Kertominen läheisille

Mäkin kerroin jo äidille ja muutamalle kaverille, ei varmaan mitenkään isosti julkisteta uutista muttei salaillakaan. Vähän tekis kyllä mieli ottaa joku söpö perheenlisäyskuva kun netti on pullollaan söpöjä ideoita sellasiin...

Vähintään sinne np-ultraan ootellaan että kerrotaan kenellekään. Voi olla että menee rv20 tienoille, ei oo kiirusta sen suhteen.

Mä kerroin jo mun kaksossiskolle :D se ei sano kellekään niin uskalsi sille sanoa :) vanhemmille vasta nt-ultran jälkeen varmaan

aikamala, me kerrottiin pari pv sitten isomummulle ja tänään mummulle. niistä kumpikin puhu automaattisesti tytöstä.... :o

Tänään houkutti ihan mahoton kertoo äitille mutten sitten kertonut kun ei tullu oikeen hetkee et oltas oltu kahestaan missään, aina tuli joku muu paikalle ku olisin halunnu kertoo, noo kerkeehän tässä :) just siskon ja veljen perheisiin on tulossa tammi ja helmikuussa vauvat, meille sit luultavasti myös helmikuussa ku käynnistetään kuitenki aijemmin :)

Mekään ei olla kerrottu vielä kellekään. :eek: Yleensä olen tosi lörppä, mutta nyt on vielä jotenkin hurjan kiva pitää kiinni tästä omasta pikku salaisuudesta. :love7 Ja siihen kaipaisinkin nyt apuja! Olemme parin viikon päästä menossa pieniin, mutta sitäkin kosteampiin häihin. Menemättä oleminen (tai aikaisin lähteminen) ei ole vaihtoehto, mutta mielelläni en vielä kertoisi juhlakaluille uutisiakaan. :confused005 Onko hyviä niksejä siihen, kuinka hoitaa homma tyylikkäästi?

Miten siellä on juomatarjoilu hoidettu? Jos voit hakea juomat ite ni ota sellasta joka näyttää alkoholilta ja kaada se aina lasiin niin et kukaan ei nää mitä oikeasti juot. Jos ei onnistu niin esim. Jotku lääkekuurit on sellasia et ei voi juoda mitään ni sellaseen voi kans vedota, varsinki jos otat puheeks jo vähän aikasemmin et on kipee olo ja sit juhlapäivänä sanot et on esim. Antibioottikuuri päällä? Mulla on kans migreeni ni siihen vetoan usein et ei pysty kun tuntuu et on kohtaus tulossa. :) olisko näistä apua?

Kerrot että oot joutunu käymään eilen hammaslääkärissä kun ollu niin kova kipu ja nyt saanu atipiootti kuurin kun hammas tulehtunu. Ja apteekissa varotettiin oleen juomatta tippaakaan kun aiheuttaa antabus reaktion.

Meillä mies kertoi eilen äidillensä. Ja loppukuusta saa mun hyvä ystävä tietää, kun hänellä on häät ja mä oon kaasona.. ei pysty kyllä hirveesti hällekkään valehtelemaan. Ja viime raskaudessa hän oli eka joka arvas raskauden, kun ihmetteli mun väsymystä :D että jos tää nyt menee samalla kaavalla, niin se väsymys alkais just silloin häiden aikaan..

Kerroin tänään anopille, oli onnessaan :) ollaan anoppilassa viikko oltu ja ite haluisin vaan nukkua ja jatkuvasti kuvottaa ni mietin et onkohan huomannu muttei ilmeisesti ku on niin paljo navettahommissa.

Mekään ei olla kerrottu vielä kellekään. :eek: Yleensä olen tosi lörppä, mutta nyt on vielä jotenkin hurjan kiva pitää kiinni tästä omasta pikku salaisuudesta. :love7 Ja siihen kaipaisinkin nyt apuja! Olemme parin viikon päästä menossa pieniin, mutta sitäkin kosteampiin häihin. Menemättä oleminen (tai aikaisin lähteminen) ei ole vaihtoehto, mutta mielelläni en vielä kertoisi juhlakaluille uutisiakaan. :confused005 Onko hyviä niksejä siihen, kuinka hoitaa homma tyylikkäästi?

Mä olin esikoista odottaessa 10 viikolla miehen ystävän juhlissa vappuna, jotka oli todella alkoholi painotteiset ja tarjolla oli paljon eri juomia. Itse join vaan omia alkoholittomia, mutta kun tiesin että siellä huomataan heti jos joku ei juo, niin saatoin muodon vuoksi maistaa miehen tai ystävän lasista "mulla on tää oma kesken, mutta voin kyllä maistaa sulta" esim kun muut vertaili booleja ja erikois oluita. Tää oli toimiva, koska kuukautta myöhemmin kun miehen juhlissa kerrottiin ystäville, niin monet oli "no en olis arvannut, kun vappuna juhlissa maistelit juomia" eli se että oon pari kertaa illan aikana maistanut lusikallisen verran alkoholipitoista juomaa saa toiset hämääntymään, eikä ne kiinnitä välttämättä huomiota juoko enempää.
Meidän yks ystävä saa syksyllä lapsen ja hän paljastui vasta lähempänä puolta väliä. Kun tuli viettämään iltaa oli aina autolla ja sen takia kertoi juovansa alkoholitonta. Välillä joi alkoholitonta viiniä, mutta piti pullon piilossa muilta, niin muut luuli että juo tavallista valkkaria.
Mä oon ajatellut itse käyttää nyt tämän kesän "olen autolla" tekosyytä ja toinen on "migreeni tulossa niin ei voi juoda".

