kertominen..

Meillä mies huuteli asiasta kavereilleen melkein heti kun saatiin itekin tietää. En ois halunnut siinä vaiheessa vielä mitään kellekään kertoa, mutta toinen ei vaan voinut pitää suutaan supussa.
 
Munkaan mies ei ois silloin malttanut millään olla kertomatta, oli niin innoissaan ja olis halunnu heti hehkuttaa kaikille. Onneksi sain sitä hieman jarruteltua.. :)
 
Meillä mies olis kans halunnu heti plussan jälkeen kertoo kaikille ja mua oikein suututti kun 3km takana niin en olis halunnu sanoo kellekkää yhtään mitään :D en vieläkään kerro jollei kysytä. :D
 
Meillä mies odotti monta viikkoa, että sais kertoa raskaudesta, kun vaan muutamalle kerrottiin ennen nt-ultraa. Sitten, kun olis saanu kertoa niin ei saanutkaan enää sanottua :) Vieläkään ei oo kaikille kavereilleen kertonu vaikka viikkoja on 17+1.
 
Mie tänään kerroin vihdoin ja viimein esimiehelle ku se kävi meidän yksikössä ja nyt on helpottunut olo! Otti uutisen hyvin vastaan ja nyt ei tartte enää salailla muiltakaan kun se tietää. Ois niin ärsyttävää jos joku näkis vaik käytävällä ja sitte pomolle sanois et ootkos huomannu et onko se raskaana? Nyt ei oo enää väliä et kuka näkee kun on tärkeimmät infottu! Eilen muuten eka työkaveri (hoitaja) kysy et "saako jo onnitella vai vieläkö pitää olla hiljaa" :D kaikki on töissä vaan tuijottanu "vaivihkaa" mut kukaan ei oo uskaltanut sanoa mitään :D se se vasta vaivaannuttavaa on ku meidän osastolla saattaa olla päivän mittaan jopa 50 silmäparia ns omaa väkeä + kaikki jotka vaan käväsee tms.
 
Täällä kyllä tietää kaikki baarityöntekijöistä entisiin pomoihin, ku mies hehkuttaa kaikille. :D
 
Ruttu, meillon just sama! Mies tuumaski et tartteeko kertookka ennen helmikuuta :) voi kyl olla et anoppi on kertonu kaikille, ainaki työpaikallaan kaikki jo tietää :)
 
meilläkin mies kertoo suunnilleen jokaiselle vastaantulevalle. :D
heti plussauutisen jälkeen kertoi kaverille, tuleville isovanhemmille yms. sukulaisille sit vähän myöhemmin...

Mut esim. ku varattiin risteilyä kesä- tai heinäkuussa (tarkkaa aikaa en muista) niin kertoi jo sille matkamyymälän virkailijallekin... :D Eikä se ees ymmärtäny ku nurisin et tartteeko nyt kaikille kertoo? :D
 
Mun mies on koko aika ihan ylivarovainen, et jos ollaan vaikka kaupassa ja meinaan kauppakassin ottaa ni hyökkää heti et anna tänne et sä saa ku oot raskaana.. Kummasti ne ostokset kyllä kotiin kulkeutuu kun yksin käyn kaupassa.. :) Välillä kyllä tosi ärsyttävää tollanen hyysääminen, mut toisaalta ihanaa et mies on niin innoissaan raskaudesta.. :)
Ja kelle mies ei kerkee hehkuttaa niin tulevat sedät sitten, ne on kanssa niin täpinöissä.. :)
 
Tigger, Mun anoppi on vähä samanlainen ku sun mies :D mum ei tartte enää leikata nurmikkooka ku oon raskaana :wink ei kyl haittaa yhtään. Vihaan nurmikonleikkuuta yli kaiken!
 
Kertomiseen liittyen: Jotenkin ujostuttaa se, että miten ihmiset reagoi, kun huomaavat raskauden. Viime viikolla ja tänään olin ekan kerran kuoroharkoissa tänä syksynä ja jotenkin jänskättää, että koska ne huomaa siellä. On ne tietty jo voineet huomata, mutta ei kukaan ole vielä sanonut mitään enkä minäkään oo sanonut. Yritin keksiä jonkun löysän/rennon paidan, ettei vatsa näkyis kovin selvästi. Vaikea tätä on kyllä enää kauaa piilotella. Toisaalta mietin kuinka kauan edes pystyn laulamaan, jos alkaa kohtu jossain vaiheessa painaa keukoihin, niin ei välttämättä enää happi riitä.
 
Me kerrottiin puoliskon äidille ensimmäisenä, kun sillä sattu olemaan synttärit. Tein kortin johon liimasin ultrakuvan ja alle laitoin LA 27.2.2016 ihmetteli jonkin aikaa, että mikä ihmeen lauantai? :D ja ei hoksannu aluks, että oli ultrakuva. Oli hauska katella mite ilme vaihtu ihmettelystä iloks :D Omalle äitille kerroin niin, että laitoin äänitettyä sydänääniä sille ja käskin arvata mistä ääni lähtee.. Veikkas ensin ompelukonetta ja saumuria :D sitten ilmeisesti kuunteli uudestaan ja tajus sydänääniks. Herkisty kuulemma :happy:
 
Töihin tuli tänään käymään mun entinen työpari, joka jäi viime vuodenvaihteessa eläkkeelle. Kun se tuli huoneeseen, niin se rupes samantien katsomaan mun mahaa ja sanoi, että mikäs tuo on? :D Mä epäilin heti, että joku on sille kertonut etukäteen, mutta se vakuutteli, ettei oo kuullut sitä keltään. Näköjään sitten tän huomaa jo niin helposti, vaikka työvaatteet onkin aika löysät.
 
Takaisin
Top