Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nii mullakin.Minulla on tuo alempi, ja haluaisin kans vaihtaa näytölliseen.
Kiitos teille! [emoji173] Reissussa ollaan ja täällä alkoi vuoto ihan hurjaksi. Housuja on pesty, kun yösiteetkin tunnissa holvaa yli. Nyt jo onneksi rauhoittumaan päin. Mutta eipä oo enää mitään epäselvyyttä, että kesäkuussa ei meille pientä tule. Mies otti asian ehkä vielä minuakin raskaammin, mikä yllätti minut tosissaan. Ens viikolla kontrolliultraan ja sitten uudestaan yrittämään. Minä siis haikein mielin teidät kesäkuiset jätän ja toivon löytäväni tieni elokuisiin... [emoji173] Kiitos tästä pienestä yhteisestä matkasta! Paljon onnea jokaisen raskauteen!
Me otetaan se raha kun hyvin pitkälti kaikki pakkauksesta saatavat on jo. Kaukalo ja kantotakki on ostoslistalla sitten lähempänä la.
Doppleria en oo kaivannut aiemmissakaan raskauksissa enkä aio hommata nytkään. Vauvan hyvinvointia seurataan muutenkin tarkkaan kun on nuo lääkitykset.
Voih. Tsemppiä uuteen yritykseen! <3Kiitos teille! ❤ Reissussa ollaan ja täällä alkoi vuoto ihan hurjaksi. Housuja on pesty, kun yösiteetkin tunnissa holvaa yli. Nyt jo onneksi rauhoittumaan päin. Mutta eipä oo enää mitään epäselvyyttä, että kesäkuussa ei meille pientä tule. Mies otti asian ehkä vielä minuakin raskaammin, mikä yllätti minut tosissaan. Ens viikolla kontrolliultraan ja sitten uudestaan yrittämään. Minä siis haikein mielin teidät kesäkuiset jätän ja toivon löytäväni tieni elokuisiin... ❤ Kiitos tästä pienestä yhteisestä matkasta! Paljon onnea jokaisen raskauteen!