultran ja dobblerin aallot ja vaikkei niistä kai haittaa ole, ne silti jatkuvasti käytettynä häiritsee. Ootteko kuullu vastaavaa?

Takaisin