Porukan saa hyvin ainakin hiljaiseksi, jos sanoo et on antibiootti, joka aiheuttaa antabusreaktion. Hiljaiseksi siis, jos joku alkaa kysellä et mihin vaivaan - emätintulehdukseen Flagyl :wink

Porukan saa hyvin ainakin hiljaiseksi, jos sanoo et on antibiootti, joka aiheuttaa antabusreaktion. Hiljaiseksi siis, jos joku alkaa kysellä et mihin vaivaan - emätintulehdukseen Flagyl :wink

Hah, aina kun joku puhuu antabus-reaktiosta niin mullakin tulee Flagyl mieleen!! :grin Vaikka elämäni ainoasta kyseisen lääkkeen "nauttimisesta" on jo reipas 10v...

Kerroin jo äidille ja muutamalle ystävälle. Neljäs odotus, josta kaksi edellistä päätynyt varhaiseen keskenmenoon ja ensimmäinen syliin. Nyt tuli tunne, että haluan jo iloitakin läheisten kanssa, enkä sitten vaan kertoa et taas oltiin raskaana ja kesken meni... Kovasti toivon, että tämä jatkuu ja saan jatkossakin läheisten kanssa asiaa hehkuttaa. :) Hyvät ja tsemppaavat vastaanotot on uutiselle ollut.

Esikoisesta kerrottin yhteisissä valmistujaisissa maljapuheessa koko suvulle ja sitten illalla ystäville, että nämä on nyt meidän valmistujaiset, yllätyskihlajaiset ja jos kaikki menee hyvin saadaan kesällä vauva. <3

Eilen kerrottu mun vanhemmille ja ovat aivan onnessaan, ovathan he jo jokusen tovin uutista odotelleet :D Huomaa, et hormonit hyrrää ku meinas itku tulla kertoessa o.O Äiti olikin jo kuulemma aavistellut viime kerralla meidän käydessä asiaa, oltiin just ennen sitä testi tehty..

Mä rupesin itkemään ihan hulluna kun kerrottiin että ootetaan tota esikoista :D :D

Me päästään kertomaan omille vanhemmille reilun viikon päästä, kun mennään lomille kotiseudulle. Jännittää, vaikkakin tiedetään, että molemmille varmasti iloinen ja odotettu uutinen.

Jouduin jo kertomaan töissä 2 esimiehelle luottamuksella, kun on tulossa isompia projekteja johon mua tarvitaan, niin halusin jo varoittaa etukäteen. Ja tuli hyvä mieli saamastani tuesta. Tämän lisäksi vain hyvä ystäväni tietää.
Eilen oli tukala tilanne kun oltiin kaverin kanssa ajelulla ja tapasimme erään perhetutun. Olen jo valmiiksi isomahainen (ja kyseinen mies tietää etten loukkaannu vitseistä helposti) ja nauroimme kaverin kanssa viettävämme illan selvinpäin. Tämä mies laski kätensä vatsalleni ja vitsaili, että ootko jo raskaana. Kiitin onneani, että mulla oli aurinkolasit päässä, ettei kukaan nähnyt paniikkiani, kun hädissäni huusin "EEEEEN!". Kotiin päästyä kerroin heti miehelle, mitä oli käynyt. Normaalisti olisin ehkä hieman jopa harmistunut tuttavani kommentista, mutta eilen vain nauroin, että voi olla sedällä kivaa kun selviää, että olikin oikeassa :hilarious:

Antibiootti, auto ja migreeni on kyllä kaikki hyviä selityksiä. Valitettavasti auto ei tule kyseeseen, kun ollaan jo aikaa sitten sovittu majoittuvamme hääpaikalla. :confused: Migreeni ja antibiootti on toisaalta aika läpinäkyviä (ainakin musta tuntuu niillä selitellessä siltä), mutta haittaako se nyt loppujen lopuksi... Jossain vaiheessahan se totuus selviää. :happy:
Marissan tekniikka kuulostaa aika pätevältä ja vähän jo testasinkin sitä viikonloppuna ystäväporukan kanssa juhliessa. Läpi meni että heilahti! Tulikoe on ensi viikolla, kun edessä on pienen porukan tyttöjenilta. Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että yhtäkkiä näitä alkoholiin liittyviä hetkiä on ihan kamalasti? :hilarious: Yhdestä selviää, niin jo on toinen edessä.

Takaisin