<Lisabeth>
Asioista perillä oleva
Tammimammat 2017
Maalismammat 2018
Tammiäidit 2020
Tammikuiset 2023
Syyskuiset 2024
Onneks ei oo mitää selitettävää mistään alkoholin juomisesta ku ei muutenkaan juo. Eikä mee mihkään mis juodaan. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikähän ois semmonen uusi kiva tapa kertoa raskaudesta? Mä oon miettinyt esikoiselle vain sitä isosisko-paitaa, mut onhan se jo vanha juttu, tosin en ole itse sitä vielä päässyt käyttämään:D mietin kans, että jos nt-ultra ehtii olla ennen esikoisen synttäreitä, niin siellä vois jotenkin kertoa, mutta miten..?:D
Antibiootti, auto ja migreeni on kyllä kaikki hyviä selityksiä. Valitettavasti auto ei tule kyseeseen, kun ollaan jo aikaa sitten sovittu majoittuvamme hääpaikalla. Migreeni ja antibiootti on toisaalta aika läpinäkyviä (ainakin musta tuntuu niillä selitellessä siltä), mutta haittaako se nyt loppujen lopuksi... Jossain vaiheessahan se totuus selviää.
Marissan tekniikka kuulostaa aika pätevältä ja vähän jo testasinkin sitä viikonloppuna ystäväporukan kanssa juhliessa. Läpi meni että heilahti! Tulikoe on ensi viikolla, kun edessä on pienen porukan tyttöjenilta. Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että yhtäkkiä näitä alkoholiin liittyviä hetkiä on ihan kamalasti? Yhdestä selviää, niin jo on toinen edessä.