Voimia kovasti
Miiiialle ja Fuyulle!![:(]
Kiva kun täällä on jo näin paljon porukkaa koossa[:)] Onnea uusille plussille!
Taika, mein muksuille tulee ikäeroksi n. 1v 8kk, eli poitsu täytti tossa muutama viikko takaperin vuoden[:D]
Millanen ikäero tein lapsille tulee?
Mitä rasvaa sie sieltä BodyShopista ostit? ku ite käytin kans jotain kaakaovoita(tai ainaki muistaakseni oli joku tollanen), mut eipä kyllä vaikuttanu mihinkää, vaikka joka ilta sillä rasvailin[:-]..tosin sitä painoa tuli viimesinä viikkoina 1,5kg/viikko, et tuskin mikään rasva auttaa nahkaa venymään niin ettei jälkiä tulis[8|]
Mulla oli edellisellä kerralla lähtöpaino 60kg ja tosiaan synnärille mennessä
90KG! ja pituutta miulle ei oo suotu kun 162, eli voitte vaan kuvitella millanen pallo olin[:D].. nyt on lähtöpaino 56 ja oon kyl päättäny et paljoo yli 70 en anna mennä..75kg maximissaan[;)] (katotaan vaan ni painan ton verran jo maaliskuussa[8D]).
Kerroinpa tossa eilen yhelle kaverille tän mein ilouutisen et (ehkä) saadaan toinen muksu...
no arvatkaapa mikä oli sen ensimmäinen kommentti!!! -Mitä meinasitte tehä?Meinaatteko pitää sen?
SIIS MITÄ VITTUA!!(anteeks ruma kielenkäyttö) mut jäin kyl ihan haavi auki et kuin se kehtas ees kysyy tollasta!!!!!![:@] kyllä siinä tuli sit muutama valittu sana sanottua(ja ehkä muutama mitä ei ois ees tarvinnu sanoa).
Voihan se olla et se luuli, että tää oli jotenkii vahinko tai jotain ku toi esikoinen on vasta vähän reilu vuoden, mut mielestäni sille jo kesällä sanoin et ollaan ehkäsy jätetty pois ja et toinen muksu on tilauksessa.
Eipä tee mieli ihan heti olla tuohon kaveriin yhteyksissä![>:]
Ihan ku en muuten ois jatkuvasti pinna kireellä, ni sit viel tollaset kommentit saa kyl todellakii savun nousemaa korvista!
(pitäs vissiin oppia ottaa rennommin,eikä tarttua pikkuseikkoihin, pääsis ehkä itekkin helpommalla)
Äni, kaikki raskausmasut on kauniita! eli ota vaan se eka kuva nyt niin huomaat 10viikon päästä miten masu on muuttunu[:)].. ja se on tosi yksilöllistä millonka kenelläkii vauvamasu alkaa näkymään, ku se kohdun asentokin vaikuttaa siihen.
Ois kiva kun nyt viikkoja menee jonku verran eteenpäin, et tänne laiteltas sit omien masukuvien päivityksiä

.
Oon käyny pikkusen vakoilemassa muitten kuukausien masuvalokuvia ja kyl niin ootan et saa oman pallomahan[:D].
Tosin kyllä sitä varmaan kerkee sit marisemaan, et kuin se maha on aina tiellä ja kaikki vaatteet puristaa ym.[8D]
Jaksuja kaikille mammoille!![:)]